Monelta taholta olemme pyrkineet selvittämään missä Cello-keittöt valmistetaan.
Olemme aloittamassa remontin ja Cello on yksi vaihtoehto, mutta "silmät kiinni" ,
niistä emme valitse mitään.
Cello-keittiöt
4
5478
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään kävimme K-Raudassa hakemassa kiuaskiviä ja kassajonossa odotellessamme
vaimo sanoi, että seuraavaksi otamme Cello-keittön. Katsoin keittiönurkkaukseen ja
näin siellä yhden seinäkaapin mainosten joukossa. Ja samassa päätös oli siinä.
Seinäkaappien syvyys on n. 340 mm ja se kiinnitti huomiomme. Sopii meidän astioille
paremmin kuin 280 mm kaapit. Että silleen.... Heiltä saa asennuksen ja kaikki kodinkoneet jne... jne... - Anonyymi
Ellei tuotteen markkinoinnissa vedota kotimaisuuteen tai kotimaisiin raaka-aineisiin (lastulevytuotantoa meillä vielä on) voi siitä tehdä johtopäätöksensä. Kotimaisuus on myyntivaltti, jota ei jätetä käyttämättä.
Osalla valmistajista on tehtaansa Suomessa mutta monet valmistajat teettävät keittiönsä entisissä itäblokin maissa, suuret tehtaat valmistavat lastulevyroinaa alihankintana ympäri Eurooppaa. Ovien valmistajia meillä on, ja heidän ovimallistojaan käyttävät monet kalustevalmistajat mutta osa tuo nekin ulkomaita.
Cello on tuotemerkki , jonka alla toimii alihankintaketju, kotimaisiakin valmistajia on, esimerkiksi Arvolista Oy. Kun Cellon osalta ei mistään löydy mainintaa kotimaisuudesta ei se sitä sitten taida olla. Voihan tuota kysyä myyjäliikkestä, jos tietävät hekään... - Anonyymi
Cello keittiön valmistaja tai tuoja on Carlo Casagrande & Co Oy. Nyt vastikään kuulemma k rauta vaihtanut keittiö toimittajaa. "Parempaan ja halvempaan".
- AnonyymiUUSI
Cello- keittiöt valmistetaan Virossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4941281- 141266
- 821262