Naislääkäreiden perseraiskaus

Anonyymi

Jouduin lääkäriin. Sanoi, että ota housut pois ja mene kyljelleen. Polvet koukkuun ja yhtäkkiä on sormi perseessä. Tämä on nyt tapahtun kaksi kertaa. Yhtäkkiä yllättäin. Olisi edes voinut sanoa, että haluaisin tutkia eturauhasen. Mitä jos naiselle tekis mieslääkäri saman?

74

5663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minulta on aina kysytty haluanko eturauhasen tutkimuksen. Useimmiten olen itse pyytänyt sitä.
      Kerran minut on "raiskattu". Kun yksityinen naislekuri katsoi viimeisiä testoarvojani ja erehdyin sanomaan, että minulla on kyrväkäs oli niin silloin tuli tuo kysymys tunnustelusta. Myönnyttyäni naislekuri suoritti tunnustelun niin perusteellisesti, että sitä voisi kutsua raiskaukseksi mutta hyvältähän se tuntui!
      Häveliäisyyteni ja yksityislääkärin kustannus on sitä luokkaa, etten ilkeä/raaski mennä pyytämään uusintakäsittelyä.
      Tiedän, että minun on turha ehdottaa vastaavaa 70v vaimoni suorittamaksi.

• Anonyymi

Miksi naiselle lääkäri tekisi eturauhastutkimuksen, kun kyseistä rauhasta ei naisilla edes ole?

• Anonyymi

Miksi ei voisi naiselle tehdä, jos lääkäri haluu? Varusmiehille tuota tehdään usein, jopa kuureina, koska sen tekeminen on kivaa, homppelikapiukoilta oikein kuola valuu suusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei voisi naiselle tehdä, jos lääkäri haluu? Varusmiehille tuota tehdään usein, jopa kuureina, koska sen tekeminen on kivaa, homppelikapiukoilta oikein kuola valuu suusta.

UL.

• Anonyymi

Tämä tutkimus takapuoen kautta tehdään monista syistä ei ainoastaan eturauhasen suurenemis ilmiöistä, monet vatsa vaivat tutkitaan samalla tavalla, naisilla on monenmoisia vatsa vaivoja ja silloinkin tämä tutkimus tehdään , siis lääkäri tietää mitä etsii, vai luulitko että tämä tutkimus tehdään ainoastaan miesten eturauhasen ongelmissa .
        Joten on aika vähän tietoa teikäläisellä , ja vielä alat selittelemään mitä rauhasia kelläkin on, siis kaikki tietävät ne asiat nykyisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UL.

Mitä kivaa siinäkin tutkimuksessa näet , ei pahemmasti tieto sinunkaan päässäsi paina

• Anonyymi

nuo naislääkärit kyllä tuntuu olevan hyvin innokkaita jos vaan pääsevät nöyrryyttään miehiä peräaukon kautta

• Anonyymi

Oikein tehtynä se ei tunnu yhtään hassumalta!

• Anonyymi

Mitä nöyrryttämistä tavallinen rektaali tutkimus on sinun mielestäsi.
        Olet ilmeisesti murrosikäinen ainakin kirjoituksesi siltä näyttää

• Anonyymi

Naisena voin kertoa että vatsaa kun oon mennyt valittelemaan niin kyllä siellä kaivavat sekä mies- että naislääkärit, kuka sattuu työvuorossa olemaan.
      Työtäänhän ne vaan tekevät.

• Anonyymi

Kysyykö naisilta luvan ensin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa ole erikseen lupia kyselty, toki sanovat että pitäisi tunnustella. Se nyt vaan kuuluu tutkimukseen kun on vatsavaivoja.
        Jos ei suostuisi niin eipä välttämättä selviäisi mikä on vialla.
        Jotkut vaivat kun voivat olla lähtöisin sieltä suolen puolelta.
        Ei tarvitse kuin peräpukamia lääkärille valitella niin kyllä ne sormilla tunnustelevat.

Onhan se ymmärrettävää että nuo kaivelut ovat epämieluisia, tuskin lääkäritkään mielellään toisten peräreikiä tutkivat. Niinkuin tuolla aiemmin mainitsin että se kuuluu heidän työhönsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa ole erikseen lupia kyselty, toki sanovat että pitäisi tunnustella. Se nyt vaan kuuluu tutkimukseen kun on vatsavaivoja.
        Jos ei suostuisi niin eipä välttämättä selviäisi mikä on vialla.
        Jotkut vaivat kun voivat olla lähtöisin sieltä suolen puolelta.
        Ei tarvitse kuin peräpukamia lääkärille valitella niin kyllä ne sormilla tunnustelevat.

Onhan se ymmärrettävää että nuo kaivelut ovat epämieluisia, tuskin lääkäritkään mielellään toisten peräreikiä tutkivat. Niinkuin tuolla aiemmin mainitsin että se kuuluu heidän työhönsä.

Vatsavaivoja ei tutkita sormella perseen kautta. Peräpukamia kannattaa suosiolla mennä esittelee ihan asiantuntijalle suoraan, jos ei kotikonstein ole parantunut. Eikä se tunnustele, vaan härveli reikään ja katsoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tartte mitään lupia kysellä silloin kun ihminen on tullut lääkäriin vaivojansa valittelemaan . Silloin tehdään tarvittavat tutkimukset. Siis sinun perse ei kiinnosta mitenkään niin nais lääkäriä kun mieslääkäriäkään vaan tutkimus suoritetaan ainoastaan että varmistetaan diagnoosi,joskus löydetään tässä tutkimuksessa kasvaimiakin. Niin että ota asia sellaisena kun se on, vaikka olet estoisen ihminen joka on elänyt estojensa edellytyksillä .
        Jätä meemästä lääkäriin jos ei hoidot kiinnosta se kun huutelet luvan pyynnöstä , silloin kun on tavallinen tutkimus kyseessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatsavaivoja ei tutkita sormella perseen kautta. Peräpukamia kannattaa suosiolla mennä esittelee ihan asiantuntijalle suoraan, jos ei kotikonstein ole parantunut. Eikä se tunnustele, vaan härveli reikään ja katsoo.

Kyllä epäilyssä kohdun laskeumassa tehdään myös tämä tutkimus silloin kun se estää ulosteen tulon .
        Joten muissakin naisten taudeissa kuten sisäiset peräpukamatkin usein todetaan tällä tutkimuksella , ennenkö laitetaa koloskopiaan

• Anonyymi

missä ihmeen lääkärissä te käytte jos tuollaisiin tutkimuksiin joudutte? ei itelle ole kyllä koskaan tehty. ymmärrän kyllä että peräpäätä tutkitaan jos sieltä ite valittaa jotain vaivaa mutta ei kai se silloin voi yllätyksenä tulla? ja jos lääkäri kerta käskee riisua housut ja meneen kyljelleen kyllä kai tyhmempiki arvaa mikä on edessä?

• Anonyymi

edellinen työterveyslääkäri mies, tunnusteli aina eturauhasen, uusi lääkäri nuori nainen ei ole tehnyt sitä koskaa, sääli.

• Anonyymi

Niin, voihan sen noinkin päin ajatella... Aika hauska.

• Anonyymi

mikä on hauskaa?

• Anonyymi

No ihan hauska oli tuo yksi maininta että olisi toivonut nuoren naislääkärin tunnustelevan eturauhasen.
        Pikkasen huumoria....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan hauska oli tuo yksi maininta että olisi toivonut nuoren naislääkärin tunnustelevan eturauhasen.
        Pikkasen huumoria....

Lekurin vakiokysymys. Miltä tuntuu?
        Vastausvaihtoehdot. Tuntuu siltä kuin jonkun vieraan sormi olisi perseessäni. Vastaus sopii myös mieslääkäreille.
        Toinen vaihtoehto nuorelle naislääkärille suunnattuna. Tuntuu juuri siltä kun täytyykin nuoren naisen suorittamana. Keran äreä vastaus. "Tämä nyt kuuluu tähän ammattiin"!

