Naislääkäreiden perseraiskaus

Anonyymi

Jouduin lääkäriin. Sanoi, että ota housut pois ja mene kyljelleen. Polvet koukkuun ja yhtäkkiä on sormi perseessä. Tämä on nyt tapahtun kaksi kertaa. Yhtäkkiä yllättäin. Olisi edes voinut sanoa, että haluaisin tutkia eturauhasen. Mitä jos naiselle tekis mieslääkäri saman?

29

470

Vastaukset

• Kyllä minulta on aina kysytty haluanko eturauhasen tutkimuksen. Useimmiten olen itse pyytänyt sitä.
      Kerran minut on "raiskattu". Kun yksityinen naislekuri katsoi viimeisiä testoarvojani ja erehdyin sanomaan, että minulla on kyrväkäs oli niin silloin tuli tuo kysymys tunnustelusta. Myönnyttyäni naislekuri suoritti tunnustelun niin perusteellisesti, että sitä voisi kutsua raiskaukseksi mutta hyvältähän se tuntui!
      Häveliäisyyteni ja yksityislääkärin kustannus on sitä luokkaa, etten ilkeä/raaski mennä pyytämään uusintakäsittelyä.
      Tiedän, että minun on turha ehdottaa vastaavaa +70v vaimoni suorittamaksi.

• Miksi naiselle lääkäri tekisi eturauhastutkimuksen, kun kyseistä rauhasta ei naisilla edes ole?

• nuo naislääkärit kyllä tuntuu olevan hyvin innokkaita jos vaan pääsevät nöyrryyttään miehiä peräaukon kautta

• Oikein tehtynä se ei tunnu yhtään hassumalta!

• Naisena voin kertoa että vatsaa kun oon mennyt valittelemaan niin kyllä siellä kaivavat sekä mies- että naislääkärit, kuka sattuu työvuorossa olemaan.
      Työtäänhän ne vaan tekevät.

• Kysyykö naisilta luvan ensin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyykö naisilta luvan ensin?

Ei multa ole erikseen lupia kyselty, toki sanovat että pitäisi tunnustella. Se nyt vaan kuuluu tutkimukseen kun on vatsavaivoja.
        Jos ei suostuisi niin eipä välttämättä selviäisi mikä on vialla.
        Jotkut vaivat kun voivat olla lähtöisin sieltä suolen puolelta.
        Ei tarvitse kuin peräpukamia lääkärille valitella niin kyllä ne sormilla tunnustelevat.

Onhan se ymmärrettävää että nuo kaivelut ovat epämieluisia, tuskin lääkäritkään mielellään toisten peräreikiä tutkivat. Niinkuin tuolla aiemmin mainitsin että se kuuluu heidän työhönsä.

• missä ihmeen lääkärissä te käytte jos tuollaisiin tutkimuksiin joudutte? ei itelle ole kyllä koskaan tehty. ymmärrän kyllä että peräpäätä tutkitaan jos sieltä ite valittaa jotain vaivaa mutta ei kai se silloin voi yllätyksenä tulla? ja jos lääkäri kerta käskee riisua housut ja meneen kyljelleen kyllä kai tyhmempiki arvaa mikä on edessä?

• edellinen työterveyslääkäri mies, tunnusteli aina eturauhasen, uusi lääkäri nuori nainen ei ole tehnyt sitä koskaa, sääli.

• Niin, voihan sen noinkin päin ajatella... Aika hauska.

• mikä on hauskaa?

• No ihan hauska oli tuo yksi maininta että olisi toivonut nuoren naislääkärin tunnustelevan eturauhasen.
        Pikkasen huumoria....

• Anonyymi kirjoitti:

No ihan hauska oli tuo yksi maininta että olisi toivonut nuoren naislääkärin tunnustelevan eturauhasen.
        Pikkasen huumoria....

Lekurin vakiokysymys. Miltä tuntuu?
        Vastausvaihtoehdot. Tuntuu siltä kuin jonkun vieraan sormi olisi perseessäni. Vastaus sopii myös mieslääkäreille.
        Toinen vaihtoehto nuorelle naislääkärille suunnattuna. Tuntuu juuri siltä kun täytyykin nuoren naisen suorittamana. Keran äreä vastaus. "Tämä nyt kuuluu tähän ammattiin"!

Kuten ylempänä mainitsin niin kerran on lekuri osoittanut eturauhasen hieronnan tehon.
        Viihdealan ammattilaisillehan se ei ole mystiikkaa.

• Lääkäri tutkii ja sinulla on oikeus kieltäytyä hoidosta, mutta sitten ei tarvitse vinkua jälkeenpäin.

• eipä se kiva tutkimus ole nuoren naislääkärin tekemänäkään

• Oikein suoritettuna se on ihan kivaa!

