Romanit viettää yöaikaan siellä aikaa. Mitä puuhaavat? Poliisit välillä paikalla.
Nastola ABC
17
1161
Vastaukset
- Anonyymi
Meitsin kavereit - herra kiiskine-
- Anonyymi
Romanit olevinaan absin omistajia kuninkaita.
- Anonyymi
Välist nukkuvat siin kopissa josta saa vettä ja ilmaa ....
- Anonyymi
Laittavatko ilmaa taka puoleenkin?
- Anonyymi
varmaan työlästä pitää inventaario joka päivä.
- Anonyymi
Mun kavereit et kiusaa - toivanen-
- Anonyymi
Varastelevat joka päivä ja uhoavat valtaväestölle jotka maksaa heidän sosiaalituet. Huumekauppaa tekevät kun kerkiävät.
- Anonyymi
Örkin näköst sakkii puolen yön aikaan
- Anonyymi
Opettelevatko lukemaan seitsemän veljeksen malliin? Aaaaa, Beeeee, Ceeeee.
- Anonyymi
Mitäpä muuta kuin rikoksia. Eihän niistä muuhun ole.
- Anonyymi
Nythä manneilta menee työpaikatkii,kun on tää korona.
- Anonyymi
Ruotsin serkut tuo heinää heille.
- Anonyymi
"nythä ja työpaikakii" ? Suomentaisitko hyvä lapsi nuo sanasi!? Vai oletko matu, joka ei osaa suomea kirjoittaa...?
- Anonyymi
Työasioita miettivät.
- Anonyymi
On olemassa yksi maa, missä ei ole koronaa.......se on mannen työmaa........sillä sitä maata ei ole olemassa.
- Anonyymi
Örkin näköst porukkaa puolen yön aikaa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241