Onko nuo pukeutumis säännöt jossain kirjattuna vai onko kyseessä suullinen perinne?
Ovatko ne koskaan muuttuneet tai voivatko ne muuttua tulevaisuudessa?
Miten Mustalaiset suhtautuvat mustalaisnaiseen olla on peittävä mutta ei perinne asu?
Pukeutumis säännnöt
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
Pitävät likaisena ja sättivät .lisäksi ilmoitetaan naisen sukulaiselle.
- Anonyymi
Hm kyllä minun mielestä romani hame on likainen
Miten te pesette sitä ja kun kävelette ulkona siihen helmaan varmaan kaikki lika tarttuu
- Anonyymi
Uutisissa kerrottiin kahden naisen yrittäneen varastaa tapettirullia kätkemällä ne hameeseen. Henkilökunta kuitenkin huomasi. Millaiseen hameeseen voi sulloa noin isoja tavaroita ja kuka viitsii?
- Anonyymi
Yrittänyttä ei koinita, vai miten sitä sanotaan...
- Anonyymi
Ei pitäis mennä semmoiselle alalle jonka työvelvoittetta ei voi kulttuurin vuoksi suorittaa. Pitäisi mennä vain semmoisille aloille, että työntekijästä saadaan irti just se sama kuin kaikista muistakin.
Kai palkkaa kuitenkin alennetaan siltä osin? Vai näinkö ne pyörittää rehtoria?- Anonyymi
Ei taida sellaista työpaikkaa löytyäkään, kyllä he aina jonkun uuden rotupykälän keksi ettei tarvitse kaikkia työvelvoiteitta täyttää. Onhan tuonkin opettajan mukavampi työskennellä siistissä sisätiloissa kuin lähteä ulos sateeseen tai pakkaseen oppilaita valvomaan.
- Anonyymi
Valepetskot voipi käyttää vaikka hamosia ja röijjyy. Louvon nosto ei vaai muutaku numeroiten tioon. Onneksi rakas serkku Raikku osaapi käyttää vanhusten pankki korttii.
- Anonyymi
Ovatko tummien suorat housut ainoa mahdollisuus romanimiehelle? Voivatko romanit yleensä käyttää muuta kuin kalliita merkkituotteita? Tuttavani sanoi aina, että osta sinäkin tuota ja tuota merkkiä, se on hyvä. Hänellä aina kaikki kalleimmat meikit ja hajuvedet. Tuli vähän alemmuuden tunteita, kun sanoin, ettei minulla ole varaa yhteenkään noista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708