Ongelmana kun en saa kuvakirjan sivuja siirrettyä. Kirja jo tehty, haluaisin aukeaman vaihtavan toisen kans paikkaa. Ohjeessa, että vierittää Kirja- välilehdellä niitä, mutta kun ei liiku! Kyllä siepaa! Joudunko tekeen koko kirjan uusiksi vai mikä mättää? Olen käyttänyt kii jne. Kaikki mitä itse keksin. Osaan muutoin käyttää, mutta tätä siirtoa ei ole ennen tarvinut tehdä.
Ifolor designer
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
En muista miten menee mutta tee aukeamat uudestaan tai tee kirjaan uusia sivuja ja siirrä sitä kautta kopioimalla uuteen järjestykseen. Koko kirjaa ei tarvitse uusia.
- Anonyymi
Olen tuota yrittänyt et siirrän valokuva-aukeaman täysin tyhjälle aukeamalle. Ei siirry. Vaikka miten päin ja mitä kautta yritän siirron tehdä se ei onnustu. Vielä siis apua kaipailen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuota yrittänyt et siirrän valokuva-aukeaman täysin tyhjälle aukeamalle. Ei siirry. Vaikka miten päin ja mitä kautta yritän siirron tehdä se ei onnustu. Vielä siis apua kaipailen...
Mene vas. yläkulmassa kohtaan kirja niin näet vasemmalla pienoiskuvat aukeamista. Vie osoitin sen aukeaman kohdalle jota haluat siirtää. Paina hiiren vas. painike pohjaan ja pidä se siellä. Nyt voit siirtää raahaamalla aukeaman haluamaasi kohtaan. Vapauta hiiren painike. Siirtoa helpottaa poikittainen epuviiva jonka alapuolelle aukeama siirtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785