Mailbox.org outoa postia, lähettäjä

Anonyymi

Mailbox.org
Minulle tulee osa roskaposteista lähettäjänimellä Root User (root@localhost).

Olen siirtynyt Suomi24:n postista mailbox.org postiin, ne ovat kyllä saman saksalaisen yrityksen tekemiä. Suomi24:n posti taisi olla vanhempaa versiota.

Ne ovat sitä roskapostia, mutta nyt lähettäjänä lienee postipalvelin. Roskapostittajilla tuppaa olemaan aina jokin erikoinen ja jatkuvasti vaihtuva lähettäjänimi (ja sp-osoite).
En osaa sanoa, mikä tämän aiheuttaa. Kyllä mailbox.org:iin tulee vielä minun vanhaan suomi24.fi sähköpostios. postia. Itse määrittelin sinne viime vuoden puolella avainsanoja, joilla tunnistaisin roskapostin. Ne ohjasin suoraan S24:n postitilini roskaposti-kansioon. Vieläköhän tämän vanhan postin roskapostin tunnistamiseni kummittelee pelissä mukana? Minun vanha S24-postitilini pitäisi olla nyt hävitetty, mutta mielestäni ei se ihan noin ole. Kansiorakenne näkyy, mutta kirjautuminen vanhaan postiini on estetty. Uudessa postissa näkyy vanhaan tulevaa roskapostia.

5

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköpostissa voi lähettäjän ja vastaanottajan paikalla lukea mitä tahansa eikä se vaikuta postin kulkuun.

      • Anonyymi

        Ootko jo okeillut Folihattua?


    • Anonyymi

      Outoa kun ei tule roskapostia. Ei pidä jaella sähköpostia mihin tahansa palveluun.

      • Anonyymi

        Olen kyselyn aloittaja.
        Kyllä niitä on joutunut jakelemaan esim. moneen verkkokauppaan, joista olen aina saanut tavarani oikein. Googlekin tietää sähköpostini.
        Roskapostin tulo vähenee, kun vaihdan sp-osoitteeni. Nyt mailbox.org:ssa toimii vielä suomi24.fi posti sp-osoitteena.
        Mailbox.org:ssa on ominaisuutena se, että voi tehdä itselleen max. 3 kpl aliaksia. Sen jälkeen voi jonkun niistä ottaa pääpostikseen. Tästä pitäisi kysyä vielä sieltä uuden postini ylläpitäjiltä.

        Kun olen varma siitä, että tuo varmasti toimii, niin teen tämän tempun sen jälkeen kun olen ilmoittanut moniin paikkoihin, kuten vakuutusyhtiölle ja postin omapostille uuden, ihan erilaisen mailbox.org sähköpostiosoitteen.
        Täytyy olla varma siitä, että suomi24.fi sp-osoitteeni poistuu samalla kokonaan toimivana vastaanottajana.


    • Anonyymi

      Lisään aloitukseeni, että tältä lähettäjältä tulee nyt jonkinverran roskapostia, lähes joka päivä. Yleensä lähettäjänimi on ollut joka kerta erilainen.

      Monellako teistä on mailbox.org ja on myös ollut suomi24.fi sähköposti?

      Postiini oli tullut toiseen kertaan pari roskapostikansioita, jotka olivat tyhjiä. Ne olivat alihakemistoina, eli kansion alla kansio. Poistin ne turhina.
      Lisäksi minulle tulee suomi24:een roskapostia. Sen näkee, koska uuden postin näkymässä näkeen vanhan suomi24.fi:n kansiot, ne olin tyhjentänyt. Sain kaikki vanhat sähköpostini talteen mailbox.org:n puolelle ennenkuin yhteys vanhaan postiini suljettiin muualta kuin mailbox.org:n sähköpostista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe