Olisiko järkevää poistaa esim. yli 2 vuotta vanhat keskustelunavaukset?
Joku niitä aina hakutpiminnalla herättää henkiin. Mutta miksi ja mitä järkeä?
S24 luonteen vuoksi keskustelun aloittaja on jo unohtanut koko keskustelun jonka joku hakutoiminnolla kaivaa esiin vaikka 8 vuoden takaa, mutta kommenttia satelee. Tyhmää. Ainahan voi tehdä oman uuden aloituksen jos on sanottavaa.
Mikään asiantuntijat vastaavat sivustohan tämä kuitenkaan ei ole.
Siis miksi säilyttää? Säästyisi siellä maksullisessa pilivessäkin tilaa.
Vanhat keskustelut
20
1710
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että haluaisit, että jo kerran jauhettua jauhettaisiin taas uudelleen. Perin tyhmää. Yhtä hyvin voisi vaatia, että yli kaksi vuotta sitten painetut kirjat ja lehdet olisi tuhottava. Jos niitä tarvitaan, voitaisiin painaa uudet.
Mutta luotsi voisi seurata aktiivisesti vanhojen viestien nousua ja jos nosto on asiaton, nostoviesti poistettaisiin tunnin - kahden sisällä. - Anonyymi
Ei ettei historia unohdu ja kikyjen muunnokset jää pimentoon.
- Anonyymi
Mitä järkeä olisi sitten enää edes keskustella mitään kun kaikki kuitenkin katoaisi, ja taas mahdollisesti sama jouduttaisiin jauhamaan alusta? Jo käydyt keskustelut on tietenkin säilytettävä jotta niihin voidaan tarvittaessa viitata myöhemmin. Mitä pahaa vanhan keskustelun nostossa on, jos aiheeseen tulee uutta asiaa?
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Jopa v. 2006 aloituksia on nostettu esiin, eikä ole kirjoitettu mitään järkevää! Kertoo siitä, että nosto on ns. kiusanosto, että saadaan tietyt uudet aloituksen alas. Tätä tapahtuu joillakin palstoilla jatkuvasti!
Todellakin voi aloittaa tuoreen aloituksen, jos jostain haluaa keskustella.- Anonyymi
Tuollaiset kiusat pitäisi luotsin hoitaa. Ihan tunnissa parissa eikä puolen viikon viipeellä.
- Anonyymi
Ei ole järkevää, koska jos on kyseessä esim. teknillisiä tietoja (ohjeita ja vinkkejä) sisältävä keskustelualue, niin keskustelut toimivat apuna joillekin, jotka ovat kohdanneet ongelmia ja voivat saada apua jo aiemmin kirjoitetuista jutuista.
Esim. tietotekniikka, harrasteet jne.- Anonyymi
No ei vanhojen lukemista tarvitse estää, vaan vain ylösnostot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei vanhojen lukemista tarvitse estää, vaan vain ylösnostot.
Jos vanhojen ylösnosto estettäisiin niin se tarkoittaisi että kyseiseen keskusteluun ei enää saisi jatkaa viestien lisäämistä. Jotta siinä olisi järkeä pitäisi tietenkin tehdä mahdolliseksi linkata uudessa keskustelussa vanhaan keskusteluun.
Tällä hetkellä Suomi24 keskustelussa oleva linkki Suomi24 keskustelun viestiketjuun on automaattimoderoinnille riittävä peruste poistaa viesti, jos siitä kuka tahansa tekee ilmiannon.
Moi! Kiitos palautteestasi. Suomi24:ssä on paljon ketjuja, jotka eivät vanhene, vaan niitä kommentoidaan ja niistä saadaan apua vuosienkin jälkeen. Mietimme, löytyisikö jokin tapa esim. näyttää ennen ketjun auki klikkaamista, milloin ketju on aloitettu.
Kaikki vanhojen ketjujen nostot eivät ole trollausta, vaan asia on noussut ajankohtaiseksi syystä tai toisesta. Suomi24 toimii niin, että aktiiviset ketjut nousevat näkymässä ylös. Siksi myös vuosia vanhat ketjut voivat nousta ylös, kun niihin kommentoidaan. Eri asia toki on, jos ikivanhoihin ketjuihin lisätään vain "ylös" tai "nosto". Tämä ei ole vanhasta asiasta keskustelemista, vaan nimenomaan pelkästään nostamista.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Rastilipun tiellä on vaikeaa löytää kunnon työpaikkaa joensuu kuuluuko se soten piiriin vai yksityinen olemme yht. heihin on viranomai.. kasit..
- Anonyymi
Saa nostaa ponttö
- Anonyymi
Olisi järkevää.
Siinä syy, miksi sallitaan.
- Anonyymi
Lemmikit sivuilla nostetaan ikivanhoja keskusteluita koko ajan esille, minuuttiaikataululla
- Anonyymi
Minuuttiaikataulu viestii mielestäni, että nostaja on trolli, josta kannattaa ilmoittaa ylläpidolle.
- Anonyymi
EI!!!
- Anonyymi
Aivan oikein, olen täysin samaa mieltä. Vanhojen ketjujen nostelussa ei todellakaan ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Vastataan vaan vanhoihin, mutta ne eivät koskaan nousisi pintaan, vaan pysyvät aloitusaikakohdassaan.
- Anonyymi
Kuitenkin seksi-foorumeilta haku on estetty. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi
2022-10-14 08:50:45
Unohdat yp:n kannan eli sananvapaus kaikilla. - Anonyymi
Kareniina on ruma mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125855Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323977- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182956Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502007Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881974- 1411758
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391705Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881539