Tulliohjelmien, ja oikeastaan kaiken muunkin ennakkotiedon mukaisesti maata asuttaa ja hallinnoi harvinaisen mulkku valkoinen kansanosa. Moinen paskavaltio joutaa palaa maan tasalle.
Australia joutaa palaa
9
2644
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaako naista kaaliin, kun roskaväkeä ei päästetä kaikkiin maihin.
- Anonyymi
Se valkoinen roskaväki on jo siellä....
- Anonyymi
Se roskaväki on kyllä sieltä Uralin itäpuoli-tyyni valtameri akselilta koko mantereen koolta
- Anonyymi
Toivottavasti pysyykin siellä, ettei käy kuin Suomessa. Eloveena -tytön ruskeaksi värjäämistä nimittäin jo harkitaan!
- Anonyymi
Se mistä lie itä-aasiasta, kaakkois-aasiasta tai keskiaasiasta tullut tai sen jälkeläinen ei ole eikä sen jälkeläisetkään eivät tule koskaan olemaan suomalaisia, tulevat aina erottumaan suomalaisista. Eli ei ole miss eloweena
- Anonyymi
Ei ne pysy siellä... Australialaiset suuryhtiöt ovat maailmanlaajuisesti vastuussa paljosta pahasta, kun muistaa lukuisat luonnolle tuhoisat kaivoshankkeet ympäri maailmaa. Omakin maaperä tuhottu ylilaidunnuksella ja tehomaanviljelyllä.
Kovia lauot! Mutta oletko käynyt Australiassa? Maa on ollut melko kuiva ennen eurooppalaisten ja vinoon katsovien sinne menoa. Ovat kyllä jonkinverran kaadelleet metsiä viljelykseen, mutta ei sinne päinkään, kuin Etelä-Amerikassa. Toisaalta ovat istuttaneet runsaasti puita sinne missä ei ennen oikein menestynyt mikään eikä sovellu maanviljelykseen.
Kaikista ylimielisempiä turistia kohtaan ovat kuitenkin alkuperäisasukkaat, vaikka saavat turistilta leivän. Se on useissa paikoissa maailmassa sama suhtautuminen, mutta ei kaikkialla.
Aika alkeellisissa oloissa ja majoissa asuisivat useat alkuperäiskansat jos eurooppalaiset eivät olisi vieneet tietoaja tekniikkaa. Tämä "tuhon" vieminen ei ole sellainen, josta oikeasti ne kansat tahtovat luopua-autosta, puhelimesta, wc:stä, talosta, jopa lentämisestä.- Anonyymi
Suurempaa tuhoa kaikella tavalla tekevät kaikella tavalla kaikki maat Australiasta pohjoisempana uralille asti, niin siellä kuin täälläkin
- Anonyymi
Sydneyssä muuten sataa rankasti nyt harva se päivä. Ei taida tänä vuonna tulla laajoja maastopaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 62756
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh168550- 18538