Miksi ihailet häntä?

Anonyymi

Onko jotenkin erityinen?

76

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokonaisuus siinä miehessä mitä ihailen. On aina ollut tilanteissa kuin tilanteissa oma ihana itsensä

      • Anonyymi

        Siinä vasta luulosairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vasta luulosairas?

        Sivusta..hah hah hah..voi teidän kanssa. Tämä on ihan hassu paikka!!


    • Anonyymi

      Jokainen kaivattu on kaipaajalle itselleen erityinen.

    • Anonyymi

      Vastaa myös itse kysymykseesi ap.

    • Anonyymi

      On, todella erityinen luonteeltaan. Myös ulkoisesti harvinaisen hyvännäköinen.

      • Anonyymi

        Kauhea kun olet pinnallinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea kun olet pinnallinen!

        Minähän mainitsin luonteenkin. Ja se nyt vaan on niin, että jos on vielä tosi komeakin, ihastuu helpommin. Osaan taas en vain kykene millään ihastumaan ulkonäön vuoksi. Hyvä luonne ei-miellyttävä ulkonäkö aikaansaa vain kaverillisia tunteita. Useimmille ulkonäöllä on merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea kun olet pinnallinen!

        Tottakai ulkonäkö ratkaisee. Kuka nyt seinästä reväistyä ottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ulkonäkö ratkaisee. Kuka nyt seinästä reväistyä ottaisi.

        Ei ulkonäkö todellakaan ratkaise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ulkonäkö todellakaan ratkaise.

        Kyllä ulkonäkö ratkaisee paljonkin.En kelpuuta,jolla naama ,kuin ronttonen 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän mainitsin luonteenkin. Ja se nyt vaan on niin, että jos on vielä tosi komeakin, ihastuu helpommin. Osaan taas en vain kykene millään ihastumaan ulkonäön vuoksi. Hyvä luonne ei-miellyttävä ulkonäkö aikaansaa vain kaverillisia tunteita. Useimmille ulkonäöllä on merkitystä.

        Ei pidä paikkansa. Kyse on siitä miten itse näet hänet.

        Olen ihastunut mieheen joka on kaikkien muiden mielestä epämiellyttävän näköinen. Minusta todella komea.

        Ulkonäkö merkkaa, jos et ensin muuten tutustu ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ulkonäkö todellakaan ratkaise.

        Ei tosiaankaan ratkase, paitti joillain keskenkasvusilla tunnevammasilla, joil on kovin hauras itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaankaan ratkase, paitti joillain keskenkasvusilla tunnevammasilla, joil on kovin hauras itsetunto.

        Ei välttämättä ratkaise mutta lähes aina toisesta aistii aivan ensiksi ulkonäön eli sikäli jotain ratkeaa.


    • Anonyymi

      En tiedä. Ihastus hyppäsi pääni sisään jostain pyytämättä, en suunnitellut häneen ihastuvani. En tiedä mistä se tuli. Hän vaan ihastuttaa niin paljon.

    • Anonyymi

      En osaa vastata, koska en ihaile ketään.

    • Anonyymi

      On...

    • Anonyymi

      Ihailen kaukaa naista, joka ei ole omani.

      • Anonyymi

        Ei kannata, jos hän on varattu niin unohda moinen hömpsötys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata, jos hän on varattu niin unohda moinen hömpsötys.

        Olet oikeassa ei kannata koska hän on menossa Mikko nimisen miehen kanssa naimisiin ja koha lasta pukkaa.


    • Anonyymi

      Minun ihailemani ihailee toista. Hän on minulle erityinen ja hänelle on erityinen tuo toinen. Niin se vain maailmassa menee.

      • Anonyymi

        Se voisi olla sun, jos avaisit suusi ja kertoisit halusi.


    • Anonyymi

      Hän on niin elämänmyönteinen, toisin kuin minä, ja ulkoiselta olemukseltaan persoonallinen.

    • Anonyymi

      Ihailu on ihan väärä sana siihen miten hänet koen. Arvostan suuresti hänen ammattitaitoa, älykkyyttä ja kykyä ajatella monimutkaisia asioita. Arvostan suuresti hänen arvomaailmansa, empatiakykyä ja miten hän kohtelee ihmisiä arkiympyröissä. Tiedostan, että ihminen voi olla kotona erilainen kuin töissä ja hänelläkin saattaa olla omat heikkoutensa ja piirteitä, jotka ei työelämässä näy.

      En siis kuvittele, että hän olisi ihmemies tai supersankari, vaan tavallinen ihana ihminen. Samalla vaikka hän on tavallinen, hän on minulle hyvin erityinen. Se johtuu tunteistani ja siitä kemiasta mitä häneen koen.

