Haluaisin pelata (tekstipohjaisesti) jonkun aikuisen kanssa.
Ei yhden ja kahdenlauseen pelejä, vaan vähän pitempiä tekstejä, muttei kuitenkaan romaaneja.
Melkolailla aiheet käy laidasta laitaan, mutta tällä hetkellä enemmän realismi kiinnostaa ja ihmissuhteet. Muhun saa yhteyden discordissa.
Kawaijiki#6052
Pelikamuja
1
854
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele pelaamaan tän kanssa, sen perusteella mitä oon muilta kuullu. Tätä käyttäjää on spekuloitu muutamassa eri ryhmässä ja on tehty myös pari ilmiantoa. Ilkeä ja törkeä muita pelaajia kohtaan (niin ylläpitoa kuin myös osallistujia kohtaan). Yrittää saada toiminnalleen oikeutta syyttämällä autismia ja introverttiutta.
Jos haluaa pelata oikeasti kivassa ilmapiirissä ja kivojen ihmisten kanssa niin kannattaa hakeutua eri standardeilla roolipeleihin, discordissa on mm. iso roolipeliyhteisö, jossa on tarkat modet eivätkä anna muiden puhua pahaa muista pelaajista. Roolipelauksen pitäis olla kuitenkin lähtökohtaisesti mukavaa tiimityötä, jossa luovuus kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228