Vmäinen työkaveri

Anonyymi

Millainen on vmäinen työkaveri? Kertokaapa esimerkkejä. Töksäyttelijä, mykkäkoulun pitäjä, empatiakyvytön?

128

2321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuota,,,,,,se on vissii vittumainen,,,jos on empatiakyvytön nii toivo on menetetty, narsismia ei voi parantaa

    • Anonyymi

      Semmonen kait, joka yleisöpalstoilla purkaa pahaa oloaan, eikä hyväksy ettei työkaveri ole kaveri.

      • Anonyymi

        Niinpä, töissä tehdään töitä työkavereiden kanssa, ei tarvitse olla ystävä, kunhan tehdään ne työt, mitkä kuuluu tehdä. Jokaisesta löytyy aloittajan kuvaamia piirteitä, kun töitä tehdään erilaisten ihmisten kanssa, mutta ne ei saa vaikuttaa työn tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, töissä tehdään töitä työkavereiden kanssa, ei tarvitse olla ystävä, kunhan tehdään ne työt, mitkä kuuluu tehdä. Jokaisesta löytyy aloittajan kuvaamia piirteitä, kun töitä tehdään erilaisten ihmisten kanssa, mutta ne ei saa vaikuttaa työn tekemiseen.

        On näitä selkäänpuukottajia jokka hymyilee edessä ja puhuu paskaa seläntakana ja kaivaa maata jalkojes alta .Esiityy kavereitte nimellä puhelimessa ja tekee kaiken maailma kommervärkkinsä. Kateus ajaa ja jopa paremmista työkaluista ollaan myrkyn nielleitä jos sellaisia muilla sattuu oleen. Kyllä näitä on moneen lähtöön.


    • Anonyymi

      Semmonen joka on ahkerampia ja ammattitaitoisempi kuin ite,vaikka ite kuinka yrittää parhaansa ei pärjää ja pomo huomauttelee ja vertaa tähän supermieheen.

      • Ruukkilutju

        Parhaimpia on kunnon kommunistit suojeluskuntalaiset jotka talvisodassa ja jatkosodassa OLIVAT ensimmäisinä päivinä kovaa pakoon pyrkimässä siinä on PORVAREIDEN ajatusmaailmasta ISÄNMAAMME puolustaminen ensin uhotaan eikä ole minkään tekijäksi sanokaa porvari pohjanmaalaiset otitteko edes yhtään karjalais pakolaista maatilkuillenne
        Ottaneet että ketään sen tekivät savo karjalaiset te perkeleen porvarit tulkoon jumalan viha yllenne


    • Anonyymi

      Minä ite tyyppi "kehuu ihteään ja mollaa toesie ja luuloo olevasa muita parempi.

      • Anonyymi

        Semmonen joka vittuiloo ihan viran puolesta.


    • Anonyymi

      Semmonen, joka viikonlopun jälkihöyryissä tulee maanataina töihin....

    • Eipä oo sattunu kohalle änkyrää työkaveria. Akka on aina hoitanu hommansa hyvin kehumatta.

    • Anonyymi

      Vittumaisin työkaveri ja vieläpä ylivoimaisesti on kainuulainen työkaveri !

      • Anonyymi

        Eipä yleistetä, taaskaan. On ihan sama, missäpäin maapalloa ollaan, kuvaamiasi ihmislajeja varmasti löytyy, ei ole asuinpaikan syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä yleistetä, taaskaan. On ihan sama, missäpäin maapalloa ollaan, kuvaamiasi ihmislajeja varmasti löytyy, ei ole asuinpaikan syy.

        Eipä tässä ollut kysymys maailman laajuisesti vaan omakohtaisesta kokemuksesta ja sen pohjalta voin vilpittömästi sanoa että kyllä kainuulainen työkaverina on paskin mahdollinen !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä ollut kysymys maailman laajuisesti vaan omakohtaisesta kokemuksesta ja sen pohjalta voin vilpittömästi sanoa että kyllä kainuulainen työkaverina on paskin mahdollinen !

        Eläpä hauku akkaani. Hän on myös syntyperänen kaenuulaenen ja aina on ollu paras mahollinen työkaveri. Hyvin on tehny kaikki työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä ollut kysymys maailman laajuisesti vaan omakohtaisesta kokemuksesta ja sen pohjalta voin vilpittömästi sanoa että kyllä kainuulainen työkaverina on paskin mahdollinen !

        Samaa mieltä,jopa savolaiset mukavampia.


      • Ruukkilutju

        Ei mikään kainuulainen kun Kokoomuskselainen on muuten ÄÄRIOIKEISTOLAINEN perkeleen paviaani jenkki joka on täysi TUHOA tekemässämaassamme


      • Anonyymi
        Ruukkilutju kirjoitti:

        Ei mikään kainuulainen kun Kokoomuskselainen on muuten ÄÄRIOIKEISTOLAINEN perkeleen paviaani jenkki joka on täysi TUHOA tekemässämaassamme

        No nythän se katosi ajatus ja kirjoitustaito,hengitäppä syvään muutaman kerran ja rauhoitu,ja nyt....... yritäppä uudestaan.


      • Anonyymi

        Ja supersellainen on hyryläinen.


    • Anonyymi

      Se on aika monipiippuinen juttu, jonkun mielestä v-mäinen työkaveri voi olla työnantajalle paljon hyöhyllisempi. Tekee työtehtävänsä niinkuin on ohjeistettu. Jonkun mielestä se on nuoleskelua jos tekee työnsä.

    • Anonyymi

      Ottaa kaikki pisteet itelle mitä on tehty jne,, vaikka hän ei ole tehnyt mitään. Ilmoittelee esimiehelle tää on tehty, hän ei ole tehnyt mitään hoputtaa muita tekemään jokos on valmista, hän voi ilmoittaa esimiehelle PASKA TYÖKAVERI ,,,,,

    • Anonyymi

      Ottaa kaikki pisteet itelle mitä on tehty jne,, vaikka hän ei ole tehnyt mitään. Ilmoittelee esimiehelle tää on tehty, hän ei ole tehnyt mitään hoputtaa muita tekemään jokos on valmista, hän voi ilmoittaa esimiehelle PASKA TYÖKAVERI ,,,,,

    • Anonyymi

      On koko työyhteisön helevetti kun joukossa on yksikin piru. Vaikka piru tulee toimeen joidenkin kanssa ja selvästi ns syrjii jotakuta niin kaikki on varpaillaan koko ajan.

      • Anonyymi

        Roiski pyhää vihkivettä pirujen päälle ja huio raamatulla niin kyllä lähtevät.


      • Anonyymi

        Kyllä se noin on eli yksikin kelju työkaveri myrkyttää koko työyhteisön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noin on eli yksikin kelju työkaveri myrkyttää koko työyhteisön!

        Vanhanajan sakinhivutus kyllä auttaa !


    • Anonyymi

      Edellisessä työpaikassani paskanjauhat löytyi tupakkapaikalta. Siellä sai jokainen osakseen kehut...

      • Anonyymi

        Mulla paskimpia ovat aina olleet tupakoimattomia,pitävät jo tältä pohjalta itseään muita parempina ihmisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla paskimpia ovat aina olleet tupakoimattomia,pitävät jo tältä pohjalta itseään muita parempina ihmisinä.

        Varmasti ovat ainakin paremmanhajuisia. Hyi helevetti, ettekö tajua, miten pahalle haisette? Se löyhkä leijuu pitkään ympärillä, kun tuutte tupakkipaikalta sisätiloihin. Ja te röökimuijat, älkääpä kadehtiko sen tupakoimattoman työkaverinne silkinsileää naamavärkkiä ja vaikka lopettaisittekin vanhemmalla iällä, tupakan iholle aiheuttamat vauriot eivät millään ryppyvoiteilla korjaannu enää.


    • Anonyymi

      Kun työ on vaikka lasten hoitamista niin sellainen joka mieluummin istuu tietokoneella kuin hoitaa lapsia. Joskus kun vakituinen työntekijä oli pois, saatiin sijaiseksi tällainen työntekijä.

    • Kylläpä teillä on sitten sattunu huonosti kun on paha ollu tehä töitä. Mullei koskaan oo sattunu kettään huonoa ja keljumaista ihmistä kohalle. Kaikki ovat olleet mukavia.

      • Anonyymi

        No jostuiskohan siitä että työttömällä niitä työkavereita on pikkasen vähemmän ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jostuiskohan siitä että työttömällä niitä työkavereita on pikkasen vähemmän ?

        Jos tarkotat minnuo niin aina oon ollu töissä. Akka kylläki tekkee suurimman osan, mutta henkessä oon aina mukana.Työt ei lopu koskaan. Jos et oo tehny töitä koskaan niin oo ilonen ettei oo tarvinnu riijjellä kenenkään työkaverin kanssa.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Jos tarkotat minnuo niin aina oon ollu töissä. Akka kylläki tekkee suurimman osan, mutta henkessä oon aina mukana.Työt ei lopu koskaan. Jos et oo tehny töitä koskaan niin oo ilonen ettei oo tarvinnu riijjellä kenenkään työkaverin kanssa.

        Ennemmin kylymästä sininen kuin töestä hikinen,vierraan töessä ei suap hiki tulla !


    • Anonyymi

      Lusmuilijat ovat pahimpia sekä työkavereille että työnantajalle.

