Käyttättekö korkokenkiä? Olen tyttöilevä bi poika ja korkkarit kiihottaa suuresti. Löysin Zalandolta ihanat Guessit.
https://www.zalando.ie/guess-hadie-platform-heels-black-gu111b0eq-q11.html
Korkokengät
10
455
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kyllä käytän, salaa himassa yksin.
- Anonyymi00002
korkkarit onn sex ja korkkarisaappaat saa erektion
- Anonyymi00003
Oletteko varmoja, ettette ole transnaisia? Muuttumalla sellaiseksi saisitte luvan perästä nauttia korkkareilla ja korkosaappailla kävelemisestä. Voisitte seksikkäinä naisina saada miehiltä paljon positiivista huomiota!
- Anonyymi00004
Saanko kysyä jotain kun olet kerran tyttöilevä bi poika etkä transnainen? Ja kun aloituksesta sattumalta tuli mieleen asia jota olen aina miettinyt. Toivottavasti en sano mitään loukkaavaa vahingossa.
Miksi minua kiihottaa drag queenit ja osa miehistä jotka käyttää isoja korkoja ja vaikka jotain naisten paitaa? Tykkään noin muuten hetero miehistä. En kyllä toteuta sitä oikeassa elämässä koska rakkaus kohdistuu naisiin.
Niin ja samba-naiset! 🥵- Anonyymi00006
Siis tykkäät heteromiehistä mutta rakkaus kohdistuu naisiin?
- Anonyymi00005
olen hetero mies , ja tykkään tyttöillä, todella kiihottavaa
- Anonyymi00007
Hyh helvetti, osaatko edes hävetä
- Anonyymi00008
Kuka idiootti vastaa kuusi vuotta sitten kirjoitettuun tekstiin? Eläkeläinen jäi jo eläkkeelle, tänne ei kaivata toista kysymysmerkkejä käyttämätöntä idioottia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuka idiootti vastaa kuusi vuotta sitten kirjoitettuun tekstiin? Eläkeläinen jäi jo eläkkeelle, tänne ei kaivata toista kysymysmerkkejä käyttämätöntä idioottia.
Jep, sovittiin että minä jatkan kieroonkasvaneiden yksilöiden arvostelua
(ja perkele, tuostakin lauseesta puuttuu piste ja kielipoliisia harmittaa :) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jep, sovittiin että minä jatkan kieroonkasvaneiden yksilöiden arvostelua
(ja perkele, tuostakin lauseesta puuttuu piste ja kielipoliisia harmittaa :)Siis sovitte eläkeläisen kanssa näin, vaikka hän itse oli transnainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510