Itte oon ain halunnu painii toista miest vastaa joko uikkarei tai mieluust ilma vaattei :) kaikki otteet ois saliittu, jopa sieltä ;)
Ketä kiinostais lähtee painii :)
12
900
Vastaukset
- Anonyymi
Ooh,jopa sieltä.....
- Anonyymi
Alatte vain painia vaatteet päällä, ja se joka on vahvempi saa riisuttua toiselta vähitellen vaatteet pois. Tasaväkiset ovat sitten alasti molemmat, kun paini on käyty.
- Anonyymi
Eiköhän Suomesta löydy painiseuroja,kysy sieltä painikumppania.
Tykkäisin!
Itselläni on uikkarifetissi ja olen haaveillut siitä, että joskus pääsisi ottamaan leikkimielisen painimatsin toisen uikkarijätkän kanssa.
- Anonyymi
En ole koskaan paininut koska se ei näytä kivalta ja paska haisee kuin painiottelussa.
- Anonyymi
Katso netistä nude wrestling.
- Anonyymi
Myöskin artistipiireistä löytyy oikein mukavia köriläitä molskille.
- Anonyymi
Olen paininut kevytversiona jopa työkaverin kanssa. Voittaja on se, joka pystyy pistämään toisen mahalleen alleen ja läpsyttelemään estoita hävinneen pakaroita.
- Anonyymi
Kuvottava ajatus suomalaiset gayt painimassa.
Pitää olla atleettisia ja kunnolla lihaksia!- Anonyymi
Kyllä suomalaisissa gay-porukoissa on ihan voimakkaita miehiä, ihan sellaisia, jotka pistäisi sinut helposti taskuunsa. Sinä et vain tunnista heitä katuvilinässä.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901