Haluaisin pelata (tekstipohjaisesti) jonkun aikuisen kanssa.
Ei yhden ja kahdenlauseen pelejä, vaan vähän pitempiä tekstejä, muttei kuitenkaan romaaneja.
Melkolailla aiheet käy laidasta laitaan, mutta tällä hetkellä enemmän realismi kiinnostaa ja ihmissuhteet. Muhun saa yhteyden discordissa.
Kawaijiki#6052
Pelikamuja
1
877
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele pelaamaan tän kanssa, sen perusteella mitä oon muilta kuullu. Tätä käyttäjää on spekuloitu muutamassa eri ryhmässä ja on tehty myös pari ilmiantoa. Ilkeä ja törkeä muita pelaajia kohtaan (niin ylläpitoa kuin myös osallistujia kohtaan). Yrittää saada toiminnalleen oikeutta syyttämällä autismia ja introverttiutta.
Jos haluaa pelata oikeasti kivassa ilmapiirissä ja kivojen ihmisten kanssa niin kannattaa hakeutua eri standardeilla roolipeleihin, discordissa on mm. iso roolipeliyhteisö, jossa on tarkat modet eivätkä anna muiden puhua pahaa muista pelaajista. Roolipelauksen pitäis olla kuitenkin lähtökohtaisesti mukavaa tiimityötä, jossa luovuus kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787