Kuten ylempänä mainitsin niin kerran on lekuri osoittanut eturauhasen hieronnan tehon.
        Viihdealan ammattilaisillehan se ei ole mystiikkaa.

• Anonyymi

Lääkäri tutkii ja sinulla on oikeus kieltäytyä hoidosta, mutta sitten ei tarvitse vinkua jälkeenpäin.

• Anonyymi

Ihan niin jos kieltäytyy tutlåkimuksista niin ei mene lääkäriin, sittenhän joku tarvitseva saa senkin ajan lääkärille

• Anonyymi

eipä se kiva tutkimus ole nuoren naislääkärin tekemänäkään

• Anonyymi

Oikein suoritettuna se on ihan kivaa!

• Anonyymi

Minun elämäni pelasti nuori naislääkäri. joka halusi tunnustella eturauhastani. TEK lähetteen jatkotutkimuksiin. Ärhäkkä syöpähän sieltä löytyija sädehoidot menossa.
      Määräsi myös sydänfilmiin, joka johti pallolaajennuksiin.
      Kaikki tämä ”onni” johtui siitä, että vakituinen omalääkärini oli lmlla ja pääsin tuon nuoren naislääkäri vastaanotolle. Koin, että minun terveydestäni oltiin ensi kertaa kiinnostuneita😁. Olen kovin kiitollinen.

• Anonyymi

kyllä samaa mieltä, naislääkärit nauttivat miesten nöyrryyttämisestä, perseen kautta tunnustelevat aina kun on pienikin tilaisuus

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ja ei kättä perseeseen laiteta jos eturauhasta tutkitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja ei kättä perseeseen laiteta jos eturauhasta tutkitaan.

Älä mene lääkäriin ollenkaan koska sinulla näyttää olevan mielipiteet asioista hyvin alatasoiset mutta älä sitten vingu jos syöpä kasvaa eturauhasessa

• Anonyymi

turhaa valitusta! tekisipä itsellenikin naislääkäri joskus noin

• Anonyymi

Mieluummin aina kauniin naislääkärin kopeloitavana kuin homon näköisen miehen! Tekipä mitä hyvänsä.

• Anonyymi

kaikesta ne miehet itkeeki

• Anonyymi

Ihan totta minkäänlaisista typeristä oloista ovat lähtöisin , eikö jo omat vanhemmat normaalisti informoi lapsiaan näistäkin asioista, mutta näillä on vissiin ollut hyvin estoisia vanhempia koska heistäkin on tullut vielä nyky aikanakin nollia mitä tulee tavalliseen tutkimukseen .

• Anonyymi

itseltäni ei ole koskaan lääkärissä tunnusteltu eturauhasta. 3 kertaa 5 vuoden aikana peräaukkoani on tutkittu pukamien takia, asia mikä jäi hivenen vaivaamaan kun 2 ensimmäisellä kerralla oli suomalaiset lääkärit molemmat käskivät laskea housuja, viimeisellä kerralla nuori naislääkäri venäläinen tai virolainen käski riisua housut kokonaan pois, se jäi vähän ihmetyttämään mutta tottelin, seuraavaksi tämä nainen käski mennä tutkimuspöydälle kyljelleen makuulle ja sanoi työntävänsä laitteen sinne sisään syvälle. ihan ok lääkäri kuitenki sitä vaan jäin ihmetteleen miksi housut piti ottaa kokonaan pois

• Anonyymi

Näki varmaankin heti että melko kuraiset alkkarit varmaankin tuolla tyypillä, eikä halunnut haistella niitten hajuja siinä nenänsä edessä toimenpidettä suorittaessaan kun muutenkin jo haisee.

• Anonyymi

Ensimmäisen vakituisen työpaikkani tulotarkastuksessa tunnusteltiin rauhanen.