    • Anonyymi

      ei oo sattunu v mäestä työkaverie vastaan tulemaan ei oo kokemusta semmosesta

    • Anonyymi

      Sehän on aivan alasta kiinni. Hoitoalalla on paljon sellasia, joilla se puoli on.

    • Anonyymi

      Entä kun samassa työpaikassa on 2 samanlaista v-mäistä ja kaikki pitää tapahtua niinkuin he tahtovat. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

      • Anonyymi

        Lampaita ootte jos pari tyyppiä määrää.


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä ei ole vaihtoehtoa??? Tuommonen asenne kertoo paljon sanojastaan, työyhteisön ongelmat ei ainakaan lopu tuolla asenteella. Yhdelläkään työntekijällä ei oo oikeutta määräillä toisia miten työ pitää tehdä, ne ohjeistukset tulee ihan muilta, kuin työkaverilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä ei ole vaihtoehtoa??? Tuommonen asenne kertoo paljon sanojastaan, työyhteisön ongelmat ei ainakaan lopu tuolla asenteella. Yhdelläkään työntekijällä ei oo oikeutta määräillä toisia miten työ pitää tehdä, ne ohjeistukset tulee ihan muilta, kuin työkaverilta.

        Ainut lohtu on, että jos tulee irtisanomisia, nuo lentää pihalle, jos eivät satu olemaan johdon suosikkeja. Pomon ryyppykavereita ei irtisanota.


      • Anonyymi

        Käyttäkää Trumpin taktiikkaa: kova ääni ja peräksiantamattomuus, ei ikinä tunnusta erehtyneensä, hyökkäys aina paras puolustus. Eiköhän se siitä.


    • Anonyymi

      jaa että pomoista ei saa puhua, taisi jollakin kolahtaa

      • Anonyymi

        Ei saa,eräässä kahvipaikassa omistaja leikkii myös työntekijää,ihan mahoton " työkaveri ".


    • Anonyymi

      " Hieman kärjistäen voidaan sanoa, ettei yksikään organisaatio voi olla todella tuottava, jos sen työntekijöiltä puuttuvat alaistaidot.

      Alaistaidoista on monenlaisia kuvauksia. Lyhyesti voidaan sanoa, että hyvät alaistaidot sisältävät muun muassa seuraavia asioita: Työntekijällä on hyvä asenne työntekoon. Hän osaa ja hoitaa työtehtävänsä. Hän ymmärtää yrityksen tavoitteet ja oman roolinsa tavoitteiden saavuttamisen kannalta. Hän kantaa vastuun omasta työstään.

      Hyvät alaistaidot ovat myös luottamusta johtoon ja muihin kollegoihin. Tämä näkyy esimerkiksi siinä, miten työntekijä itse pyrkii luomaan työpaikalleen hyvää tunnelmaa.

      Kaiken kaikkiaan voidaan kiteyttää, että hyvissä alaistaidoissa on kyse taidoista ymmärtää, tehdä ja keskustella.

      Eli ymmärretään, miksi tehdään niin kuin tehdään. Ollaan kiinnostuneita siitä, mitä itse tehdään, mitä yritys tekee ja mitä kollegat tekevät. Ja mielellään vielä siitäkin, mitä asiakas tekee – tai mitä hän haluaa.

      Tehdään, koska ihmettelemällä ei mikään tule valmiiksi. Tekeminen vaatii oma-aloitteisuutta ja sitä, että osataan tehdä oikeita asioita. (Tämä liittyy olennaisesti edellä mainittuun, koska ilman ymmärrystä ei osata tehdä oikeita asioita.)

      Ja keskustellaan, koska vain avoimen ja aidon keskustelun kautta saavutetaan ymmärrys ja kehitetään tekemistä paremmaksi."

      • Anonyymi

        Ei nuo taidot omaava ole Kainuussa alainen vaan johtotehtävissä ja niissäkin ovat tuollaiset tyypit harvassa.


      • Anonyymi

        Sattuipas naulan kantaan! Harvoin puhutaan, että myös alaisilla pitäisi olla vastuuta tekemisistään. Jokainen voi miettiä, millainen työkaveri itse on muille.


    • Anonyymi

      No, sinä varmaan tiedät, vaikka sitä täällä kyselet!

      Pahin on sellainen piilovxxxxtulija, josta ei tiedä, että yrittääkö olla ystävällinen vai mikä on homman nimi. Esim. puhuu sinusta paskaa, jos haet uutta työpaikkaa.
      Itse sitten jää sairaslomalle heti, kun tulee oman pomon kanssa sanaharkka.Tässä tapauksessa olin todella vahingoniloinen.!

      Sitten on vielä sellainen ihmislaji, joka menettää itsehillintänsä heti ja alkaa huutaa.

