Paikalliset kiinteistövälittäjät

Anonyymi

En yhtään ihmettele että riihimäki on kuoleva kaupunki kun kiinteistövälittäjät ei vaivaannu vastaamaan viesteihin jotka on lähetetty etuoven kautta.
Kolmesta yksi vastasi ja pyysin häntä lähettämään lisätietoja talosta ja kun olen paperit tutkinut niin sitten mietitään näyttöä. Tämäkin suuttui kun en heti tullut katsomaan asuntoa ja puydetyt dokumentit sain vasta kolmannella pyynnöllä ja tämäki kesti viikon.
Kaksi muuta ei vaivautunut edes viestiin vastata tai vastata puhelimeen kun koitin soittaa eikä soita takaisin. Onko niin paljon töitä ettei viitsi alle 300t € taloja myydä?
Onko riihimäellä hyvää palvelua missään kiinteistövälitys yrityksessä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekkin erääseen yrittänyt ottaa yhteyttä soittaen sekä etuoven kautta yhteydenotto pyyntöjä kaksin kappalein. Tosin itse etsin alle 200t e rintamamiestaloa ja löysin kiinostavan mutta yritäppä kauppoja tehdä kun ei saanut mitään yhteyttä. Siirryin seuraavaan jossa on myös yhteistyökykyinen ja ihmisläheinen naisvälittäjä jonka kanssa varmaankin piakkoin kaupat syntyy.

    • Anonyymi

      mitä tarkoittavat sanat itsekkin ja kiinostava?

      • Anonyymi

        Parempi kun et rasita niitä kahta aivosolua enempää ja unohdat koko asian.


    • Anonyymi

      Kyllähän se ymmärtää, että kiinteistövälittäjät turhautuvat, kun joka asuntoesittelyssä on niitä lattialistanpotkijoita, joilla ei ole rahaa eikä aikomustakaan ostaa asuntoa, ovat vaan kateellisina siellä urkkimassa.

    • Anonyymi

      Turhautukoot rauhassa. Päätinkin ostaa hyvinkäältä vaikka maksaakin vähän enemmän.
      Nahkurin ja sulkon ansiosta riihimäki ei enään houkutakka pätkääkään

      • Anonyymi

        Riihimäkeläiset kiittävät sinua valinnastasi, kun muutat täältä pois, mutta kiittävätkö hyvinkääläiset sinua muuttaessasi sinne?


    • Anonyymi

      En mä mitään kiitosta tarvitsekkaan vaan palveluita, kouluja lapsille, terveydenhuoltoa jne jne. Perus lapsiperheen tarpeita joita ollaan kurjistamalla riihimäellä

      • Anonyymi

        moralistimies siellä taas purkaa pahaa oloaan. onko ongelmia miehesi kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe