Hedelmätön puu

Anonyymi

Olen jo kuuskytvuotias bi-mies. Takavuosina matkustin paljon ja silloin mua vaivasi eturauhasen hyvänlaatuisen kasvun aiheuttamat oireet. Varsinkin pitkillä lennoilla tilanne oli todella vaikea. Päädyin sitten leikkaushoitoon joka tehtiin viherlaserleikkauksella. Sen seurauksena siemennesteen tulo loppui kokonaan, vaikka muuten orgasmit on entisenlaisia ja erektiokykykin on tallella. Haluaisin kommentteja tästä aiheesta: Pidättekö suurena puutteena siemensyöksyn puuttumista vai voisitteko hyväksyä omaksi kumppaniksi vastaavanlaisen miehen.

16

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin hyväksyä kumppanikseni miehen jolta ei tule siemensyöksyä mutta bi miestä en voi hyväksy,valitan.Miten sellainen mies voi olla uskollinen joka haluaa vaihtelua ja haluaa olla välillä myös naisen kanssa?Tottakai myös ihmisen luonne ratkaisee eli se voiko hän yleensäkään olla uskollinen kenellekään, mutta kuitenkin.En voisi luottaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Minulta jäi kertomatta, että oon leskimies. Olin uskollinen vaimolleni, vaikka ajatukseni oli usein muualla kuin hänessä. Nyt kun olen ollut yksin jo pitkään, voisi mieskumppanin seura tulla harkintaan. Mielestäni parisuhteeseen kuuluu uskollisuus ja olen siitä pitänyt kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta jäi kertomatta, että oon leskimies. Olin uskollinen vaimolleni, vaikka ajatukseni oli usein muualla kuin hänessä. Nyt kun olen ollut yksin jo pitkään, voisi mieskumppanin seura tulla harkintaan. Mielestäni parisuhteeseen kuuluu uskollisuus ja olen siitä pitänyt kiinni.

        Sinun täytyy olla vakavissasi jos aloitat suhteen miehen kanssa,älä leiki hänen tunteillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy olla vakavissasi jos aloitat suhteen miehen kanssa,älä leiki hänen tunteillaan.

        Ei aina pidä aloittaa negatiivisesti, silloin ei saa yhtään ainutta ihmissuhdetta aikaan. Jos kemiat eivät sitten tavattaessa toimi, niin se on toinen juttu, mutta turha on jotakuta alkaa lyttäämään pelkän biseksualisuuden takia. Eivät ne kaikki homotkaan enkeleitä ole, allekirjoittanut mukaan lukien, joten tyhmää on myös olla jotenkin homoeksklusiivinen, kun miehiä on muitakin.

        Toiset ovat sosiaalisesti vähän arempia ja toiset muita parempia. Ei sitä alkua pidemmälle koskaan pääse, jos keskittyy vain ehtoja sanelemaan ja sitten maailman mukavin ja seksikkäin mies jää tapaamatta ihan vain, koska sattuu olemaan biseksuaali ja sinä 100% homo, joka sanelee niille homoillekin hirveät ehdot.

        -bear-


    • Anonyymi

      Ihminen ratkaisee, se mitä on yläpäässä on aina tärkeämpää kuin alapää. Älä välitä noista bi-rasisteista, joilla ei seiso kuin järki.

      -bear-

      • Anonyymi

        bear,Onko tuo kommenttisi aloittajalle vai kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bear,Onko tuo kommenttisi aloittajalle vai kenelle?

