Siis kun en tiedä yhtään että millon mun menkat alkaa ja mä vaan mietin koko ajan että millon ne alkaa ja sen takii ahdistaa. Sit jos ne alkaa koulussa... Voitteko laittaa omia kokemuksianne millon ja missä teillä alko. Oon muutes 12 v tyttö
Ahdistaa oottaa menkkoja
Anonyymi
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ei millään pahalla mutta me ihmiset ollaan yksilöllisiä ja meillä jokaisella omat omat kehot.Jos jollain alkaa koulussa niin se ei tarkoita että sulla alkaa.Onko sulla ollut valkovuotoa?Yleensä menkat alkaa vatsakivulla ja se on merkki että menkat on alkamassa.
- Anonyymi
Mitä ihmeen miettimistä menkkojen alkamisesta on? Ota side mukaan kouluun, niin olet varustautunut mahdolliselta alkamiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701