Kun arvelen tarvitsevani LÄÄKÄRIÄ niin menen tutun urheilulääkärin tarkastukseen. Joskus myös keskustelemaan jostakin ongelmasta. Kyseisen naislääkärin vakiokysymykset ovat. "Vieläkö sinulla on mielessä jotain ja kokeilisinko eturauhasen"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näki varmaankin heti että melko kuraiset alkkarit varmaankin tuolla tyypillä, eikä halunnut haistella niitten hajuja siinä nenänsä edessä toimenpidettä suorittaessaan kun muutenkin jo haisee.

jotkut huolehtivat puhtaudesta toisinko sinä ilmeisesti, oli uudet ja puhtaat alkkarit, suihkussa käyty ja takapuoli pesty huolellisesti kun tiesi mihin joutuu

• Anonyymi

Voi hyvä Sylvi sentään. Housut kintuissa ovat ainoastaan tiellä tutkimuksessa , siksi nykyisin otetaan alapää paljaaksi kokonaan . Olishan sekin hommaa jos naisetkin pitäisivät housut kintuissa kun menevät gynekologi tutkimuksiin . Lääkärillä ei ole mitään kiinnostusta sinun alapäähäsi, ainut asia mikä kiinnostaa on tutkimuksen seuraus . Joten lue hieman asioista olet pahasti jäljessä mitä tulee ylsistietouteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisen vakituisen työpaikkani tulotarkastuksessa tunnusteltiin rauhanen.

Kun arvelen tarvitsevani LÄÄKÄRIÄ niin menen tutun urheilulääkärin tarkastukseen. Joskus myös keskustelemaan jostakin ongelmasta. Kyseisen naislääkärin vakiokysymykset ovat. "Vieläkö sinulla on mielessä jotain ja kokeilisinko eturauhasen"?

Nykyisin on kiinnitetty enemmän huomioita eturauhas tutkimuksiin juuri siksi että miehillä on esiintynyt syöpää alapäässä , eikös se ole hyvä jos ihminen tutkitaan kunnolla.

• Anonyymi

Täällä on ihan tarpeetonta vikinää. Jos on tarve em. tutkimukseen joko iän tai tautiepäilyn vuoksi, niin se vain pitää tehdä, sillä vain peräaukon kautta tehdyllä tunnustelulla voidaan selvittää eturauhasen kunto ja mahdollinen liikakasvu.
      Tutkimusta tehdään sekä ultraäänipuikolla että sormin ja usealla se johtaa jatkotoimiin kuten lääkitykseen, höyläykseen tai jopa avoleikkaukseen.
      Aivan normaalia toimintaa siis. Työnnetäänhän ihmiseen tutkimukseen tarvittavia letkujakin sekä suun että peräaukon kautta. Ei kannata hepulia ottaa .

• Anonyymi

Ap no kun minulla oli haavauma 10cm persaukosta ylöspäin, niin miten eturauhanen liittyy asiaan. Virtsaamis, eikä suolistovaivoja ei ollut. Kyllä olisi syytä kysyä lupa ennen sormen persiiseen työntämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap no kun minulla oli haavauma 10cm persaukosta ylöspäin, niin miten eturauhanen liittyy asiaan. Virtsaamis, eikä suolistovaivoja ei ollut. Kyllä olisi syytä kysyä lupa ennen sormen persiiseen työntämistä.

Mene kirjastoon ja lainaa kirja missä kerrotaan asiat mitä kyselet. Ei voi olla totta että joku vielä nykyään on noin tyhmä.

• Anonyymi

Entä kun niiden kaden normaalin tutkimuksen, koepalan oton jälkeen tuli vielä 1 1 kertaa ko. tutkimuksiin. Siis ei "sormeiluun".

Kun halusin tietää näiden lisätutkimusten tarkoituksen, asia ei kuitenkaan selvinnyt. Kun tästä syystä en halunnut käydä kyljelleni ja rassaamisen kohteeksi, kerrottiin, että jos en suostu, paperit lähetetään takaisin. Pakkohan siihen oli sitten suostua.
      Mikä oli sitten näiden "rassaamisten" tulos?
      Se erektio hiipui sitten siihen.

Mitähän siellä oikein puuhailtiin?

• Anonyymi

Erektio loppui sinun omien ajatustesi tuloksena eikä mitenkään liity tutkimiseen
        Kun ei ymmärretä asioita niin verellään kummallisia johtopäätöksiä omasta tyhjästä päästään

• Anonyymi

Oikein suoritettuna se on aivan nautinnollinen kokemus.

• Anonyymi

Ei sitä mitenkään tutkita nautintojen tavalla ainoastaan halutaan tietää että mikä vaiva on olemassa

• Anonyymi

Lääkäri käänsi ja välskäri väänsi ja poika oli kelvollinen !

• Anonyymi

aina parempi joutua mielummin naisen raiskaamaksi perseestään kun miehen, oli nainen lääkäri tai ei

• Anonyymi

On todennäköisempää, että se on eräänlainen raiskaus, jos se on vastakkaista sukupuolta.

• Anonyymi

Minulle tekivät saman kun menin kurkkua valittamaan. Vaimolla käskivät ottaa yläruumiin paljaaksi kun hän kävi valittamassa kipeytynyttä varpaan kynttä.
      Mihin tämä maailma on menossa??

• Anonyymi

Läkärit tekee muitakin tutkimuksia kuin joita sinne menee valittamaan, koska kuuluu esim. 50v tutkimuksiin, ja monessa vaivassa esim. kuunnellaan keuhkot, vaikkei itse tietäisi syytä.

• Anonyymi

"Mitä jos naiselle tekis mieslääkäri saman?"

Mä oon nainen ja kun olin nuori parikymppinen niin yksi mies lääkäri halusi tehdä kyseisen tutkimuksen, jota myös tuseeraamiseksi kutsutaan. Lääkäri kuulemma halusi tunnustella tuntuuko suolessa repeämiä. Olin käynyt työterveyslääkärillä useasti valittamassa vatsakipuja, eikä tuo lääkäri koskaan saanut selville, mikä mua vaivas. Itse jouduin päättelemään että ehkä mulla on ruoka-aineallergioita ja yrityksen ja erehdyksen menetelmällä sitten poistin ruokavaliosta tietyt ruoat.

Kyllä jälkikäteen on monesti tullut mietittyä, että kun se lääkäri ei mitään oikeaa saanut aikaiseksi, eikä keksinyt diagnoosia eikä ees keksinyt yksinkertaisen allergian mahdollisuutta ni oliko se vaan pitämässä hauskaa kun tunki sen sormensa sinne mun anukseen?! Eihän sieltä mitään löytynyt kun ei se mitään muutakaan löytänyt ikinä.

• Anonyymi

kyllä täysin totta, naiset nauttivat kun miehiä nöyrryytetään takakautta, kerroin työterveyshoitajan tarkastuksessa pidempään vaivanneista peräpukamista, tarkastuksen lopussa työterveyshoitaja varasi mulle ajan lääkäriin seuraavaksi viikoksi, sitten se iloisesti virnuillen ja vahingoniloiselta kuulostaen kerto mulle että lääkäri suorittaa siellä sitten rektaalipalpaation eli tunnustelee peräsuolen, nautti selvästi kun tiesi mihin joudun

• Anonyymi

Ja you loved😂

• Anonyymi

kiva työterveyshoitaja teillä

• Anonyymi

En ole koskaan kuullutkaan että naislääkäreitä noin vaan raiskataan edes etukautta puhumattakaan takakautta.

• Anonyymi

Onhan noita tapauksia ollut uutisissa. En tosin muista olisiko erikseen mainittu oliko A- vai B-rappu ollut kyseessä. Vaikka ei kai siinä kiireen tohinassa niin väliä kumpaan osuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita tapauksia ollut uutisissa. En tosin muista olisiko erikseen mainittu oliko A- vai B-rappu ollut kyseessä. Vaikka ei kai siinä kiireen tohinassa niin väliä kumpaan osuu.