      Pahimpia lie myöskin se edessäpäin lässyttävä ja takanapäin paskaa puhuva.

      • Anonyymi

        Sellaisiahan me savo/kainuulaiset suurimmalta osalta ollaan.


    • Anonyymi

      Minulla on sellainen kiva työkaveri joka kieli kaikki työnjohdolle, löytää kaikista muista virheet, mutta itse on täydellisyys, karttaa töitä, mutta osaa olla niin tekevää ja osaavaa. Kahden kesken on niin lipevä ja nuoleva.

      • Anonyymi

        Terve! Elä sano nimeäni. Olet loistava ihminen!


      • Anonyymi

        Onhan erikoista toimintakulttuuria, jos työpaikoilla ei aikuiset osaa hoitaa välejään keskenään. Eikö "kieliminen" kuulu ala-asteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan erikoista toimintakulttuuria, jos työpaikoilla ei aikuiset osaa hoitaa välejään keskenään. Eikö "kieliminen" kuulu ala-asteelle.

        Niin sitä aikuisista ihmisistä luulisi.

        Joskus tuntuu, että mitä korkeammin koulutettu ihminen, niin sitä vähemmän niitä aivan työelämän perussääntöjä on hallussa.

        Korkeasti koulutetut ovat joskus myös niin teoreettisia, että heiltä puuttuu se terve maalaisjärki asioiden hoitamisessa. Tehdään asioista paljon monimutkaisempia kuin ne todellisuudessa ovatkaan.
        Vähän sellainen MINÄ MINÄ MINä itse- tyyppi, jos ymmärrätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä aikuisista ihmisistä luulisi.

        Joskus tuntuu, että mitä korkeammin koulutettu ihminen, niin sitä vähemmän niitä aivan työelämän perussääntöjä on hallussa.

        Korkeasti koulutetut ovat joskus myös niin teoreettisia, että heiltä puuttuu se terve maalaisjärki asioiden hoitamisessa. Tehdään asioista paljon monimutkaisempia kuin ne todellisuudessa ovatkaan.
        Vähän sellainen MINÄ MINÄ MINä itse- tyyppi, jos ymmärrätte.

        Eipä oo se maalaisjärki paljon auttanut kunnan asioiden hoitamisessa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo se maalaisjärki paljon auttanut kunnan asioiden hoitamisessa !

        Ei tietenkään, koska se puuttuu!

        Kaikki vanhat jäärät ja muut kahjot siellä päättämässä.
        Politiikka se on joka kunnassa määrää, ei järki, eikä määrärahat ja terve järki!


    • Anonyymi

      Semmon V-mäinen työkaveri joka vaatii kaikkien kuuntelevan päivästä päivään ja vuodesta toiseen sitä radioo.Jotain Suomi itkuvirsiä ja tyhjän lässyttäjä juontajia.
      Ei edes työsuojelupäälikkö voi puuttua jos V-mäisiä useampi tällainen.

      • Anonyymi

        Semmoinen joka ei ota muita huomioon, esim lähtee aina tauolle ensimmäisenä, vaikka porukan pitäisi vuorotella. Se kyllä ottaa pattiin.


    • Anonyymi

      Minun kohdalla eräs kuhmolainen

    • Anonyymi

      Itse olet alasi valinnut.

    • Anonyymi

      Sumilaiset on kaikki mukavia työkavereita. Muut on ihann sieltä......

      • Anonyymi

        Ihan paskinta sakkia työpaikalla !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paskinta sakkia työpaikalla !

        Kyllä kyläläiset on parraimpia työkavereita. Akkaki on syntyny täällä ja ruukaa sannoo että "katohan siinä kiltisti taas, niin oot mukava, kun minä teen niin onnistuu. Kehhuu mukavaksi kun tehhään jotaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paskinta sakkia työpaikalla !

        Entäpä millainen on kiva työkaveri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä millainen on kiva työkaveri?

        Kaikki sotkamolaiset ovat ihan huippu tyyppejä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sotkamolaiset ovat ihan huippu tyyppejä!

        Sotka-molaiset! Mitä ovat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä millainen on kiva työkaveri?

        No tietenkin kaikki Suomussalmelaiset on mukavia työkavereita.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Sotka-molaiset! Mitä ovat?

        Super mukavia työtovereita,eivät ole rikkureita niinkuin nuolijasumpit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sotkamolaiset ovat ihan huippu tyyppejä!

        Siellä ite pääpirut asuvat ja tekevät "työtä"
        Lue: arvostelevat muita, koska ovat" ulkomaalaisia" ja parempia ollakseen.

