Hierojalla

Anonyymi

Minulla oli aika hierojalle. Riisuin jättäen vain punaiset stringit jalkaani ja kävin pedille vatsalleni. Pian hieroja saapuikin ja hämmästykseni oli suuri kun hierojaksi paljastui atleettinen tummaihoinen mies. No ei siinä mitään, nuo valtavat kädet varmasti avaavat tiukkoja lihaksiani.
Mies aloitti työnsä ja minä rentouduin. Havahduin siihen että miehen kädet hieroivat pakaroitani ja tunsin kuinka aloin alapäästä kostumaan. Voi kamala, että nolotti, onneksi mies ei nähnyt kasvojani. Aika rohkeasti mies hieroi pakaroitani ja välillä sormet hivuttautuivat alemmas stringien alle. Yhtäkkiä miehen pitkät sormet menivät etupuolelle ja suoraan klitoriksen päälle. Huokaisin nautinnosta ja tunsin kuinka pilluni valui. Mies alkoi hieromaan klitoristani ja välillä työnsi sormeaan pilluuni. Hetken päästä hän nosti takapuoltani ja tunsin kuinka valtava kova kyrpä painautui pilluani vasten. Painauduin tuota kyrpää vasten ja mies alkoi työntää sitä sisälleni. Onneksi olin niin märkä, muuten tuo valtava elin ei olisi sisääni mahtunut. Mies aloitti rauhalliset työnnöt ja kyrpä täytti koko pilluni sopukan. Teki mieli huutaa nautinnosta. Kuulin kuinka ovi kävi ja joku tuli sisään. Hellästi päätäni nostettiin ja edessäni oli valtava musta kyrpä joka painettiin suutani vasten. Hetken ehdin miettiä miten tuo valtava elin edes mahtuu suuhuni, mutta kyllä se mahtui ja rupesin imemään. Voi luoja tuota nautinnon määrää...
Havahdun siihen että mieheni panee minua raivokkaasti ja saan elämäni orgasmin...

21

13815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä tarina. Mua pani hieroja anukseen Alanyassa.

• Anonyymi

Kaikkea sitä voi sairas paska fantasioidakin 😤 voisiko nämä tällaiset jutut jäädä täältä jo pois! Ylipäätään naishierojien ahdistelu, kiitos!

• Anonyymi

Yritäpäs pysyä totuudessa. Täällä sinäkin vain näitä luet tussukka märkänä, vaikka esität tuomitsijaa. Et sinä näitä lukisi jos et saisi siitä kicksejä

• Anonyymi

Tietäiskö kukaan oikeasti sellaista mieshierojaa joka antaisi naisille hieman seksipalveluja hieronnan ohessa? Vaimo paljon valitellut viime aikoina jäykkiä hartioita ja olis ihan kivä källi lähettää vähän perusteellisempaan käsittelyyn.

• Anonyymi

Miten on mahdollista sulla on aina tuo hiiva.Etkö huolehdi hygienistasi ollenkaan.Ihme tapaus vuosia jo vaivannut eikä ole hoidattanut.

• Anonyymi

Moi. Kyllä löytyy mies hieroja kokonaispalvelulla. Missä päin kohde sijaitsee?

• <<Riisuin jättäen vain punaiset stringit jalkaani...<<

Ei suinkaan ole ensimmäinen kerta, kun joku sanoo jättäneensä VAIN pöksyt jalkaan. Koska ne peittävät kaikkein kiihottavimman, suloisimman ja kauneimman, sanavalinta on korni. Minusta PERÄTI tai JOPA tai VALLAN pöksyt jäi jalkaan. 🌹

• Anonyymi

Sitä palvelusta ollaan odoteltu sulta kauan. Ei jäisi kukaan sua kaipaamaan.

• Käytän aina nimimerkkiäni kynäM. Muut ovat muiden kirjoittamia.

• Anonyymi

Tuhmeliini ;)

• Anonyymi

Minä olen usein pannu hierojaa hieronnan päätteeksi (thai).

• Anonyymi

Kyllä kai. Näitä fantasioita taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai. Näitä fantasioita taas.

Tä! Käyppäs joskus thaihieromossa ja ota koko paketti;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tä! Käyppäs joskus thaihieromossa ja ota koko paketti;)

Käyn joka viikko. Saan hyvää hierontaa edullisesti.
        Muut jutut hoidan naapurissa.

• Anonyymi

Mun hieroja käpälöi alapäätäni ja hieroi rintojani..

• Anonyymi

Hän pyysi minua hieromaan. No mikä siinä. Olen amatööri, mutta hyvä.
        Saavuin luokseen, hän avasi oven kylpytakissa, joka oli raollaan. Hänen massiiviset rintansa puskivat väkisin näkösälle, vaikka oli ahdettu valtaviin tissiliiveihin. Siinä syy miksi suostuin hieromaan. Olin hulluna niihin.
        Yritin välttää katsomasta sinne, vaikka se oli mahdotonta. Onnistuin kuitenkin vain siksi, koska esiin raottui jotain muutakin mielenkiintoista. Mustat stayupit. Uh.
        Hän sipsutteli eteeni, painoi uhkean vartalonsa vasten omaani avattuaan ensin kylpytakkinsa. Käteni kohosivat tarttuen noihin hullaannuttavan suuriin pakaroihin, jotka tursuivat liian pienten pikkuhousujen ympärillä. Mikä nainen.
        Hän painoi suukon poskelleni ja kouraisi heppiä. Onko sauva valmiina hierontaan?
        Vai niin, tällä tyylillä. Hän oli yleensä hyvin konservatiivinen, mutta nyt hän oli selvästi naukkaillut. Hän kehräsi.
        Mennäänkö jo, paikat suorastaan huutavat hierontaa? Mennään.
        Makuuhuone, kylpytakki pois. Upea valtava perä, tukevat reidet seksikkäästi ohueen kiihoittimeen verhoiltuna, mahtavat upeat rinnat , ja ilmapiiri oli suorastaan märkä.
        Hän asettautui vatsalleen pedille, perä terhakasti ja kiinteästi pystyssä. Hyvän muotoinen, vaikka iso.
        Aloita jo, hän kähisi, ja asetti jalkansa enemmän erilleen. Mikä herkku.
        Pyllyn kaari oli suussa sulavan herkullisen näköinen. Tartuin toimeen.
        Öljysin kädet liukkaiksi, levitin pakaroita nähdäkseni millaiselta näyttää iso herkullinen piirakka. Hyvältä näytti. Itsehillintä päättyi siihen.
        Haarojen välissä oli vain pieni kaistale jotain polyesteripikkuhousua, joka hädin tuskin peitti selkeästi turvonneet häpyhuulet. Pikkuhousuissa näkyi märkä läiskä. Ojensin käteni suoraan silittämään tuota kuumaa mirriä tekstiilin läpi.
        Se olikin kuuma, ja pehmeä.
        Hän ei ehkä odottanut näin suoraa tartuntaa asiaan, mutta oli silminnähden tyytyväinen siihen. Siitä kertoi syvä huokaus ja jalkojen levitys.
        Siinä kohtaa oli omissa alkkareissa painetta. Tiesin että hetken päästä siirtyy tuo pikkuhousu sivuun, ja hierontasauvani tunkeutuu noiden ihanien pakaroiden läpi sinne...

• Anonyymi

Tietenkin. Etkö hierojalle mennyt?

• Anonyymi

No ei ainakaan koitunut miehesi tappioksi, vaimon hierontafantasiat! Kun kerroit saavasi, elämäsi... ;)

