Prisman vahtimiehet

Anonyymi

Toiselle arpinaama toinen lippis päässä pitkät hiukset hujoppi. Mitä kaiket päivät prisman aluetta vahtaavat palkatta?

17

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku koukkunenä kurkkii kahviloihin ja muihin prisman alueen liikkeisiin sisään ja vahtii ja sössöttää karanteenista. Kaikille ei tosin uskalla huomauttaa. Itse taas viettää koko päivän huvikseen siellä prismalla. Eikö vanhuksilla ole ulkonaliikkumiskielto?

• Anonyymi

Salpatien juopot ne siellä päivystää, kun ei reppanoilla muutakaan.

• Anonyymi

Onko VK mukana?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko VK mukana?.

On.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko VK mukana?.

Onko se hän joka polttaa soramäen k-marketin bussipysäkillä aamuisin tupakkaa ja siirtyy siitä prismalle tupakoimaan? Sen kaverit välillä huutelee ihmisille prismalla.

• Anonyymi

Yks juopoist tuli lidlis ihan kiinni ja hais biojätteelle

• Anonyymi

Salpatien juopot nr siel vahtii menemisiä tulemisia tekemisiä. Mitä sitä järkevämpää ois.

• Anonyymi

Keksii lempinimiä ja vahtii toisia. Läskeilleen ei voi kuitenkaa tehä mitää💪🤡

• Anonyymi

nyt se nytse nytse nyt se nyt se t. oman elämänsä ulla taalasmaa

• Anonyymi

Soramäelt lähtevät pyörällä perään ja ottavat selvää msisä liikkuu ja mitä tekee

• Anonyymi

Yks lähtee sauvakävellen perään ja jos menee johonki rakennukseen sisään, kiertää sitä ympäri edes takasin sisälle tuijottaen

• Anonyymi

Kuka ei juoppojwn ystävä ole, se listitään.

• Anonyymi

Viiksimursu esittää viittomakieltä, kun ei ole vielä oppinut puolessa vuosisadassa puhumaan.

• Anonyymi

Käytättekö naamaria kaupassa käydessänne?

• Anonyymi

...Muuten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Muuten?

Käytän huivia. Entä itse?

• Anonyymi

Pojat lähtee salpatieltä aina Prismalle vahtivuoroon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      652
      27455
    2. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
      Maailman menoa
      202
      2432
    3. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      117
      1800
    4. Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut

Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest
      Salo
      3
      1766
    5. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
      Maailman menoa
      310
      1726
    6. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      30
      1478
    7. Onko kaivattusi

Millainen luonteeltaan?
      Ikävä
      69
      1430
    8. Mitä ajattelet

Kaivatustasi juuri nyt?
      Ikävä
      99
      1417
    9. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
      Ikävä
      11
      1356
    10. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
      Ikävä
      147
      1344
    Aihe