En tiiä mihin kategoriaan tää olis kannattanut pistää. Olen alle 15v ja kerran ulkomailla ollessa tuntematon mies alkoi koskettelemaan mua (se seisoi mun takana) intiimipaikoista, sormet kävi alapäässä ja näin.. Aloin siinä sit itkemään ja isoveli siitä sit hätyytteli sen miehen pois. Mutta pointti on se että mulla on poikaystävä (2kk oltu yhdessä), ja en tiiä pitäskö mun kertoo tosta tapahtuneesta sille ku jos ajattelen sitä asiaa ni meen ihan paniikkiin (saatan jopa alkaa siinä itkeä ://) ja jos joku edes kävelee mun ohi mun takana ja joku takin reuna ees hipasee mua takaapäin nii oon ihan paniikissa. Ja ihan vaan mietin et pitäskö mun kertoo sille poikaystävälle et tietää miks saatan ol säikky enkä muutenkaa atm diggaa sellaisesta koskettelusta (ennen asian suhteen ei ollu mitään ongelmaa). Ja saatan satunnaisesti vaan pelätä joitain miehiä yms...
Tuntematon mies kosketteli
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntematon Fysioterapeutti kosketteli .
Kuinka selviän ?- Anonyymi
30-luvulla , opettaja kysyi , joko sinulla on kuukautiset ?
KAMALAA . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30-luvulla , opettaja kysyi , joko sinulla on kuukautiset ?
KAMALAA .Konstaapeli kosketti toista konstaa reiteen , virka-autossa sakkoa yli 2000 euroa .
Voimia , varsinkin . . .toiselle . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konstaapeli kosketti toista konstaa reiteen , virka-autossa sakkoa yli 2000 euroa .
Voimia , varsinkin . . .toiselle .Voimia Kata Kärkkäinen .
Olet joutunut , ilman syytä , vakavan rikoksen uhriksi .
Kun eräs miljonääri häiritsi sinua seksuaalisesti 90-luvulla .
Tietysti voi kysyä Katalta .
Miksi vasta nyt kerroit "huolesi" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1333806Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242705Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02200Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442018Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll121770No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111455Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1361272- 931212
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu881024- 52982