Herolan suksi luistaa, mutta mäkihyppy ei onnistu. Jos tällainen amatööri-sohvaurheilija saa sanoa mielipiteensä, niin eroa syntyy ilmalennon asennossa. Se ei ole ollenkaan niin aerodynaaminen kuin voisi olla, mies on liian pystyssä ja sukset osoittavat heti maata kohti.
Kauas pääsevät 'makaavat' suksiensa päällä niin, että jää vain parinkymmenen sentin ilmarako ja lennon alussa he nostavat suksensa hieman enemmän yläviistoon.
Hienoa, Ilkka Herola!
Anonyymi
3
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa vain ei ole sellaisia valmentajia jotka osaisivat neuvoa.
Umpi surkeita hyppääjiä kaikki.
Hannu Manninen oli hyvä hiihtäjä , mutta jäi mäessä aina 20 m , eikä oppinut ikinä.
Sama jatkuu , tasoitus 10m tai enmmän - Anonyymi
Se Se Suksi ei luista.Laskussa jää 25 sekuntia ja nousuissa 25cm joka potkulla.
Voita siinä sitten Olumpiakultaa!Mäkihyppy vaatii vain kovan ponnistajan oikeaan aikaan. - Anonyymi
Ei kulje herolal ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604546Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1611481- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481462Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1951169- 2031112
- 801037
- 631011