Mailbox.org outoa postia, lähettäjä

Anonyymi

Mailbox.org
Minulle tulee osa roskaposteista lähettäjänimellä Root User (root@localhost).

Olen siirtynyt Suomi24:n postista mailbox.org postiin, ne ovat kyllä saman saksalaisen yrityksen tekemiä. Suomi24:n posti taisi olla vanhempaa versiota.

Ne ovat sitä roskapostia, mutta nyt lähettäjänä lienee postipalvelin. Roskapostittajilla tuppaa olemaan aina jokin erikoinen ja jatkuvasti vaihtuva lähettäjänimi (ja sp-osoite).
En osaa sanoa, mikä tämän aiheuttaa. Kyllä mailbox.org:iin tulee vielä minun vanhaan suomi24.fi sähköpostios. postia. Itse määrittelin sinne viime vuoden puolella avainsanoja, joilla tunnistaisin roskapostin. Ne ohjasin suoraan S24:n postitilini roskaposti-kansioon. Vieläköhän tämän vanhan postin roskapostin tunnistamiseni kummittelee pelissä mukana? Minun vanha S24-postitilini pitäisi olla nyt hävitetty, mutta mielestäni ei se ihan noin ole. Kansiorakenne näkyy, mutta kirjautuminen vanhaan postiini on estetty. Uudessa postissa näkyy vanhaan tulevaa roskapostia.

5

1804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköpostissa voi lähettäjän ja vastaanottajan paikalla lukea mitä tahansa eikä se vaikuta postin kulkuun.

• Anonyymi

Ootko jo okeillut Folihattua?

• Anonyymi

Outoa kun ei tule roskapostia. Ei pidä jaella sähköpostia mihin tahansa palveluun.

• Anonyymi

Olen kyselyn aloittaja.
        Kyllä niitä on joutunut jakelemaan esim. moneen verkkokauppaan, joista olen aina saanut tavarani oikein. Googlekin tietää sähköpostini.
        Roskapostin tulo vähenee, kun vaihdan sp-osoitteeni. Nyt mailbox.org:ssa toimii vielä suomi24.fi posti sp-osoitteena.
        Mailbox.org:ssa on ominaisuutena se, että voi tehdä itselleen max. 3 kpl aliaksia. Sen jälkeen voi jonkun niistä ottaa pääpostikseen. Tästä pitäisi kysyä vielä sieltä uuden postini ylläpitäjiltä.

Kun olen varma siitä, että tuo varmasti toimii, niin teen tämän tempun sen jälkeen kun olen ilmoittanut moniin paikkoihin, kuten vakuutusyhtiölle ja postin omapostille uuden, ihan erilaisen mailbox.org sähköpostiosoitteen.
        Täytyy olla varma siitä, että suomi24.fi sp-osoitteeni poistuu samalla kokonaan toimivana vastaanottajana.

• Anonyymi

Lisään aloitukseeni, että tältä lähettäjältä tulee nyt jonkinverran roskapostia, lähes joka päivä. Yleensä lähettäjänimi on ollut joka kerta erilainen.

Monellako teistä on mailbox.org ja on myös ollut suomi24.fi sähköposti?

Postiini oli tullut toiseen kertaan pari roskapostikansioita, jotka olivat tyhjiä. Ne olivat alihakemistoina, eli kansion alla kansio. Poistin ne turhina.
      Lisäksi minulle tulee suomi24:een roskapostia. Sen näkee, koska uuden postin näkymässä näkeen vanhan suomi24.fi:n kansiot, ne olin tyhjentänyt. Sain kaikki vanhat sähköpostini talteen mailbox.org:n puolelle ennenkuin yhteys vanhaan postiini suljettiin muualta kuin mailbox.org:n sähköpostista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2439
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2264
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1269
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe