Rovaniemen lentokentällä_Norwegianin lennolle

Anonyymi

Ei ole kuin 2-3 kuukautta aikaa tästä kun lensin " Norjalaisella " Rovaniemeltä Helsinkiin.. ja kuinka sattuikaan kun minulle oli vain lentolaukku =sallituilla mitoilla niin lentovirkailija oli erittäin kovana minulle että laukku pitää laittaa ruumaan...
no minä sanomaan että miksi teillä on nettisivuilla että tämä koko on sallittu käsimatkatavara ?? Hän sanoi " että kone on täysi jne. " minä " että eihän se minun syy ole, ja minulla on Helsingissä erittäin kiire jatkaa matkaa, siksi en ole ottanut ollenkaan ruumaan menevää matkatavaraa "
Hän vain jankutti epäystävällisesti, että ruumaan...
En antanut periksi seisoin vain tiskillä, hänen oli pakko antaa minun mennä laukkuni kans ! Olisinko minäkin saanut laskun tästä, pakkorahastusta ! Loppuu lentely Norjalaisella ei matkustajat ala kaikkia kustantamaan, kohtuus kaikessa !
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta minulle tämä tapahtuma mutta maksamaan en ole vielä joutunut, en suostu ! Käytän vain Norwegiania kun lennän, jaksossa en tiedä ??

5

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myös Finnnair tekee joskus samaa, jos kone on täysi. Jos käsimatkatavara täyttää mitta/painorajat, ruumaan laitto on ilmaista,

    • Anonyymi

      Kaikki lentoyhtiöt toimivat samalla tavalla. Kun lento täynnä, niin varsinkin turistiluokan matkustajilla poikkeuksetta kaikilla vetolaukut.
      Lapsillekin ostetaan jo omat vetolaukut että varmasti oppivat tämän typerän vetolaukkukulttuurin.
      Kannattaa ostaa lippu business luokkaan, saat tuoda kaksi reilun kokoista käsimatkatavaraa.
      Amatöörit ottavat matkatavarat matkustamoon, eivät kuitenkaan tarvitse laukuistansa mitään matkan aikana.
      Ammattilaiset lähtöselvittävät matkatavarat ruumaan.

      En halua kuulla lyhyistä vaihtoajoista, matkatavaroiden odottamisesta yms. hölynpölystä.

      Aloittaja vaikuttaa tietämättömälta sekä itsekkäältä.
      Olisit mennyt lentoasemalle niin aikaisin että olisit ensimmäisenä tehnyt lähtöselvityksen, tällöin laukkukin olisi päässyt helpommalla matkustamoon.
      Typerää että vielä jankkasit asiasta virkailijan kanssa.

      Kaikista jankkaajista, oli se sitten lähtöselvityksessä, lentoaseman liikkeissä, ravintoloissa tms. menee aina tieto ko. lennon miehistölle jonne tämä huonosti kayttäytyvä matkustaja on menossa.

      • Anonyymi

        Täällä otetaan laukku tarpeen mukaan, viikonloppureissulle tulee vetolaukku, pidemmille ruuma. En näe mitään järkeä laittaa melkein tyhjää isoa laukkua ruumaan, enkä rahtaa nestemäisiä ym. tuliaisia reissuilta. Lisäksi on myös pieni reppu, jossa kaikki mitä matkustamossa tarvitsee, viihde-elektroniikka, mahdolliset lääkkeet, niskatyyny, tärkeät paperit etc.

        Puheet ammattimaisuudesta on aika tökeröä, matkustaminen ei ole ammatti, siitä voi olla kokemusta paljon. Lähtöselvityksen ajankohdallakaan ei ole mitään merkitystä mahtuuko vetolaukku matkustamoon. Sitä paitsi tuon lähtöselvityksen tekee kotona jo, ei kentällä.

        Jankkaaminen on perseestä, mutta ei paskaa tartte niellä tuosta vaan. Jos palvelu on muuta kuin ostettu, kyllä siitä sanotaan. Jos sä siellä busineksessä olet konjakkia tilannut ja maksanut, ja jallua saat, en usko että olet hiljaa vaikka emo kuinka sanoisi et samaa tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä otetaan laukku tarpeen mukaan, viikonloppureissulle tulee vetolaukku, pidemmille ruuma. En näe mitään järkeä laittaa melkein tyhjää isoa laukkua ruumaan, enkä rahtaa nestemäisiä ym. tuliaisia reissuilta. Lisäksi on myös pieni reppu, jossa kaikki mitä matkustamossa tarvitsee, viihde-elektroniikka, mahdolliset lääkkeet, niskatyyny, tärkeät paperit etc.

        Puheet ammattimaisuudesta on aika tökeröä, matkustaminen ei ole ammatti, siitä voi olla kokemusta paljon. Lähtöselvityksen ajankohdallakaan ei ole mitään merkitystä mahtuuko vetolaukku matkustamoon. Sitä paitsi tuon lähtöselvityksen tekee kotona jo, ei kentällä.

        Jankkaaminen on perseestä, mutta ei paskaa tartte niellä tuosta vaan. Jos palvelu on muuta kuin ostettu, kyllä siitä sanotaan. Jos sä siellä busineksessä olet konjakkia tilannut ja maksanut, ja jallua saat, en usko että olet hiljaa vaikka emo kuinka sanoisi et samaa tavaraa.

        Lentohenkilökunnalle matkustaminen on ammatti.
        Sinulla ei ole paljon kokemusta matkustamisesta, ainakaan ns. legacy yhtiöillä ja premium matkustamoissa, business- ja ensimmäinen luokka.

        Lentele sinä jatkossa edelleen low-cost yhtiöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentohenkilökunnalle matkustaminen on ammatti.
        Sinulla ei ole paljon kokemusta matkustamisesta, ainakaan ns. legacy yhtiöillä ja premium matkustamoissa, business- ja ensimmäinen luokka.

        Lentele sinä jatkossa edelleen low-cost yhtiöillä.

        Paskat se matkustaminen emoille mikään ammatti ole, he eivät poistu koneesta, hoitavat hommansa metallituubissa. Onko junan- tai bussikuskinkin ammatti matkustamista?
        Totta, olen vain kerran matkustanut busineksessa, ei ollut sellainen kokemus, jotta olisin valmis maksamaan siitä pyydettyä hintaa, toki varmaan riippuu paljon lentoyhtiöistä. Matkustamisesta on luullakseni kokemusta jonkin verran, pelkästään viimeisen vuoden sisään 8 kohdetta. Ja lennän jatkossakin niillä yhtiöillä, jotka vastaavat tarpeitani, en maksa statuksesta ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe