Moi!
Olen sellaisessa tilanteessa, jossa en ehkä saa mahdollisia amk-opintoja valmiiksi maksimiajassa 4,5v. En ole varma siitä, olisinko tuossa vaiheessa jo niin pitkällä opinnoissa, että lisäaikaa olisi mahdollista saada anomalla.
Paremmin aikaa opiskelulle olisi n. 3 vuoden päästä. Haluaisin kuitenkin jotenkin edistää tulevia opintojani jo nyt vapaa-ajallani, sillä niitä ei ole mahdollista suorittaa avoimessa omaan tahtiin.
Onko mitään syytä sille, miksi en voisi/ei kannattaisi hakea amk:iin, tehdä opinnoista niin paljon kuin kerkeän, ja hakea sitten uudelleen tavallisen haun/ avoimen väylän kautta opsikeluoikeuden menetyksen jälkeen? Minut hyväksyttiin aiemmin, mutta otin toisen paikan vastaan.
Kannattaako hakea AMK:iin jos en tod.näk ehdi saada opintoja valmiiksi?
Anonyymi
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitäisi 4,5vuotta riittää suoritin amk tutkinnon työn kannalta turhaan aikaa meni 2 vuotta jo olin jo 50v kun valmistuin
- Anonyymi
Totta on kyllä, että noin pitkässä ajassa pitäisi pystyä sentään lisäajan vaatima pistemäärä kerätä kasaan hankalassakin tilanteessa. Ja edelliset alaa sivuavat opinnot voisivat myös pienentää työmäärää.
Aloittaja
- Anonyymi
Meillä tekee porukka 3,5 vuoden tutkintoa 2 ja 2,5 vuodessa. Tahti on kova mutta ihan tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774