No siis. Oon tuntenu tän tytön ny 4 vuotta alus se tykkäs musta mutta sitte se alko tykkkää mun kaverista ja sen jälkee jos se on jostai tykänny nii siitä, välil tosiaan antaa semmosii merkkei et sitäki kiinnostaa mut ei se oo vaa edenny ja nykyää kumpikaa ei (kai) niistä tykkää toisistaan ja se kaveri oileestaa, no ei ny vihaa sitä mut heittää semmost läppää siit ja oikeestaa kaikist meijä luokkalaisist, et jos kertoisin sille suoraa mua luultavasti alettais kiusaa, ainakin sen kaverin pohjalta. Se nyt saattaa vaihtaa puolen vuoden pääst kouluu mut sit jos se ei onnistu nii sit mua ärsyttää vaa enemmä, enkä pysty lopettaa tän miettimisä, jopa viime yönä näin unta tästä (väh freak) mut jos joku on lukenu tänne asti ja tietää nii voisko auttaa koska en jaksa tätä pskaa just ny enää ja tosiaan se kaveri on semmone hulivili jolle aika usrin nauretaa ja se tyttö ain bälil myös naruaa ja juttelee sille iha innoissaa nii tulee vähä semmone turha olo.
Et jos jollai on jotai vinkkei nii otan vastaa
Miten saan tytön kiinnostumaan ku oon ollu 4 vuotta jo ihastunu nii oks kellää apui?
2
155
Vastaukset
En siis nähny suoraa siit tytöstä vaa siit et ne kaks alko oikeesti juttelee ja frendaa ja chillaa ja kaikke ja alko viel (kai) seurustelee
- Anonyymi
Opettele nauramaan hurmaavasti, kas noiin.. https://v.ylilauta.org/23/43f7597d.mp4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24345306Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy18510838Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 331563
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500