Kovasti tuntuu kasvattajat korostavan, että collien kanssa on aktiivisesti puuhattava kaikenlaista. Mitä mieltä te ootte siitä, että ottaisin collien ennen kaikkea seurakoiraksi? Harrastaisin kyllä rallytokoa tai/ja tokoa omaksi ilokseni mutten kilpailumielessä. Voisin pyörähtää jossakin kilpailussa, mutta kilpaileminen ei olis mikään itseisarvo mulle.
Sk-collie seurakoiraksi
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä ristiriitaista tässä nyt mielestäsi oli? Aktiivisesti puuhailu ja kilpailumielessä harrastaminen ovat kaksi täysin eri asiaa.
- Anonyymi
"Kovasti tuntuu kasvattajat korostavan, että collien kanssa on aktiivisesti puuhattava kaikenlaista."
Entä sitten? Eikös se ole vain hyvä asia, että kasvattajat tekevät selväksi, millaisesta rodusta on kyse?
"Mitä mieltä te ootte siitä, että ottaisin collien ennen kaikkea seurakoiraksi? Harrastaisin kyllä rallytokoa tai/ja tokoa omaksi ilokseni mutten kilpailumielessä."
Minua kiinnostaa ihan sama kuin edellistä. Mikä tässä oikein on ongelma/mikä tässä ihmetystä aiheuttaa? Jos kilpaileminen olisi kasvattajien tärkein valintakriteeri uusille kodeille, niin rotua näkisi kisakentillä monin verroin enemmän. - Anonyymi
Puuhaa Collie tarvitsee, muttei se välttämättä kilpailutasolla harrastamista tarvitse olla. Itselläni on nuori sk. collie ja käydään rallytokossa ja noseworkissä, on myös aikaa milloin ei olla menossa mihinkään. Ulkona mennään paljon joka päivä, samalla koulutusta, eri tilanteita jne. mitä itseäni huvitta ja mistä koira näyttää tykkäävän. Ihan joka päivä ei tarvitse olla menossa, eikä ole hepulissa jos pari päivää menee lyhyemmillä lenkeillä (3x15-40min). Sanoisinko että on hyvin sopeutuva rotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090