Itte oon ain halunnu painii toista miest vastaa joko uikkarei tai mieluust ilma vaattei :) kaikki otteet ois saliittu, jopa sieltä ;)
Ketä kiinostais lähtee painii :)
12
906
Vastaukset
- Anonyymi
Ooh,jopa sieltä.....
- Anonyymi
Alatte vain painia vaatteet päällä, ja se joka on vahvempi saa riisuttua toiselta vähitellen vaatteet pois. Tasaväkiset ovat sitten alasti molemmat, kun paini on käyty.
- Anonyymi
Eiköhän Suomesta löydy painiseuroja,kysy sieltä painikumppania.
Tykkäisin!
Itselläni on uikkarifetissi ja olen haaveillut siitä, että joskus pääsisi ottamaan leikkimielisen painimatsin toisen uikkarijätkän kanssa.
- Anonyymi
En ole koskaan paininut koska se ei näytä kivalta ja paska haisee kuin painiottelussa.
- Anonyymi
Katso netistä nude wrestling.
- Anonyymi
Myöskin artistipiireistä löytyy oikein mukavia köriläitä molskille.
- Anonyymi
Olen paininut kevytversiona jopa työkaverin kanssa. Voittaja on se, joka pystyy pistämään toisen mahalleen alleen ja läpsyttelemään estoita hävinneen pakaroita.
- Anonyymi
Kuvottava ajatus suomalaiset gayt painimassa.
Pitää olla atleettisia ja kunnolla lihaksia!- Anonyymi
Kyllä suomalaisissa gay-porukoissa on ihan voimakkaita miehiä, ihan sellaisia, jotka pistäisi sinut helposti taskuunsa. Sinä et vain tunnista heitä katuvilinässä.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675