..vichy??

Natiainen

...Mulle on sanottu että koliikkiin on ennnenaikaan käytetty keitetyllä vedellä lantrattua vichy vettä....siitä on kuulema ollut apua....
Onko kukaan kuullut samaa ja miten siitä on kokemusta?
Entäs sitten tämä: Mallasuutetta?
Annostuksia en tiedä..mutta tollasia on tullut vastaan.
Kuinka kauan te koliikki-vauvojen vanhemmat olette käyttäneet Cuplaton-tippoja ennen kuin siitä on ollut apua?

Kiitoksia vastauksista :)

7

2365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • danonia

      Meillä ei tytöllä ollut edes koliikkia vaan vain runsaasti ilmavaivoja, eikä Cuplaton auttanut siihenkään ongelmaan n. kahden kuukauden käytön jälkeen. Eli ei kaikilla auta ollenkaan... :(

      • Natiainen

        Mistä sen erottaa onko koliikkia vai pelkkää ilmavaivaa?
        Mun vauvalla on kanssa kauheat ilmavaivat, joka saa pienen vaikka minkä moiselle kaarelle.....

        Eli voisko tässäkin tapauksessa olla kyse vain pelkistä ilmavaivoista eikä koliikista??


      • danonia
        Natiainen kirjoitti:

        Mistä sen erottaa onko koliikkia vai pelkkää ilmavaivaa?
        Mun vauvalla on kanssa kauheat ilmavaivat, joka saa pienen vaikka minkä moiselle kaarelle.....

        Eli voisko tässäkin tapauksessa olla kyse vain pelkistä ilmavaivoista eikä koliikista??

        varmasti, mutta käsittääkseni koliikki on sitä melkein jatkuvaa huutoa, siis itkua tunnista toiseen. Meillä tyttö ei sillä tavalla huutanut, mutta pyöri ja vääntelehti ja pieri kaiket päivät eikä siksi paljon nukkunutkaan. Mutta Cuplaton ei siis meillä auttanut yhtään vaan vaivat vähenivät iän karttumisen myötä ja piti vain olla kärsivällinen.


      • on tätä
        danonia kirjoitti:

        varmasti, mutta käsittääkseni koliikki on sitä melkein jatkuvaa huutoa, siis itkua tunnista toiseen. Meillä tyttö ei sillä tavalla huutanut, mutta pyöri ja vääntelehti ja pieri kaiket päivät eikä siksi paljon nukkunutkaan. Mutta Cuplaton ei siis meillä auttanut yhtään vaan vaivat vähenivät iän karttumisen myötä ja piti vain olla kärsivällinen.

        Koliikki ei perjaatteessa eroa ilmavaivoista muulla tavalla kun että suoli supistelee tuskaisesti. Vauvalla on ilmaa mahassa mutta ei osaa saada sitä ulos. Lukekaa tuo minun valoa tunnelin päässä. Koliikin saanut tyttäreni sai lääkäriltä diagnoosin suolen epäkypsyys lehmänmaidolle joka erittyy rintamaidossa ja esintyy korvikkeissa. Ainoa apu oli turvautua apteekin peptidi tutteliin 26e/3l. Valoa tunnelin päässä on uusi tutkimus koliikista minkä lääkäri antoi mulle käteen ja myöhemmin sain tietää että se ei kuuluisi olla minulla koska se artikkeli on kuulunu luettavaksi vain lääkäreille. Kävin Jorvissa. Siskoni lähetti sinne sähköpostin ja pyysi itselleen artikkelia ja he viittasivat minun kirjoitukseeni tälle palstalle, koska artikkeli oli vaan olemassa lääkäreiden arkistossa jossain heidän kirjastossa. Huvittavaa, onnex en saanu syytettä koska antoihan lääkäri mulle sen artikkelin.


      • eve
        on tätä kirjoitti:

        Koliikki ei perjaatteessa eroa ilmavaivoista muulla tavalla kun että suoli supistelee tuskaisesti. Vauvalla on ilmaa mahassa mutta ei osaa saada sitä ulos. Lukekaa tuo minun valoa tunnelin päässä. Koliikin saanut tyttäreni sai lääkäriltä diagnoosin suolen epäkypsyys lehmänmaidolle joka erittyy rintamaidossa ja esintyy korvikkeissa. Ainoa apu oli turvautua apteekin peptidi tutteliin 26e/3l. Valoa tunnelin päässä on uusi tutkimus koliikista minkä lääkäri antoi mulle käteen ja myöhemmin sain tietää että se ei kuuluisi olla minulla koska se artikkeli on kuulunu luettavaksi vain lääkäreille. Kävin Jorvissa. Siskoni lähetti sinne sähköpostin ja pyysi itselleen artikkelia ja he viittasivat minun kirjoitukseeni tälle palstalle, koska artikkeli oli vaan olemassa lääkäreiden arkistossa jossain heidän kirjastossa. Huvittavaa, onnex en saanu syytettä koska antoihan lääkäri mulle sen artikkelin.

        Mitäs itse teette kun vatsassa möyrii pelkkää ilmaa? Meikäläinen ainakin pyllistelee ja kieriskelee niin kauan että ilmat pääsevät pois. Että kyllä sitä vaavia saa kääntää ja vääntää niin kyllä ne ilmat ihan luonnollisesti tulevat pois. Muistakaa että kaasu menee aina ylöspäin, että peppu vaan kohti kattoa.


      • amanda
        eve kirjoitti:

        Mitäs itse teette kun vatsassa möyrii pelkkää ilmaa? Meikäläinen ainakin pyllistelee ja kieriskelee niin kauan että ilmat pääsevät pois. Että kyllä sitä vaavia saa kääntää ja vääntää niin kyllä ne ilmat ihan luonnollisesti tulevat pois. Muistakaa että kaasu menee aina ylöspäin, että peppu vaan kohti kattoa.

        voi olla vaarallista korkean natriumpitoisuuden takia.


    • ohje

      minä laitoin 1dl vettä ja siihen 2rkl vichyä, sitä sitten ennen syöttöä pari teelusikallista läpsen suuhun. Meillä auttoi, tuli komeita röyhyjä. Aina täytyy tehdä uusi satsi kun hiilihapot laimenee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3457
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1369
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1189
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1104
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1009
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      996
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      988
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      48
      890
    Aihe