Cello-keittiöt

Anonyymi

Monelta taholta olemme pyrkineet selvittämään missä Cello-keittöt valmistetaan.
Olemme aloittamassa remontin ja Cello on yksi vaihtoehto, mutta "silmät kiinni" ,
niistä emme valitse mitään.

3

2784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään kävimme K-Raudassa hakemassa kiuaskiviä ja kassajonossa odotellessamme
      vaimo sanoi, että seuraavaksi otamme Cello-keittön. Katsoin keittiönurkkaukseen ja
      näin siellä yhden seinäkaapin mainosten joukossa. Ja samassa päätös oli siinä.
      Seinäkaappien syvyys on n. 340 mm ja se kiinnitti huomiomme. Sopii meidän astioille
      paremmin kuin 280 mm kaapit. Että silleen.... Heiltä saa asennuksen ja kaikki kodinkoneet jne... jne...

    • Anonyymi

      Ellei tuotteen markkinoinnissa vedota kotimaisuuteen tai kotimaisiin raaka-aineisiin (lastulevytuotantoa meillä vielä on) voi siitä tehdä johtopäätöksensä. Kotimaisuus on myyntivaltti, jota ei jätetä käyttämättä.

      Osalla valmistajista on tehtaansa Suomessa mutta monet valmistajat teettävät keittiönsä entisissä itäblokin maissa, suuret tehtaat valmistavat lastulevyroinaa alihankintana ympäri Eurooppaa. Ovien valmistajia meillä on, ja heidän ovimallistojaan käyttävät monet kalustevalmistajat mutta osa tuo nekin ulkomaita.

      Cello on tuotemerkki , jonka alla toimii alihankintaketju, kotimaisiakin valmistajia on, esimerkiksi Arvolista Oy. Kun Cellon osalta ei mistään löydy mainintaa kotimaisuudesta ei se sitä sitten taida olla. Voihan tuota kysyä myyjäliikkestä, jos tietävät hekään...

    • Anonyymi

      Cello keittiön valmistaja tai tuoja on Carlo Casagrande & Co Oy. Nyt vastikään kuulemma k rauta vaihtanut keittiö toimittajaa. "Parempaan ja halvempaan".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe