On foooordi keksinyt sellaisen napin, kun sitä painaa, niin auto mukautuu uuteen tienpintaan. Niin sitten on vielä se seikkailunappi.
Yhtä napin painamista, kun Fooooordilla ajelee
T. Köfffff ja napit kiinni
No nyt Fooordi
8
122
Vastaukset
- Anonyymi
On toiiiijotya keksinyt sellaisen napin kun sitä
painaa niin auto mukautuu uuteen tienpintaan,
niin sitten on vielä se seikkailunappi,
yhtä napin painamista, kun toipotilla ajelee
T.Köfffff ja napit kiinni- Anonyymi
Kumpaako merkkiä tämä idiootti köffffff nyt sitten kannatta foordia vai toijottaa veikkaisin foordia kun on näillä foordin sivuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaako merkkiä tämä idiootti köffffff nyt sitten kannatta foordia vai toijottaa veikkaisin foordia kun on näillä foordin sivuilla
Tapahtuukohan yhtään mitään taitaa olla semmonen psykologinen feikki nappula? Tommonen tekniik vaatiis ilmajousituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuukohan yhtään mitään taitaa olla semmonen psykologinen feikki nappula? Tommonen tekniik vaatiis ilmajousituksen?
Eiköhän siinä säädetä ihan muita asioista kuin jousitusta?
- Anonyymi
Kylla kylla piretähän vaan napiit visusti kiinni, jottei Jorma villiinny!
- Anonyymi
Hih ei Toyotassa ole mitään seikkailunappeja..hih...
- Anonyymi
Hih ei foordissa ole mitään
Seikkailunappeja .. hih... toipottis kyllä hihhh
T.köfffff
- Anonyymi
Nyt Fordissa on nappi, kun tien pinta muuttuu....hihiiiii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433