YLE juuri kertoi että suomalaisia tarhakettuja ollaan viemässä Kiinaan !!!!!
Saatanan sadistit eikä teidän pahuus lopu koskaan !!
Onko Loviisan alueella Kiinan omistamaa kettutarhaa, Osallistuuko Loviisa eläinten vientiin Kiinaan kidutettaviksi ???
Kiina varastaa suomalaisia eläimiä !
4
193
Vastaukset
- Anonyymi
Nåå nåå saisivat viedä osan meistäkin.... Stresava kiireinen viikko takana... Rauhoitu hyvä ihminen....... Vai työtön Eläinaktivisti?
- Anonyymi
Nåå mulla muutama häkissä.. Sa vaikka viedä ilmateks jos vaan hake pois.. Vaikkapa Kiinaan.. Muutama satanen Loviisassa vieläkin..
- Anonyymi
Voi voi tätä 2020 maailma syntynyt 1961 ei äidillä tai isällä olut aika meidän vaippa tuttipullo kansalaisilla siihen aikaan... Välillä oltiin niin Häkissä eli niin sanotuksissa Häkissä... Ja lopputulos veron maksajia yksityisyrittäjä.. Loppu tolos hyvä... Hej hallå
- Anonyymi
Kettutarhaa kyllä.. Mulla on kettuturki tosi lämmin ja mukava...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976