• Minun elämäni pelasti nuori naislääkäri. joka halusi tunnustella eturauhastani. TEK lähetteen jatkotutkimuksiin. Ärhäkkä syöpähän sieltä löytyija sädehoidot menossa.
      Määräsi myös sydänfilmiin, joka johti pallolaajennuksiin.
      Kaikki tämä ”onni” johtui siitä, että vakituinen omalääkärini oli lmlla ja pääsin tuon nuoren naislääkäri vastaanotolle. Koin, että minun terveydestäni oltiin ensi kertaa kiinnostuneita😁. Olen kovin kiitollinen.

• kyllä samaa mieltä, naislääkärit nauttivat miesten nöyrryyttämisestä, perseen kautta tunnustelevat aina kun on pienikin tilaisuus

• turhaa valitusta! tekisipä itsellenikin naislääkäri joskus noin

• Mieluummin aina kauniin naislääkärin kopeloitavana kuin homon näköisen miehen! Tekipä mitä hyvänsä.

• kaikesta ne miehet itkeeki

• itseltäni ei ole koskaan lääkärissä tunnusteltu eturauhasta. 3 kertaa 5 vuoden aikana peräaukkoani on tutkittu pukamien takia, asia mikä jäi hivenen vaivaamaan kun 2 ensimmäisellä kerralla oli suomalaiset lääkärit molemmat käskivät laskea housuja, viimeisellä kerralla nuori naislääkäri venäläinen tai virolainen käski riisua housut kokonaan pois, se jäi vähän ihmetyttämään mutta tottelin, seuraavaksi tämä nainen käski mennä tutkimuspöydälle kyljelleen makuulle ja sanoi työntävänsä laitteen sinne sisään syvälle. ihan ok lääkäri kuitenki sitä vaan jäin ihmetteleen miksi housut piti ottaa kokonaan pois

• Näki varmaankin heti että melko kuraiset alkkarit varmaankin tuolla tyypillä, eikä halunnut haistella niitten hajuja siinä nenänsä edessä toimenpidettä suorittaessaan kun muutenkin jo haisee.

• Ensimmäisen vakituisen työpaikkani tulotarkastuksessa tunnusteltiin rauhanen.

Kun arvelen tarvitsevani LÄÄKÄRIÄ niin menen tutun urheilulääkärin tarkastukseen. Joskus myös keskustelemaan jostakin ongelmasta. Kyseisen naislääkärin vakiokysymykset ovat. "Vieläkö sinulla on mielessä jotain ja kokeilisinko eturauhasen"?

• Anonyymi kirjoitti:

Näki varmaankin heti että melko kuraiset alkkarit varmaankin tuolla tyypillä, eikä halunnut haistella niitten hajuja siinä nenänsä edessä toimenpidettä suorittaessaan kun muutenkin jo haisee.

jotkut huolehtivat puhtaudesta toisinko sinä ilmeisesti, oli uudet ja puhtaat alkkarit, suihkussa käyty ja takapuoli pesty huolellisesti kun tiesi mihin joutuu

• Täällä on ihan tarpeetonta vikinää. Jos on tarve em. tutkimukseen joko iän tai tautiepäilyn vuoksi, niin se vain pitää tehdä, sillä vain peräaukon kautta tehdyllä tunnustelulla voidaan selvittää eturauhasen kunto ja mahdollinen liikakasvu.
      Tutkimusta tehdään sekä ultraäänipuikolla että sormin ja usealla se johtaa jatkotoimiin kuten lääkitykseen, höyläykseen tai jopa avoleikkaukseen.
      Aivan normaalia toimintaa siis. Työnnetäänhän ihmiseen tutkimukseen tarvittavia letkujakin sekä suun että peräaukon kautta. Ei kannata hepulia ottaa .

• Ap no kun minulla oli haavauma 10cm persaukosta ylöspäin, niin miten eturauhanen liittyy asiaan. Virtsaamis, eikä suolistovaivoja ei ollut. Kyllä olisi syytä kysyä lupa ennen sormen persiiseen työntämistä.

• Entä kun niiden kaden normaalin tutkimuksen, koepalan oton jälkeen tuli vielä 1+1 kertaa ko. tutkimuksiin. Siis ei "sormeiluun".

Kun halusin tietää näiden lisätutkimusten tarkoituksen, asia ei kuitenkaan selvinnyt. Kun tästä syystä en halunnut käydä kyljelleni ja rassaamisen kohteeksi, kerrottiin, että jos en suostu, paperit lähetetään takaisin. Pakkohan siihen oli sitten suostua.
      Mikä oli sitten näiden "rassaamisten" tulos?
      Se erektio hiipui sitten siihen.

Mitähän siellä oikein puuhailtiin?

• Oikein suoritettuna se on aivan nautinnollinen kokemus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      140
      4033
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      3976
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2375
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      196
      2179
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      175
      1081