Toiselle arpinaama toinen lippis päässä pitkät hiukset hujoppi. Mitä kaiket päivät prisman aluetta vahtaavat palkatta?
Prisman vahtimiehet
17
130
Vastaukset
- Anonyymi
Joku koukkunenä kurkkii kahviloihin ja muihin prisman alueen liikkeisiin sisään ja vahtii ja sössöttää karanteenista. Kaikille ei tosin uskalla huomauttaa. Itse taas viettää koko päivän huvikseen siellä prismalla. Eikö vanhuksilla ole ulkonaliikkumiskielto?
- Anonyymi
Salpatien juopot ne siellä päivystää, kun ei reppanoilla muutakaan.
- Anonyymi
Onko VK mukana?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko VK mukana?.
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko VK mukana?.
Onko se hän joka polttaa soramäen k-marketin bussipysäkillä aamuisin tupakkaa ja siirtyy siitä prismalle tupakoimaan? Sen kaverit välillä huutelee ihmisille prismalla.
- Anonyymi
Yks juopoist tuli lidlis ihan kiinni ja hais biojätteelle
- Anonyymi
Salpatien juopot nr siel vahtii menemisiä tulemisia tekemisiä. Mitä sitä järkevämpää ois.
- Anonyymi
Keksii lempinimiä ja vahtii toisia. Läskeilleen ei voi kuitenkaa tehä mitää💪🤡
- Anonyymi
nyt se nytse nytse nyt se nyt se t. oman elämänsä ulla taalasmaa
- Anonyymi
Soramäelt lähtevät pyörällä perään ja ottavat selvää msisä liikkuu ja mitä tekee
- Anonyymi
Yks lähtee sauvakävellen perään ja jos menee johonki rakennukseen sisään, kiertää sitä ympäri edes takasin sisälle tuijottaen
- Anonyymi
Kuka ei juoppojwn ystävä ole, se listitään.
- Anonyymi
Viiksimursu esittää viittomakieltä, kun ei ole vielä oppinut puolessa vuosisadassa puhumaan.
- Anonyymi
Käytättekö naamaria kaupassa käydessänne?
- Anonyymi
...Muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Muuten?
Käytän huivia. Entä itse?
- Anonyymi
Pojat lähtee salpatieltä aina Prismalle vahtivuoroon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777