Höpön höpön taas on runkkumiehet asialla,kukaan ei tee mitään tutkimusta että ei kerro etukäteen mitä tekee ja mistä kohtaa,ihan vaan on taas fetissijuttuja kun tänne kirjoittelevat

• Anonyymi

Rintauinnin finaali alkamassaaaa

• Anonyymi

tammikuussa menossa ensimmäistä kertaa lääkäriin peräaukon tutkimukseen, ilmeisesti on pukamia. millanen tuo tutkimus oikeasti on ja kuinka kivulias? olen alle 30 vuotias mies ja ekakerta jännittää

• Anonyymi

Ei kannata pelätä, ihan kivuton tutkimus.

• Anonyymi

Entä kun vastusteluista huolimatta työnnetään ne koepalan ottamiseksi tehdyt "sakset" perseeseen, ja operaation seurauksena erektiokin häviää?

• Anonyymi

no ei sinne kyllä mitään saksia työnnetä, saattaa se tunnustelu sattuakki jos pukamat on kipeät

• Anonyymi

Milläs ne koepalat sitten otetaan? Puukollako?

• Anonyymi

peräsuolen tutkimuksessa nyt käyty, oli vähän noloa ja sattu kauheesti, turhaa silti jännitin, eikä otettu saksilla mitään koepalaa, mieslääkäri teki tutkimuksen

• Anonyymi

eise sormen työntäminen sinne niin kamalaa ole vaan sitte kun lääkäri työntää tähystimen syvälle pyllyyn se muuten sattuu

• Anonyymi

Se ehkä rentouttaa sormella sulkijalihasta, ja sitten tähystin perään, joka ei tunnu missään, jos peräpukamia ja haavaumia tähystelee. Hyvin ammattitaitoinen, helppo, nopea juttu.

• Anonyymi

tais tuntua vaan hyvältä?

• Anonyymi

Minua naislääkäri sormeili 2018 marraskuussa , keväällä 2022 mieslääkäri työnsi peppuuni jonkun vekottimen ja totesi että eturauhanen on 7 kertaa normaalia suurempi ! Nyt sitten Alfuzosin STADA *10 mg mutustelen.-

Gubbe 73

• Anonyymi

Onkohan sillä koolla niin väliä; jos kovettunut, niin sillä ainakin on väliä.

• Anonyymi

Missähän ”lääkärissä” olet käynyt kun käden perseeseen laittoi.

• Anonyymi

kyllä minun perseeni on aina mieslääkärit halunneet tutkia nainen ei koskaan

• Anonyymi

Luuli varmaan että olet niin valistunut että tiedät itsekkin miten tutkimus tehdään, siis menit lääkäriin juuri eturauhasen vuoksi, sehän selvittää syyt tutkimukseen.
      Mitä siinäkin on ihmettelemistä . Itselleni on tehty tuollainen tutkimus kolme kertaa elämän aikana ja olen nainen ja mieslääkäri teki tutkimuksen,siis normaali tutkimus sinänsä.
      Onko vieläkin olemassa niin tyhmiä ihmisiä että alapään asiat laittaa niille aivot kiehumaan , ja ihmetellään kovasti. Ei sitä naislääkäri mitenkään kiinnosta sinun perseesi jos niin luulet, hänen on vaan tehtävä työnsä .

• Anonyymi

onkohan normaalia että eturauhasen tutkiminen ei tunnu miltään? mitä netistä olen lukenut jotku sanovat että se tuntuu kuin saisi orgasmin ja että alkaa seisomaan, jotku taas sanovat että tuntuu kuin kusihätä iskisi, jotku taas että se sattuu, minulle lääkäri teki eturauhastutkimuksen, jännitti kauheasti, tutkimus oli ohi nopeammin kun uskoin, en tuntenut mitään kipua en kusemistarvetta ei tuntunut kiihottavalta ei alkanut seistä, tämä itseä ihmetytti, no lääkärin mukaan eturauhanen oli normaali

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe