Siis kun en tiedä yhtään että millon mun menkat alkaa ja mä vaan mietin koko ajan että millon ne alkaa ja sen takii ahdistaa. Sit jos ne alkaa koulussa... Voitteko laittaa omia kokemuksianne millon ja missä teillä alko. Oon muutes 12 v tyttö
Ahdistaa oottaa menkkoja
Anonyymi
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei millään pahalla mutta me ihmiset ollaan yksilöllisiä ja meillä jokaisella omat omat kehot.Jos jollain alkaa koulussa niin se ei tarkoita että sulla alkaa.Onko sulla ollut valkovuotoa?Yleensä menkat alkaa vatsakivulla ja se on merkki että menkat on alkamassa.
- Anonyymi
Mitä ihmeen miettimistä menkkojen alkamisesta on? Ota side mukaan kouluun, niin olet varustautunut mahdolliselta alkamiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488