S24 lakkasi toimimasta Operalla

Anonyymi

Aihealueet ja viestien otsikot näkyy, mutta kun klikkaa viestin auki tulee vain valkoinen ruutu.

13

<50

Vastaukset

• Hei, Suomi24-sivustolle on tehty useampi päivitys, mikä on aiheuttanut lyhyitä katkoja joillakin alasivuilla osalle käyttäjistä. Kannattaa sulkea selain tai tarvittaessa tyhjentää välimuisti. Myös yksityisen/incognito-tilan käyttäminen voi auttaa, jos välimuistiin on jäänyt tyhjä ketjunäkymä.

• Nyt näkyy, tein kaikki mahdolliset sammutukset, vasta selaushistorian poisto auttoi.
      Kumma kun selain tuollaisia tyhjiä näkymiä tallentelee ja käyttää niitä oletuksena joka keskustelussa, eikä sivun uudelleen latauskaan auta.

• Miksi viestit tulee välillä tuplana?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi viestit tulee välillä tuplana?

Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂

• Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:

Moi, viestit tulevat välillä tuplana, jos Lähetä-painiketta naputtelee hitaalla yhteydellä useita kertoja. Bugi on tiedossa ja korjataan, kun tulee sopiva hetki🙂

Kiitos vastauksesta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta :)

Onkohan tuo vittuilua? Siihen viittaisi tuo hymiö.

Siinä tehtiin vain se, mistä maksettiin. Valvollisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo vittuilua? Siihen viittaisi tuo hymiö.

Siinä tehtiin vain se, mistä maksettiin. Valvollisuus.

Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun kiitos ylläpidolle on kyllä ihan aito. Miksi aina pitää vain moittia? Parhaansa varmasti tekevät.

No toi oli kyllä tuloksiin nähden aika laittamattomasti lohkaistu

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos itsellesi❤️

Olisiko tällainen "sopiva hetki" tulossa jo kenties ensi vuosikymmenellä?

Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä onkin muuten kumma versio, lähetä-nappula ei välttämättä reagoi mitenkään jos se on liian lähellä selainikkunan alareunaa.

Nyt toimi, mutta useimmiten ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Reagoikos se tuolloin koskaan?
      Nykyisin yhtä hiiren napsuttelua, turhauttavaa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se voisi olla heille liian iso myönnytys. Miksi he eivät myönnä tosiasioita joista on kulunut runsaat 75 vuotta? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006383379.html

316
  • Aborttikatumus voi vyöryä vuosienkin jälkeen

Myöhemmin viisi lasta saanut äiti kertoo aiemmista aborteistaan ja niihin liittyvistä, vasta vuosien päästä yllättäneistä tunteista. Joskus katumus ja muu paha olo saattaa iskeä vasta esim. lapsen syntymän myötä, kun tajuaa todella, mistä aiemmin on tullut luopuneeksi. "Olin yksin kotona vauvan kanssa. Yhtäkkiä tunsin kuin takaani olisi vyörynyt hyökyaalto, joka oli niin iso ja voimakas, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia selvitä siitä. Tuo hyökyaalto oli itseinhoa, itsevihaa, järkyttävää häpeää ja syyllisyyttä. Se oli niin käsittämätöntä epätoivoa ja itsetuhoisuutta, ettei minulla ole sanoja kuvaamaan sitä. Minulla oli kaksi lasta ja aviomies. Meillä oli hyvä parisuhde ja koti, ja minulla oli opiskelupaikka. Kaikki hyvät asiat elämässäni unohtuivat kokonaan. Minulla oli vain oma paha oloni, ja minun oli päästävä sitä pakoon." kaksplus. fi/perhe /minun-tarinani /kaksi-aborttia-kokenut-anna-sakala-34-selvisi-syyllisyydesta-vuosia-myohemmin-kadutti-niin-etta-halusin-vain-kuolla/ ?_ga =2. 102723905.19308 25405.157898 7418-772412 710.157250 7842 Voi vain kuvitella, millainen katumus on tilanteessa, jossa lapsia ei enää tulekaan sitten kun haluaisi...

49
  • Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?

317

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    311
    2817