        Kai näitä kaikki saavat lukea yhtälailla, kunhan vaan kirjoitus pysyy, eikä joku heti poista? En mitenkään halua rajoittaa lukuoikeuksia. Onhan mulla tuo hassu Niuvan faniosastokin, joille mä olen ilmeisen tärkeä hahmo :D

        Itse kun olen tuntenut elämäni aikana monia vanhempia biseksuaaleja ja homoja, niin ei ihmissuhdetta voikaan rakentaa sillä ajatuksella, että toisen henkilön mahdollisesti kymmeniä vuosia tapaamista edeltänyt historia pitää mitätöidä. Uusi suhde on joka tapauksessa uusi suhde ja kummankin pitää sitten tulla toimeen sen kanssa, että toisella voi olla ollut vaiherikkaampi elämä tai enemmän homokokemuksia ja homoystäviä tai vastaavasti toisella ex-vaimo ja lapsia. Tai sitten on kerrottavana jokin seksuaalisuuteen liittyvä arkaluontoinen tunnustus tai ongelma, joita tulee ihan kaikille halujen tai potenssin kanssa sitten kun alkaa ikää karttua. Mutta niistä pääsee yleensä kyllä yli ja aina löytyy jokin kumpaakin tyydyttävä ratkaisu, mikäli itse ihmiset keskenään toimeen tulevat.

        Ja jos joltakulta ei lähde satsit, niin turha sitä partnerin on valittaa, ruiskii itse sitten vaan enemmän tai antaa toiselle ketsuppipullon täynnä kermavaahtoa valmiiksi puristeltavaksi orkun hetkellä ;D Kuten joskus aiemminkin olen kertonut, seksi on iiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa, kun sen oikein oivaltaa, eikä stressaa, vaikka kaikki ei aina menisikään käsikirjoituksen mukaan.

        -bear-


    • Anonyymi

      Minä kirjoitin vain omista kokemuksistani bi miehistä.Ne ovat olleet negatiivisia.En halua jakaa kumppaniani kenenkään toisen kanssa,oli hän sitten mies tai nainen.En kirjoituksessani korostanutkaan homomiesten uskollisuutta mitenkään,kyse oli bi miehistä.Kun on liian monta kertaa pettynyt, niin ei uskalla aloittaa uutta suhdetta.

      • Anonyymi

        "En halua jakaa kumppaniani kenenkään toisen kanssa,oli hän sitten mies tai nainen."

        Oletko bi?

        "Kun on liian monta kertaa pettynyt, niin ei uskalla aloittaa uutta suhdetta."

        Kyllä se on vaan uskallettava. Ei ainakaan pidä itse katkeroitua ja jäädä yksin johonkin netin nurkkaan valittamaan, jos toiset eivät vastaa odotuksia. Ennemmin hyväksyy sen, että ihmiset vaan ovat seksuaalisia olentoja vikoineen ja oikkuineen ja vaikka kyseessä olisi maailman iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanin, uskollisin ja seksikkäin mies, niin kuukauden yhteiselon jälkeen löydät kuitenkin hänestä lukuisia ärsyttäviä tapoja ;D

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En halua jakaa kumppaniani kenenkään toisen kanssa,oli hän sitten mies tai nainen."

        Oletko bi?

        "Kun on liian monta kertaa pettynyt, niin ei uskalla aloittaa uutta suhdetta."

        Kyllä se on vaan uskallettava. Ei ainakaan pidä itse katkeroitua ja jäädä yksin johonkin netin nurkkaan valittamaan, jos toiset eivät vastaa odotuksia. Ennemmin hyväksyy sen, että ihmiset vaan ovat seksuaalisia olentoja vikoineen ja oikkuineen ja vaikka kyseessä olisi maailman iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanin, uskollisin ja seksikkäin mies, niin kuukauden yhteiselon jälkeen löydät kuitenkin hänestä lukuisia ärsyttäviä tapoja ;D

        -bear-

        En ole bi,luojan kiitos.Ja olen mieluummin yksin kuin pettäjämiehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole bi,luojan kiitos.Ja olen mieluummin yksin kuin pettäjämiehen kanssa.

        No jos kumppanista puhut ja mainitset sekä miehen että naisen, niin... Selvyyden vuoksi jättäisin silloin naisen mainitsematta.

