Tiesittekö että Helsingin keskustassa on arvostettu ravintola nimeltään Finnjävel? Se toimi ensin projektiravintolana kahden vuoden ajan Etelärannassa. Nyt se sijaitsee Taidehalli-nimisen taidemuseon yhteydessä osoitteessa Ainonkatu 3. Siellä on tunnetut huippukokit ja erinomainen suomalainen menu. Kannattaa kokeilla!
Jos ette muuten ehdi, niin käykää nappaamassa vaikka selfiet ravintolan edustalta, jos piipahdatte Suomessa. Ravintolan nimi on mielestäni oivallista itseironiaa. Sanotaan, että kyky itseironiaan kertoo vahvasta itsetunnosta.
Minua aina huvittaa se ravintolan nimi. Käydään siellä sukulaisten kanssa syömässä ja lähetetään kännykällä kuvaviesti Ruotsiin niille sukulaisille, jotka ovat parinkymmenen vuoden ajan jaksaneet uutterasti haukkua Suomea ja suomalaisia. Kyse on siis suomalais-ruotsalaisesta perheestä.
Finnjävelillä on hyvät nettisivut, jossa kerrotaan ravintolasta enemmän. Myös Taidehalli on kiva paikka ja rakennus on jo itsessään mielenkiintoinen.
Finnjävel-ravintola Helsingissä!
Anonyymi
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä myös sellaisia ravintoloita minkä nimet ovat yhtälaisia kun Finnjävel, mutta vaikka Svennjävel?
- Anonyymi
Ei oikein ole mitään syytä mennä Helsinkiin. Muistuttaa liikaa Ruotsin sotaisia lähiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742