      Se miten hän osaa olla vuorovaikutuksessa läsnä tekee vaikutuksen ja se on varmaan suurin asia mikä minut sai rakastumaan (täysin suunnittelematta ja jopa vähän esitellen tilanteesta johtuen). Hän tuntuu jotenkin vaan niin tutulta ja omalta, ja silti on riittävän erilainen, jotta kipinä löytyy. S

      • Anonyymi

        Mites se oma ukkos???


      • Anonyymi

        Ajattelin vain sanoa sinulle "S", että kirjoitat usein tosi samanlaisia ajatuksia, mitä minulla on. Olen monesti huomannut. T. Eri kirjaimella alkava nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain sanoa sinulle "S", että kirjoitat usein tosi samanlaisia ajatuksia, mitä minulla on. Olen monesti huomannut. T. Eri kirjaimella alkava nainen

        Matkii yhtä naista koska pitää sitä täällä kilpailijanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites se oma ukkos???

        En ole parisuhteessa, enää. Jonkun näköinen kulissi vielä pyörii tilapäisesti, mutta keskinäisiä velvoitteita ei enää ole ollut melkein puoleen vuoteen.

        Tarpeeksi monta vuotta kestin huonoa suhdetta, jossa mies ei ole läsnä, ei puhu, ei koske, ei halua, ei kuuntele, ei osallistu ja arki on minun vastuulla. Hyvin kuvaavaa on, ettei hän koskaan ole sanonut rakastavansa minua tai edes tykkäävänsä. Että se siitä ukosta!

        Jos ei parisuhde ei kiinnosta eikä löydy mitään halua osallistua asioiden saamiseen parempaan kuosiin, on turha itkeä kun toinen ilmoittaa lähtevänsä. Jo 3.5v sitten sanoin, että asiohin pitää saada muutosta ja olen ehdottanut useita ratkaisuja ja kysynyt myös ex mielipidettä (jota ei tule ulos). Ei häntä vaan kiinnosta. Tuo on varsin kohtuullinen aika yrittää.

        Parisuhde on kahden kauppa. Jos et itse anna, on turha kuvitella saavansa kovin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkii yhtä naista koska pitää sitä täällä kilpailijanaan

        En matki, kerron mitä itse ajattelen ja tunnen. Ei me ihmiset olla niin erilaisia pohjimmiltaan, ettei samoin ajattelevaa löytyisi.

        En koe ketään kilpailijakseni täällä tai irl. Jos hän haluaa jonkun muun, on hän vapaa niin valitsemaan. Jos hän ei halua minua, sekin on vapaasti hänen valittavissa. Uskon täysin vapaaseen tahtoon. Suhteessa ei ole mitään järkeä jollei sellainen perustu kummankin tahtoon ja molemmin puolisiin tunteisiin. Jos kokisin kilpailutilanteen, vetäytyisin luultavasti taaksepäin ja antaisin hänen itse päättää seuraako minua vai meneekö vastakkaiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En matki, kerron mitä itse ajattelen ja tunnen. Ei me ihmiset olla niin erilaisia pohjimmiltaan, ettei samoin ajattelevaa löytyisi.

        En koe ketään kilpailijakseni täällä tai irl. Jos hän haluaa jonkun muun, on hän vapaa niin valitsemaan. Jos hän ei halua minua, sekin on vapaasti hänen valittavissa. Uskon täysin vapaaseen tahtoon. Suhteessa ei ole mitään järkeä jollei sellainen perustu kummankin tahtoon ja molemmin puolisiin tunteisiin. Jos kokisin kilpailutilanteen, vetäytyisin luultavasti taaksepäin ja antaisin hänen itse päättää seuraako minua vai meneekö vastakkaiseen suuntaan.

        Oot tainnut imee sit vaikutteita ihailemistas palstalaisista?

        Oletko S-eukko joka asuu edelleen avoliitossa mutta on ”eronnut” on lapsia ect?


        Eronnut ollaan kun asutaan erillään eikä olla naitu sitä exää enää useisiin kuukausiin!

        Päivän tai parin tauko panoissa ei oo ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tainnut imee sit vaikutteita ihailemistas palstalaisista?

        Oletko S-eukko joka asuu edelleen avoliitossa mutta on ”eronnut” on lapsia ect?


        Eronnut ollaan kun asutaan erillään eikä olla naitu sitä exää enää useisiin kuukausiin!

        Päivän tai parin tauko panoissa ei oo ero

        Ei olla naitu 2.5v vuoteen. Ehkä se riittää osoittamaan, että ei ole parisuhdetta? En enää nuku edes samassa huoneessa. Voin tuon Ukon sulle antaa hyvillä mielin, voisit vaikka ostaa minut kiinteistöstä ulos samalla niin selviäisi sekin taakka siinä samalla.

