Ongelmana kun en saa kuvakirjan sivuja siirrettyä. Kirja jo tehty, haluaisin aukeaman vaihtavan toisen kans paikkaa. Ohjeessa, että vierittää Kirja- välilehdellä niitä, mutta kun ei liiku! Kyllä siepaa! Joudunko tekeen koko kirjan uusiksi vai mikä mättää? Olen käyttänyt kii jne. Kaikki mitä itse keksin. Osaan muutoin käyttää, mutta tätä siirtoa ei ole ennen tarvinut tehdä.
Ifolor designer
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
En muista miten menee mutta tee aukeamat uudestaan tai tee kirjaan uusia sivuja ja siirrä sitä kautta kopioimalla uuteen järjestykseen. Koko kirjaa ei tarvitse uusia.
- Anonyymi
Olen tuota yrittänyt et siirrän valokuva-aukeaman täysin tyhjälle aukeamalle. Ei siirry. Vaikka miten päin ja mitä kautta yritän siirron tehdä se ei onnustu. Vielä siis apua kaipailen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuota yrittänyt et siirrän valokuva-aukeaman täysin tyhjälle aukeamalle. Ei siirry. Vaikka miten päin ja mitä kautta yritän siirron tehdä se ei onnustu. Vielä siis apua kaipailen...
Mene vas. yläkulmassa kohtaan kirja niin näet vasemmalla pienoiskuvat aukeamista. Vie osoitin sen aukeaman kohdalle jota haluat siirtää. Paina hiiren vas. painike pohjaan ja pidä se siellä. Nyt voit siirtää raahaamalla aukeaman haluamaasi kohtaan. Vapauta hiiren painike. Siirtoa helpottaa poikittainen epuviiva jonka alapuolelle aukeama siirtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313381
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213342Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401919Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2531433- 961432
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie551406Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2231345- 991328
Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1831280Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511108