Olitko lomaosake esittelyssä

Anonyymi

Tänään talouselämä lehdessä juttua lomaosale esittelyistä suomessa ja holiday recorts kohteissa. Miksi esittelyt ova tpainostavia ja röyhkeän törkeää valhetta.

5

232

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut asiakkaat on niin herkkiä että kun vähänkään sanoo että osta tänään niin alkaa se itkeminen. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy osata tehdä valintoja elämässään, ottaa tai jättää. Lomaosake markkinoinnissa on se hyvä puoli että kaupan voi purkaa kuluitta jos kokee joutuneensa myllytyksen kohteeksi. Lomaosakemyyjän tehtävä on myydä, ei esitellä ja jakaa käyntikortteja.

• Anonyymi

Löytyi sama juttu kauppalehdestä. Aika hyvää mainosta lomaosakkeista.

• Anonyymi

Ja että ihan myyntiesittelyssä on yritetty myydä.

• Anonyymi

Eihän tuossa artikkelissa ole mitään uutta. Arvikkeli jopa positiivinen jos tarkemmin miettii. Päinvastoin nämä isot pamput ja poliitikot joita toimittaja tässä siteerasi ovat aina olevinaan omilla ehdoilla. Kuvittelevat että he voidaan ostaa alehintaan koska vain, mitä vain jos itse täytyy ostaa. Yleensähän heidän majoitukset yms maksaa firma tai poliitikkojen kulut kansa. Firman maksamilla lentopisteillä on sitten hyvä poimia ilmaisia lentoja ja majoituksia.

• Anonyymi

Minusta aikapaha jos valehdellaan että saa tehdä kauppaa asioilla jotka ei pidä paikkaansa. Eihän siinä kyseessä ole kun asiakkaan rahat. Ja sitten vääryydellä hankittu myyjän palkka. Eikö se hävetä myyjää no eipä kai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      570
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      480
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      54
      411
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      371
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39