        Kaikista äkäsimmät ihmiset ovat sotkamolaisia, akat pahimpia ,-)


    • Anonyymi

      Pahimpia työyhteisössä ovat ne , jotka vuosien ajan osaavat kiertää töitä ja teettää muilla. Ja puheissaan ovat kyllä niin tekeviä ja muitten työn arvostelijoita. Ja pahinta on, ettei kukaan oikeasti puutu asiaan, siedetään ja annetaan näiden muutaman toimia näin.

      • Anonyymi

        Puutuitko itse ?


      • Anonyymi

        Niinpä!
        Entäpä sitten ne, jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia ja luulevat tämän pallon pyörimisen loppuvan, jos ovat hetkenkin pois?

        On myös niitä, jotka ovat omaksuneet ns. kihon aseman, vaikka ovat vain tavan työläisiä.
        Kyttäävät toisten tekemisiä selän takana ja vaikeroivat omia loppumattomia töitään ja opiskelujaan , sekä muita vapaa-ajan pakollisia toimiaan.
        Minua ei kiinnosta kenenkään isän ja äidin houraamiset ,koiran kusetukset ja lääkärireissut! Eikä nuorison ja lasten tekemiset, eikä myöskään kenenkään makuuhuone ja seksiasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!
        Entäpä sitten ne, jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia ja luulevat tämän pallon pyörimisen loppuvan, jos ovat hetkenkin pois?

        On myös niitä, jotka ovat omaksuneet ns. kihon aseman, vaikka ovat vain tavan työläisiä.
        Kyttäävät toisten tekemisiä selän takana ja vaikeroivat omia loppumattomia töitään ja opiskelujaan , sekä muita vapaa-ajan pakollisia toimiaan.
        Minua ei kiinnosta kenenkään isän ja äidin houraamiset ,koiran kusetukset ja lääkärireissut! Eikä nuorison ja lasten tekemiset, eikä myöskään kenenkään makuuhuone ja seksiasiat.

        Onko siis kaikki edellämainitsemasi tyypit vittumaisia vai muuten vaan ikäviä työkavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!
        Entäpä sitten ne, jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia ja luulevat tämän pallon pyörimisen loppuvan, jos ovat hetkenkin pois?

        On myös niitä, jotka ovat omaksuneet ns. kihon aseman, vaikka ovat vain tavan työläisiä.
        Kyttäävät toisten tekemisiä selän takana ja vaikeroivat omia loppumattomia töitään ja opiskelujaan , sekä muita vapaa-ajan pakollisia toimiaan.
        Minua ei kiinnosta kenenkään isän ja äidin houraamiset ,koiran kusetukset ja lääkärireissut! Eikä nuorison ja lasten tekemiset, eikä myöskään kenenkään makuuhuone ja seksiasiat.

        Både och, Muuten vaan ikäviä sekä myös vittumaisia.

        Lisänä vaihdevuosivaivojaan vaikertavat akat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!
        Entäpä sitten ne, jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia ja luulevat tämän pallon pyörimisen loppuvan, jos ovat hetkenkin pois?

        On myös niitä, jotka ovat omaksuneet ns. kihon aseman, vaikka ovat vain tavan työläisiä.
        Kyttäävät toisten tekemisiä selän takana ja vaikeroivat omia loppumattomia töitään ja opiskelujaan , sekä muita vapaa-ajan pakollisia toimiaan.
        Minua ei kiinnosta kenenkään isän ja äidin houraamiset ,koiran kusetukset ja lääkärireissut! Eikä nuorison ja lasten tekemiset, eikä myöskään kenenkään makuuhuone ja seksiasiat.

        Meilläkin työkaverina ihme snobbailija, joka muistaa joka välissä vetäistä sen serkun miehen kummin kaiman, joka on lääkäri ja joka myös puhuu lapsistaan taukoamatta, niiku se ketään kiinnostaisi. Mitkään maailman tapahtumat eivät tätä ihmistä kiinnosta. Kuitenkin hänelläkin alkoholistisukulaisia ihan lähipiirissä, mutta näitä ei mainita sanallakaan.


    • Anonyymi

      Älähän nytte. Kannatyasi sulla sannoa sille työkaverille, että oesi se mukava olla vähä enempihi kuin työkaveri. Sitte aenahi tiiät onko se työkaveri kohta ollenkaan.

      • Anonyymi

        Työkaveri on todellakin kaveri, jonka kanssa on pakko olla töissä ja tulla toimeen jollakin lailla, Siitä ei tarvii tykätä, eikä sen persettä nuolla.

        Työt tehdään työaikan a ja muuten ollaan kun ellun kanat. :-)

        Hyryläiset älkööt vaivautuko, teitä ei oteta mihinkään laskuun.
        Täyttyypi näin sanua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkaveri on todellakin kaveri, jonka kanssa on pakko olla töissä ja tulla toimeen jollakin lailla, Siitä ei tarvii tykätä, eikä sen persettä nuolla.

