onko ketään ollut TET:issä laivalla kun itseä kiinnostaisi paljon mennä, mut miten sinne pääsis ja jos oot ollut tetissä laivalla kerro jooko ihan kaikkea siitä kokemuksesta.
TET laivalle
Anonyymi
3
2247
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä nykymenosta olin 1963-1966 vuosina kesät laivalla töissä palkka hyvä täysylöspito oppi englantia käytännössä . ostin auton en tarvinnut opintolainaa enkä opintorahaa ja sin eläkeenkin 20-23 vuotiaana tehdystä työstä jota maatöistä ei ma ksettu valtio varsti. merimies työnvälitys ottaa töihin jos on
- Anonyymi
Minusta piti tulla merimies....ei tullut. Olin alaikäinen. Soita merimiesunioniin!
- Anonyymi
Menitkö? Kiinostais muakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565