Meillä on tässä pieni ongelma. Meidän 8 kk russeli on ihan hirmu aamu-uninen (ei välttämättä lainkaan huono asia) ja se ei syö aamuruokaansa ennen 10-10.30. Tähän asti olen ollut työttömänä, mutta nyt olisi töitä tarjolla ja koira tarttis ruokkia aamulla. Mutta entäs jos se ei millään ala syömään niin aikaisin? 2 kertaa kuitenkin olen ruoan antanut(aamu ja ilta klo18-19), kun koira on kuitenkin pieni niin se tarvis se 2 ruokaa päivässä. Oon miettinyt että söisköhän se jos laittais nappuloita ja jauhelihaa (normaali ruoka) Kong-leluun.. Jos muilla on tällasia aamunirsoilijoita niin olis kiva kuulla kokemuksia.
Aamuruoka
3
422
Vastaukset
- noora-86
meillä oli samantyylinen ongelma kohta 5kk seropinarttumme kanssa ja saimme vinkin että iltaruoka annettaisiin muutama tunti aikaisemmin...meillä annetaan nykyisin jo klo 16-17 iltaruoka joten nyt maistuu meillä aamuruokakin jo hyvin...tsemppiä sinulle!
- maalaisjärki
Anna aamulla ennen töihin lähtöä ja jätä koiralle ruoka jos ei syö silloin... ei mene varmastikkaan vanhaksi muutamassa tunnissa jos koira sen haluaa syödä 10-10.30!!!
- vain...
..se, että meillä ei ole koskaan ollut tapana jättää koiralle kuppia lattialle pitemmäksi aikaa. En halua,että koira tottuu siihen, että kuppi pysyy siinä ja saa syödä milloin huvittaa. Isälläni ja äidilläni on se tapa käytössä ja koira ei koskaan suostu syömään silloin kun sille ruokaa tarjoaa...
Mutta nyt meillä on onneks saatu ruoka-aikoja vähän muutettua aikasemmiksi ja ruokamerkkikin jouduttiin vaihtamaan ja ihan kivasti maistuu. Saa nähdä sittewn kun työt alkaa ja se ruoka tarttis maistua 6.30-7.00 aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156