        Työt tehdään työaikan a ja muuten ollaan kun ellun kanat. :-)

        Hyryläiset älkööt vaivautuko, teitä ei oteta mihinkään laskuun.
        Täyttyypi näin sanua.

        Joo,ei tarvi mitään lovestoryä viritellä kuhan jotenkin sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,ei tarvi mitään lovestoryä viritellä kuhan jotenkin sietää.

        Yks entinen työkaveri höpötti kokoajan, että otan yhteyttä liittoon. Pienimmässäkin asiassa. No, nyt on aikaa olla liiton kanssa tekemisessä. Työtötn, työtön, työtön , työtön, jne. Siinäpä yksipuolinen yhteydenpito👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks entinen työkaveri höpötti kokoajan, että otan yhteyttä liittoon. Pienimmässäkin asiassa. No, nyt on aikaa olla liiton kanssa tekemisessä. Työtötn, työtön, työtön , työtön, jne. Siinäpä yksipuolinen yhteydenpito👍.

        Sellanen on tosi hankala ja sellanen- muistakaa ite olla samanlaisia takas, paitsi henkilökemiat pitää ensin selvitellä kasvotusten ennen liittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks entinen työkaveri höpötti kokoajan, että otan yhteyttä liittoon. Pienimmässäkin asiassa. No, nyt on aikaa olla liiton kanssa tekemisessä. Työtötn, työtön, työtön , työtön, jne. Siinäpä yksipuolinen yhteydenpito👍.

        Niinpä.
        No, onpa tuokin tarina tuttu menneisyydestä.

        Otti kuitenkin itse lopputilin ja karenssin, kun ei kuitenkaan uskaltanut kai lähteä asiaansa ajamaan eteenpäin.


      • Anonyymi

        No kuormasta ei kyllä kannata syyvä. Koko työyhteisö on sekasi, jos yhet vehtaa työajalla. Jääpi työt hoitamatta. Varsinkin, jos ovat varattuja, luulevat tekevänsä salassa, mutta kaikki sen kyllä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuormasta ei kyllä kannata syyvä. Koko työyhteisö on sekasi, jos yhet vehtaa työajalla. Jääpi työt hoitamatta. Varsinkin, jos ovat varattuja, luulevat tekevänsä salassa, mutta kaikki sen kyllä tietää.

        Meidän työpaikalla varatut ei salaile suhdettaan. Oksettaa katsoa tuollaisista ja pomokin vain nauraa


    • Anonyymi

      Täällä suomussalmella on outo ajatelma työstä työkavereista, Miksi työkaverit eivät saa sanoa mikä Vituttaa, otetaan heti nokkiin jos aukaistaan suu ja sanotaan niikun se on. Juorutaan ympäriinsä, supistaan , katotaan vinoon. Sit vielä Minä olen paras..

      • Anonyymi

        Ei työaikana puhuta. Silloin tehdään töitä.


      • Anonyymi

        Varmaan täällä on joku samassa työpaikassa töissä. On niin meidän työpaikkaan sopivia juttuja täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan täällä on joku samassa työpaikassa töissä. On niin meidän työpaikkaan sopivia juttuja täällä.

        Missä oot töissä?Meidänkin työpaikassa samoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan täällä on joku samassa työpaikassa töissä. On niin meidän työpaikkaan sopivia juttuja täällä.

        Missä oot töissä?Meidänkin työpaikassa samoja juttuja.


    • Anonyymi

      Mulla oli työntekijöinä työpari joilla meni sukset ristiin, keskustelut käytiin ja totesin jotta en minä voi määrätä teidän tulevan toimeen keskenään. Toinen otti lopputilin. kyseessä oli miehet. Se meni sutjakkaasti mutta jos olisivat olleet naisia niin ilmapiiri olisi myrkyllinen hamaan asti.

    • Anonyymi

      Kuusamolainen kaiken tietävä miten hommat tehdään,,

      • Anonyymi

        Niinpä, kyllä on tietävinään, mutta jos pitäisi itsellään tarttua työhön kun työhön, osaa kyllä kiertää ikävimmät hommat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllä on tietävinään, mutta jos pitäisi itsellään tarttua työhön kun työhön, osaa kyllä kiertää ikävimmät hommat.

        Tietäminen ja tekeminen ovat kaksi eri asiaa,eipä paljon auto jos on kova tekemään mutta ei tiedä mitä tehdä silloin on hyvä että on työkaveri joka voi neuvoa muita miten tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllä on tietävinään, mutta jos pitäisi itsellään tarttua työhön kun työhön, osaa kyllä kiertää ikävimmät hommat.

        Kokemusta töiden valitsijasta ja karttelijasta on. Tiesi kyllä kaiken mutta teot puuttuivat. Kun myös neljä muuta hänen kaverina työskennellyttä kertoivat samaa, kyllä ketutti moinen röyhkeys.


    • Anonyymi

      Kyl, on rikkaus ku on erilaisia ihmisiä työpaikalla, mistä he ovat sama se. Työnjohdossa on kyllä vikaa, he laistavat,,, onpa nekatiivisiä komenttoijia,, antakaa hyvää esimerkkiä työkavereille, itellekin tulee hyvä mieli.Kukaan ei ole seppä syntyessään,,

    • Anonyymi

      Vaan oman edun tavoittelija, herkkä suuttumaan, vainoharhainen. Vanaha jäärä, ”elämää nähnyt”.

      • Anonyymi

        Onpa niitä niin tietäviä ja osaavia pätijöitä kaikissa ikäryhmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa niitä niin tietäviä ja osaavia pätijöitä kaikissa ikäryhmissä.

        Sitäpä en sanonutkaan että niin ei olisi. tietysti niitä löytyy.


    • Anonyymi

      No,se en ole ainakaa mää.

    • Anonyymi

      Kun meet Mannen porukoihin niin ei puhuta työasioista eikä oo v-mäisiä työkavereita.

    • Anonyymi

      kun tätä aloitusta lukee-kommentteja,tuntuu kuin s-salmella olisi n.100 firmaa.tuntuu tuota kommennttia tulevan paljon.entäs työpaikan nimet?

    • Anonyymi

      Paras työkaveri semmone joka viihdyttää minua hauskoilla jutuillaan koko pitkän päivän koska ajankulun ja sosiaalisen kanssakäymisen takia töissä käyn enkä rahan takia.

      • Anonyymi

        Hammasta purren töihin. Pää asia että tilillä on kuin viimenen päivä 3600 nettona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammasta purren töihin. Pää asia että tilillä on kuin viimenen päivä 3600 nettona.

        Pääasia on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia on yhdyssana.

        Kotona netissä ja työt hoituu. Tulee yli 5000 ekeä joka 15:e päivä tilille puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona netissä ja työt hoituu. Tulee yli 5000 ekeä joka 15:e päivä tilille puhtaana.

        😄 Sinähän vitsin murjasit. Taidat tehdä omaa bisnestä viihdelinjoilla, jos nuin hyvin tienaat. Mutta tuskinpa siellä noin tienaa. En tiedä, ei ole kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄 Sinähän vitsin murjasit. Taidat tehdä omaa bisnestä viihdelinjoilla, jos nuin hyvin tienaat. Mutta tuskinpa siellä noin tienaa. En tiedä, ei ole kokemusta.

        Vitsillähän minä kirjotin,Kelalta tulloo vajjaat seihtemensattaa kuussa eikä se riitä ees suputexiin mitä käytän.


    • Anonyymi

      Vmäinen kai on sellainen, joka on tullut töihin vain viihtymään ja hänen pitäisi viihtyä tai palstoilla kirjoitellaan.

    • Anonyymi

      Se, joka ei antanut ehki kärkeä kostuttaa, vaikka kuukausikaupalla vonkasin ja rukoilin.

      • Anonyymi

        Kokeile seuraavaksi naispuolista työkaveria!


    • Anonyymi

      Tiiän yhen tyypin. Joka jo monta vuotta sitten aiko ottaa loparit kun työpaikalla on niin paha olla ja huono työilmapiiri. Vaan sielläpä tuo vieläkin notkuu. Ei vissiin kantti kestänyt. Ottaa niitä lopareita. Tai sitten tämä tyyppi on se joka aiheuttaa toisille ja itselleen huonon työilmapiirin.

      • Anonyymi

        Just joo,niinhän sinä tiiät,hoh hoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo,niinhän sinä tiiät,hoh hoijaa.

        Niin just joo. Sinähän se oot. Hyvä että tunistit itsesi. Osui ja upposi. Vieläkin olet seu... töissä vaikka aika päiviä sitten jo aioit lähteä nostelemaan. Etpä uskaltanu kun ei ois ollukkaan toimeentulo turvattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just joo. Sinähän se oot. Hyvä että tunistit itsesi. Osui ja upposi. Vieläkin olet seu... töissä vaikka aika päiviä sitten jo aioit lähteä nostelemaan. Etpä uskaltanu kun ei ois ollukkaan toimeentulo turvattu.