        Määrittele pettäjämies. Jos itse olet seurustellut ja seurustelussa pettynyt uskottomiin tapauksiin, niin onko kyseessä sitten heidän (liian viriilejä) vai sinun vika (huono ihmistuntemus)? Aloittaja ainakin sanoo olevansa sekä bi, että uskollinen. Eikö siihen voi luottaa, että hän olisi uskollinen, vaikkapa sinulle? Ota tilaisuudesta vaari :D

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos kumppanista puhut ja mainitset sekä miehen että naisen, niin... Selvyyden vuoksi jättäisin silloin naisen mainitsematta.

        Määrittele pettäjämies. Jos itse olet seurustellut ja seurustelussa pettynyt uskottomiin tapauksiin, niin onko kyseessä sitten heidän (liian viriilejä) vai sinun vika (huono ihmistuntemus)? Aloittaja ainakin sanoo olevansa sekä bi, että uskollinen. Eikö siihen voi luottaa, että hän olisi uskollinen, vaikkapa sinulle? Ota tilaisuudesta vaari :D

        -bear-

        Syynä on minun liiallinen sinisilmäisyys ja luottavaisuus ja heidän haluttomuutensa sitoutua.Ovat antaneet ensin ymmärtää että rakastavat minua ja haluavat jatkaa seurustelua,mutta eivät kuitenkaan ole rakastaneet koska ovat pettäneet.Eivät ole esim. kertoneet että ovat biseksuaaleja.Eräskin mies puolusteli pettämistään kun oli jäänyt siitä kiinni(oli ollut naisen kanssa)näin:En ole pettänyt sinua,koska olin naisen kanssa,jos olisin ollut toisen miehen kanssa,silloin olisin pettänyt sinua.!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynä on minun liiallinen sinisilmäisyys ja luottavaisuus ja heidän haluttomuutensa sitoutua.Ovat antaneet ensin ymmärtää että rakastavat minua ja haluavat jatkaa seurustelua,mutta eivät kuitenkaan ole rakastaneet koska ovat pettäneet.Eivät ole esim. kertoneet että ovat biseksuaaleja.Eräskin mies puolusteli pettämistään kun oli jäänyt siitä kiinni(oli ollut naisen kanssa)näin:En ole pettänyt sinua,koska olin naisen kanssa,jos olisin ollut toisen miehen kanssa,silloin olisin pettänyt sinua.!!!!!

        Sen R-sanan kanssa ainakin minä olen hyvin harkitsevainen, koska minä sen sanon, mutta olen huomannut erinäisten ihmisten heittelevän sitä ihan small talkina, joten se on kärsinyt vähän inflaatiota kaikenmaailman yhdentekevien tykkäysten aikakautena. Edesmenneen partnerini kanssa se oli todellista, vaikka hän sitä minulle useammin sanoi kuin mitä minä hänelle.

        Se on tietysti aika hassua, että joku mielessään tekee eri kategoriat miesten ja naisten pettämiseen, kun teko on aika pitkälle kuitenkin sama. Homoseksuaalina se on sentään aika lailla yksinkertaisempaa, kun naiset ovat kokonaan poissa kuvioista vaihtoehtona.

        Aloitukseen palatakseni, minusta on ihan reilua heti alkuun kertoa olevansa aviossa ollut bi, vaikka onkin homosuhdetta hakemassa. Hän toivottavasti palaa vielä ketjuun kommentoimaan, eikä ole säikkynyt kommentteja. Ainakaan minä en osaa tuosta keksiä mitään syytä siihen, miksei hän jostain kaveria löytäisi, jos tuntemukset elimissä ovat tallella, vaikka ejakulaatiota ei ulos tule. Erikoisempiakin tapauksia on vastaan tullut.

        -bear-


    • Anonyymi

      Vaikka ikää on kolmannes aloittajalta, olen käynyt jo etelän lomakohteissa. Kansaa, tapahtumia ja homoja on enemmän kuin ennen. Valistettiin, että rannoilla on kolmenlaisia tyyppejä, jotka käy salilla.

      • Anonyymi

        Oliko ne:

        1) mittään en oo ottanu
        2) exit only
        3) kaikilta oon jo ottanu

        :D

        -bear-


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      453
      4907
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1752
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1367
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1020
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe