Aihealueet ja viestien otsikot näkyy, mutta kun klikkaa viestin auki tulee vain valkoinen ruutu.
S24 lakkasi toimimasta Operalla
13
87
Vastaukset
Hei, Suomi24-sivustolle on tehty useampi päivitys, mikä on aiheuttanut lyhyitä katkoja joillakin alasivuilla osalle käyttäjistä. Kannattaa sulkea selain tai tarvittaessa tyhjentää välimuisti. Myös yksityisen/incognito-tilan käyttäminen voi auttaa, jos välimuistiin on jäänyt tyhjä ketjunäkymä.
- Anonyymi
Nyt näkyy, tein kaikki mahdolliset sammutukset, vasta selaushistorian poisto auttoi.
Kumma kun selain tuollaisia tyhjiä näkymiä tallentelee ja käyttää niitä oletuksena joka keskustelussa, eikä sivun uudelleen latauskaan auta. - Anonyymi
Miksi viestit tulee välillä tuplana?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi viestit tulee välillä tuplana?
Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂
- Anonyymi
Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:
Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂
Kiitos vastauksesta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :)
Onkohan tuo vittuilua? Siihen viittaisi tuo hymiö.
Siinä tehtiin vain se, mistä maksettiin. Valvollisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuo vittuilua? Siihen viittaisi tuo hymiö.
Siinä tehtiin vain se, mistä maksettiin. Valvollisuus.Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.
No toi oli kyllä tuloksiin nähden aika laittamattomasti lohkaistu
Anonyymi kirjoitti:
Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.
Kiitos itsellesi❤️
- Anonyymi
Olisiko tällainen "sopiva hetki" tulossa jo kenties ensi vuosikymmenellä?
- Anonyymi
Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.
Nyt toimi, mutta useimmiten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reagoikos se tuolloin koskaan?
Nykyisin yhtä hiiren napsuttelua, turhauttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734