        Heh heh,on se vaan niin hauskaa lueskella näitä laitapuolen kulkijoiden purkauksia ,ajatelkaa tämäkin onneton jauhaa jostain vuosia sitten sattuneesta tapauksesta kun joku oli aikonut ottaa lopputilin ,aivan mahtava ja veret seisauttava stoori.Toivottavasti pääset yli sinua järkyttäneestä jutusta,voimia bro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh,on se vaan niin hauskaa lueskella näitä laitapuolen kulkijoiden purkauksia ,ajatelkaa tämäkin onneton jauhaa jostain vuosia sitten sattuneesta tapauksesta kun joku oli aikonut ottaa lopputilin ,aivan mahtava ja veret seisauttava stoori.Toivottavasti pääset yli sinua järkyttäneestä jutusta,voimia bro!

        Niin, niin. Kerro lisää itsestäsi. Ei pidä kertovansa ottavansaa lopareita jos ei sitten uskallakaan. Mitä siellä väkisin olemaan jos on niin paha olla. Kyllä paikallesi tulijoita riittää. Sellaisiakin jotka ei valita joka asiasta. Vai v.. taako kun et olekkaan paikan pomo.


    • Anonyymi

      Periaatteessa kannattaa yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa riitelemättä. Ikäviä ihmisiä voi kyllä vältellä. Ei kannata itse puhua pahaa kenestäkään. Siitä ei seuraa muuta kuin se, että kuulijat uskovat, että puhut heistäkin pahaa, kun tilaisuus tulee. Työelämä on yksinkertaisuudessaan sitä, että hoitaa omat hommansa, nostaa liksan ja painuu himaan.

    • Anonyymi

      Toiveajattelluo tuo työkaveri vain.

    • Anonyymi

      Toiveajattelluo tuo työkaveri vain.

    • Anonyymi

      Työn tekijöitä riittää alalle kuin alalle vaikka kuinka haukutte mollaatte jne,, joka työpaikkaan on kyllä tulokkaita. Jos teiltä viedään työpaikka ootte huonoja ja mitä lie,,

      • Anonyymi

        En ole lukenut muuta kuin otsikon.
        Kun on työporukassa joka luulee olevansa ylitse muiden, niin mitä te ajattelette ja teette.


    • Anonyymi

      Näyttää jo oman "käyntikorttinsa" avatessaan työpaikan oven.

      • Anonyymi

        Sinähän aikaisin oot töihin menny. Aamuvuoroonko menit. Nyt alkaa työyhteisö varmaan pälyillä kuka se näin aikaisin on töihin mennessä kirjotellut. Jos yhestä pahaa puhuu, niin puhuu kaikista muistahi.


    • Anonyymi

      Jokainen joskus.

    • Anonyymi

      Menkääpä itteenne, ootteko parempia? Kuka on huono työkaveri? OLETKO SINÄ KENTIES ?

      • Anonyymi

        Ja miettikääpä tätä, siitä työpanoksesta mitä sinä itse annat, olisitko työnantajana valmis omastapussistasi jollekin toiselle maksamaan saman?


    • Anonyymi

      Musta vielä veemäisempää on veemäinen asiakaspalvelija. Semmosessa paikassa ei haluta käydä, kun ei haluta tukea veemäistä meininkiä. Jos asiakastyötä tekevä on vapaallakin veemäinen niin se on varmaan haitaksi työnantajalle.

    • Anonyymi

      Teetkö töitäsi, vai lusmuatko? Teetät toisilla, oot sit ite tehnyt työt. Et osaa tehä,,,,

    • Anonyymi

      Ehdottomasti semmonen työkaveri on vmäinen,jolle riittää se, että kuhan on työpaikalla. Ei varmasti tehdä ainoata ylimääräistä liikettä, tauot venyy aivan kohtuuttomiin. Esim. 15 min kahvitauko kestää melkein aina 40 min, ja niitä ku on kaks työpääivän aikana, se tekee 80 min, ja työaika a varsinaista työtä tehdään oikeasti se 3 tuntia. Ja tämä henkilö on meikäläisellä työkaverina. Kyllä oikeasti ottaa päähän, millasen kuvam tyyppi antaa varsinkin nuoremmalle väelle, että tuollastatko on työ. Mukava vaan työnantajalle jos sais tietää että 8 tunnin päivästö noin 3 tuntia tekee töitä, muu aika on ihan joutenoloa. Ja valitettavasti sama meno on jatkunu jo kauan

      • Anonyymi

        Ja sinäkö vaan katot vierestä, etkä puutu siihen esim. kertomalla pomolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö vaan katot vierestä, etkä puutu siihen esim. kertomalla pomolle.

        Niin justiinsa. Menepä nyt heti työnjohtajan luokse ja kerro. Loppuu tuommonen turhasta palkanaksaminen.


    • Anonyymi

      entä jos on pomon lellikki, niin saa tehdä mitä haluaa, valitettavasti

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe