Itte oon ain halunnu painii toista miest vastaa joko uikkarei tai mieluust ilma vaattei :) kaikki otteet ois saliittu, jopa sieltä ;)
Ketä kiinostais lähtee painii :)
12
906
Vastaukset
- Anonyymi
Ooh,jopa sieltä.....
- Anonyymi
Alatte vain painia vaatteet päällä, ja se joka on vahvempi saa riisuttua toiselta vähitellen vaatteet pois. Tasaväkiset ovat sitten alasti molemmat, kun paini on käyty.
- Anonyymi
Eiköhän Suomesta löydy painiseuroja,kysy sieltä painikumppania.
Tykkäisin!
Itselläni on uikkarifetissi ja olen haaveillut siitä, että joskus pääsisi ottamaan leikkimielisen painimatsin toisen uikkarijätkän kanssa.
- Anonyymi
En ole koskaan paininut koska se ei näytä kivalta ja paska haisee kuin painiottelussa.
- Anonyymi
Katso netistä nude wrestling.
- Anonyymi
Myöskin artistipiireistä löytyy oikein mukavia köriläitä molskille.
- Anonyymi
Olen paininut kevytversiona jopa työkaverin kanssa. Voittaja on se, joka pystyy pistämään toisen mahalleen alleen ja läpsyttelemään estoita hävinneen pakaroita.
- Anonyymi
Kuvottava ajatus suomalaiset gayt painimassa.
Pitää olla atleettisia ja kunnolla lihaksia!- Anonyymi
Kyllä suomalaisissa gay-porukoissa on ihan voimakkaita miehiä, ihan sellaisia, jotka pistäisi sinut helposti taskuunsa. Sinä et vain tunnista heitä katuvilinässä.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007