Aihealueet ja viestien otsikot näkyy, mutta kun klikkaa viestin auki tulee vain valkoinen ruutu.
S24 lakkasi toimimasta Operalla
13
169
Vastaukset
Hei, Suomi24-sivustolle on tehty useampi päivitys, mikä on aiheuttanut lyhyitä katkoja joillakin alasivuilla osalle käyttäjistä. Kannattaa sulkea selain tai tarvittaessa tyhjentää välimuisti. Myös yksityisen/incognito-tilan käyttäminen voi auttaa, jos välimuistiin on jäänyt tyhjä ketjunäkymä.
- Anonyymi
Nyt näkyy, tein kaikki mahdolliset sammutukset, vasta selaushistorian poisto auttoi.
Kumma kun selain tuollaisia tyhjiä näkymiä tallentelee ja käyttää niitä oletuksena joka keskustelussa, eikä sivun uudelleen latauskaan auta. - Anonyymi
Miksi viestit tulee välillä tuplana?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi viestit tulee välillä tuplana?
Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂
- Anonyymi
Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:
Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂
Kiitos vastauksesta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :)
Onkohan tuo vittuilua? Siihen viittaisi tuo hymiö.
Siinä tehtiin vain se, mistä maksettiin. Valvollisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuo vittuilua? Siihen viittaisi tuo hymiö.
Siinä tehtiin vain se, mistä maksettiin. Valvollisuus.Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.
No toi oli kyllä tuloksiin nähden aika laittamattomasti lohkaistu
Anonyymi kirjoitti:
Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.
Kiitos itsellesi❤️
- Anonyymi
Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:
Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂
Olisiko tällainen "sopiva hetki" tulossa jo kenties ensi vuosikymmenellä?
- Anonyymi
Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:
Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂
Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.
Nyt toimi, mutta useimmiten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.
Reagoikos se tuolloin koskaan?
Nykyisin yhtä hiiren napsuttelua, turhauttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673