• Anonyymi

Olin kerran suomalaisella naishierojalla. Olen ollut useamminkin mutta tämä yksi kerta oli erilainen. Hän oli miellyttävä ja puheli rauhallisesti hieroessaan. Hän oli jotain ehkä 55 tai sinnepäin.
        Mitään eroottista ei puheessamme ollut, mutta hieronnassa oli.
        Makasin vatsallani ja kasvot
        oli tarkoitusta varten muotoillussa aukossa, josta katselin lattiaa ja siroja nilkkoja ja sääriä. Hänellä oli puoleen sääreen yltävät urheilutrikoot. Hän oli kypsä upea nainen.
        Musiikki kuljetti mieleni johonkin suvantoon, kun lempeät kädet leipoivat selkää pehmeäksi. Kädet olivat lämpimät, lähes kuumat.
        Hänen kätensä todella leipoivat, kuin taikinaa. Outo tekniikka. Mutta jotain alkoi hahmottumaan.
        Rytmi oli sidoksissa rentoon taustamusiikkiin ja hänen hiljaiseen puhumiseensa. Hän tehosti käsillään sanoja joita tuli laulusta tai mitä hän itse sanoi. Hän oli sillä tuulella.
        Kun hän siirtyi pääni puoleiseen päätyyn hieromaan, hän toi sylinsä melkein kasvojeni alle, ja seksikkäästi hieman aukaisi ja sitten sulki reisiään rytmikkäästi pumpaten, liike toi mieleen nussimisen. Hän kysyi, tykkäätkö, samalla veti hellästi kainaloiden alta minua ikäänkuin kohti syliään jota raotti joka vedolla. Hän halusi selvästi kiusoitella minun syttyvän häneen.
        Kyllä, tykkään kovasti. Sylisi näyttää vetävän minua puoleensa, ja se sopii oikein hyvin.
        Hän kehräsi, siveli minua eroottisesti, kunnes sanoi, käänny selällesi. Käännyin.
        Minulla oli ylävartalo paljaana jalassa vain pienet alkkarit. Pyyheliina suojasi kohoumaa nivusissani.
        Jaha, mennäänkö asiaan, hän sanoi ja nosti pyyheliinan sivuun. Kuuma käsi laskeutui etumukseni päälle, ja alkoi leipomaan. Toinen käsi sukelsi housun kauluksesta sisään, ja terska oli hetkessä lämpimässä kourassa.
        Hän alkoi vedellä terskasta liukumalla edes takaisin, öljy oli loistava tässä välissä. Toinen käsi kouri kasseja.
        Hetken päästä hän veti alushousuni pois, ja kumartui ylleni nuolaisemaan kullin päästä touhutipan pois.
        Spesiaalipalvelua erikois-asiakkaille, hän kuiskasi, ja imaisi minut kuumien punattujen huuliensa väliin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kerran suomalaisella naishierojalla. Olen ollut useamminkin mutta tämä yksi kerta oli erilainen. Hän oli miellyttävä ja puheli rauhallisesti hieroessaan. Hän oli jotain ehkä 55 tai sinnepäin.
        oli tarkoitusta varten muotoillussa aukossa, josta katselin lattiaa ja siroja nilkkoja ja sääriä. Hänellä oli puoleen sääreen yltävät urheilutrikoot. Hän oli kypsä upea nainen.
        Musiikki kuljetti mieleni johonkin suvantoon, kun lempeät kädet leipoivat selkää pehmeäksi. Kädet olivat lämpimät, lähes kuumat.
        Hänen kätensä todella leipoivat, kuin taikinaa. Outo tekniikka. Mutta jotain alkoi hahmottumaan.
        Rytmi oli sidoksissa rentoon taustamusiikkiin ja hänen hiljaiseen puhumiseensa. Hän tehosti käsillään sanoja joita tuli laulusta tai mitä hän itse sanoi. Hän oli sillä tuulella.
        Kun hän siirtyi pääni puoleiseen päätyyn hieromaan, hän toi sylinsä melkein kasvojeni alle, ja seksikkäästi hieman aukaisi ja sitten sulki reisiään rytmikkäästi pumpaten, liike toi mieleen nussimisen. Hän kysyi, tykkäätkö, samalla veti hellästi kainaloiden alta minua ikäänkuin kohti syliään jota raotti joka vedolla. Hän halusi selvästi kiusoitella minun syttyvän häneen.
        Kyllä, tykkään kovasti. Sylisi näyttää vetävän minua puoleensa, ja se sopii oikein hyvin.
        Hän kehräsi, siveli minua eroottisesti, kunnes sanoi, käänny selällesi. Käännyin.
        Minulla oli ylävartalo paljaana jalassa vain pienet alkkarit. Pyyheliina suojasi kohoumaa nivusissani.
        Jaha, mennäänkö asiaan, hän sanoi ja nosti pyyheliinan sivuun. Kuuma käsi laskeutui etumukseni päälle, ja alkoi leipomaan. Toinen käsi sukelsi housun kauluksesta sisään, ja terska oli hetkessä lämpimässä kourassa.
        Hän alkoi vedellä terskasta liukumalla edes takaisin, öljy oli loistava tässä välissä. Toinen käsi kouri kasseja.
        Hetken päästä hän veti alushousuni pois, ja kumartui ylleni nuolaisemaan kullin päästä touhutipan pois.
        Spesiaalipalvelua erikois-asiakkaille, hän kuiskasi, ja imaisi minut kuumien punattujen huuliensa väliin..

Tässä ketjussa on paljon poistettuja viestejä. Mistä se kertoo. Eikö ole käytöstapoja vai eikö ole ymmärrystä? Täällä on enemmän ja vähemmän keksittyjä tarinoita, jotkut tykkää lukea jotkut ei. Jos ei tykkää niin miksei vaan käännä sivua?Sen sijaan että purnaa täällä siitä mitä joku kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äkkiä lisäää melkein tulin

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4350
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1928
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1493
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      161
      1177
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      875
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30