        Pidempi tauko on muuten kuin koskaan aikuisena. Ei edes sinkkuna ole koskaan ollut 2.5v. Joskus on kestettävä asioita, mitä ei kestäisi jos ajattelisi vaan itseään. Ymmärrät asian kun sinulla joskus lapsia.

        Parisuhde on parin yhteinen sopimus. Se ei ole riippuvainen asutaanko yhdessä, erikseen vai toisella puolella maailmaa. Jos ei ole sopimusta, ei ole myöskään parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla naitu 2.5v vuoteen. Ehkä se riittää osoittamaan, että ei ole parisuhdetta? En enää nuku edes samassa huoneessa. Voin tuon Ukon sulle antaa hyvillä mielin, voisit vaikka ostaa minut kiinteistöstä ulos samalla niin selviäisi sekin taakka siinä samalla.

        Pidempi tauko on muuten kuin koskaan aikuisena. Ei edes sinkkuna ole koskaan ollut 2.5v. Joskus on kestettävä asioita, mitä ei kestäisi jos ajattelisi vaan itseään. Ymmärrät asian kun sinulla joskus lapsia.

        Parisuhde on parin yhteinen sopimus. Se ei ole riippuvainen asutaanko yhdessä, erikseen vai toisella puolella maailmaa. Jos ei ole sopimusta, ei ole myöskään parisuhdetta.

        Siis en ole koskaan ollut sinkkuna 2.5v putkeen.


    • Anonyymi

      Hän on älykäs, fiksu ja kovan kuorenalla hellä ja kiltti. Toki voin olla täysin väärääsä. Enkä osaa sanoa meillä vaan vuorovaikutus toimii :)
      Vanhemman miehen olemus

      • Anonyymi

        Paljon ei olla sanottu kun moi ja hei jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon ei olla sanottu kun moi ja hei jne..

        Teiän pitää alkaa puhumaan toisillenne. Ookko kova höpöttelemään? Jos se toinen pälättää koko ajan? Vai ootteko tuppisuita molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teiän pitää alkaa puhumaan toisillenne. Ookko kova höpöttelemään? Jos se toinen pälättää koko ajan? Vai ootteko tuppisuita molemmat?

        Yleensä vastakkain kävellään...siinä ei kerkee turista muuta kuin moikata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä vastakkain kävellään...siinä ei kerkee turista muuta kuin moikata.

        Enskerralla kamppaa se. Törmää siihen "vahingossa". Tönäse sitä. Hipase edes.
        Kyllä se siitä lähtee rullaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon ei olla sanottu kun moi ja hei jne..

        No sitten sinun pitää tehdästä tikusta asiaa. Toisaalta tämä viesti ei valitettavasti ollut sinulle.


    • Anonyymi

      Hänellä on niin kauniit silmät ja voisin hukkua niihin vaikka loppuelämäksi.

      • Anonyymi

        Samoin. Kaikki muu ympäriltä unohtuu ja hämärtyy kun katsoo toista silmiin, ja tätä voi jatkaa vaikka kuin kauan.. Aikakin hämärtyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Kaikki muu ympäriltä unohtuu ja hämärtyy kun katsoo toista silmiin, ja tätä voi jatkaa vaikka kuin kauan.. Aikakin hämärtyy..

        Milloin olet viimeksi niihin silmiin katsonut?


    • Anonyymi

      On erityinen <3 hyvä huumorintaju, tilannetajuinen, fiksu ja karismaattinen mies ;)

    • Anonyymi

      Hän on todella erityinen ja ihana. Komea ja seksikäs, fiksu ja huumorintajuinen ja erittäin miehekäs!

    • Anonyymi

      Jos sydämeni on oikeassa niin sitten vaan itken kun hänet kohtaan kahden, kasvoista kasvoihin. Jumalan ihme sekin, että voi olla ajatuksiltaan ja sielultaan niin puhdas ja kaunis nainen.

    • Anonyymi

      Hän on nainen joka näyttää kerta kerralta kaunistuvan kun näemme ja se kaikki lämpö ja ihanuus mikä hänestä hehkuu on on mieletöntä. Miten kukaan voi olla niin kaikin tavoin valloittava.. :)

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu <3 minne päin menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu <3 minne päin menee?

        Ihan etelään, pks :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan etelään, pks :)

        Eikä! Sanoppas nimikirjaimia? Yksi ihana mies mielessä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä! Sanoppas nimikirjaimia? Yksi ihana mies mielessä ;)

        Hänen on E <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen on E <3

        Ja sinun kirjaimesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun kirjaimesi?

        Hän tuskin tietää vielä.


    • Anonyymi

      Köriläällä on kuuma kroppa. ;)

      • Anonyymi

        P.S. Pienet stringit pukisi - tiedät sen varmasti itsekin.


      • Anonyymi

        P.P.S. Tsemppiä treeneihin! ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=g5Fu0YCVSo8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Pienet stringit pukisi - tiedät sen varmasti itsekin.

        Pitäis varmaan olla sitten se villainen sukka ettei palellu :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis varmaan olla sitten se villainen sukka ettei palellu :/

        Ehkä jostain käsityölehdestä löytyy ohje sellaiseenkin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jostain käsityölehdestä löytyy ohje sellaiseenkin. ;)

        Nääh, kaalimadosta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nääh, kaalimadosta. :D

        Ei, mielummin menen lankakauppaan etsimään syvänpunaista lankaa ja tartun puikkoihin! Vitsi, taidot ei riitä tällä hetkellä! Nettikaupan ihmeellinen maailma tarjoaa kyllä kaikenlaista "talvipakkasellekin". ;)


      • Anonyymi

        Puikot ja lanka hankittu! Pitäisi tietää vain oikeat mitat. ;) ;D ;)


    • Anonyymi

      Johnny Deppillä on ihana suu. Hänellä on suloinen hymy ja kuuma nauru. Ihana katse.

      • Anonyymi

        Sehän on jo 60-vuotias, vai mikä tää Depp-juttu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on jo 60-vuotias, vai mikä tää Depp-juttu on?

        Niin, entä sitten? Olis sopiva minulle tai ainakin luulen niin. Eihän täällä monikaan tiedä onko se ikävöinnin kohde sopiva? Sitä vaan ikävöidään ja unelmoida tietämättä millaista sen kohteen kanssa oikeasti olis. Ei minun Johnny Deppillä ikävöinti ole yhtään sen kummempaa. Kaukaa ihastelen.


    • Anonyymi

      Hänellä on seksikäs ihokokonaisuus, hän haisee hyvälle, hän osaa hyväillä oikein, hänellä on aivot, hänellä on rahaa, hän on täydellinen paketti sillä hänhän on Paula Koivuniemi <3

    • Anonyymi

      On hän jotenkin erityinen, mutta ei se haittaa, koska kukapa täällä täydellinen olisi!
      Kaikissa ihmisissähän on jotain erikoista, jonka huomaa vasta kun paremmin tutustuu.

      Mutta rakastunutta ei haittaa pikku viat tai omituisuudet, senkään jälkeen kun se ihastumis kupla puhkeaa ja outoudet havaitsee.
      Kunhan ei ihan murhaajaksi tai väkivaltaiseksi paljastu niin aika paljonhan sitä ihminen sulattaa.

    • Anonyymi

      Hän ei ole luonteeltaan erityinen, kai, ainakaan sen perusteella mitä tunnen ja tunnen jo jonkin verran. Itseasiassa aika tylsä ja epävarma.
      Hyvännäköinen hän on, pitkä ja ihana, mutta ei kaikista komein.
      Silti se kolahdus oli välitön ja niin iso etten ole siitä toipunut eli ikävöiden mennään.

      • Anonyymi

        En haluaisi sinua vaikka olisit viimeinen nainen maanpäällä.


    • Anonyymi

      Hymy, peppu, kauniit sääret, rinnat, seksikäs tyyli, luonne🤩, mikä nainen...

      • Anonyymi

        Kerros, millä alkukirjaimella naisen nimi alkaa? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros, millä alkukirjaimella naisen nimi alkaa? 🙂

        Kerro sinä ensin jotain. Itse jo kerroin, sitten kertonut molemmat 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros, millä alkukirjaimella naisen nimi alkaa? 🙂

        Utelit vaan... Siksi en sanonutkaan 😊


    • Anonyymi

      Kun pyrin presidentiksi , vaalilauseeni on : Ihailun aika on ohi.

      • Anonyymi

        ELÄMÄN AIKA ON OHI


    • Anonyymi

      Kukaan koskaan ei ole saanut mussa näin fyysistä ihastumista aikaan. Värisen, surisen ja tärisen ihastuksesta. Tuntuu etten ole koskaan tavannut ketään hänenlaistaan. Kukaan muu ei ole hän, siksi vain hän.

    • Anonyymi

      Hän on elämäni valo

    • Anonyymi

      Vaimoni on erityistapaus kiitos❤

    • Anonyymi

      Jotenki luin, että kyllä kaukonäkö ratkaisee.... 😅

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe