On foooordi keksinyt sellaisen napin, kun sitä painaa, niin auto mukautuu uuteen tienpintaan. Niin sitten on vielä se seikkailunappi.
Yhtä napin painamista, kun Fooooordilla ajelee
T. Köfffff ja napit kiinni
No nyt Fooordi
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
On toiiiijotya keksinyt sellaisen napin kun sitä
painaa niin auto mukautuu uuteen tienpintaan,
niin sitten on vielä se seikkailunappi,
yhtä napin painamista, kun toipotilla ajelee
T.Köfffff ja napit kiinni- Anonyymi
Kumpaako merkkiä tämä idiootti köffffff nyt sitten kannatta foordia vai toijottaa veikkaisin foordia kun on näillä foordin sivuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaako merkkiä tämä idiootti köffffff nyt sitten kannatta foordia vai toijottaa veikkaisin foordia kun on näillä foordin sivuilla
Tapahtuukohan yhtään mitään taitaa olla semmonen psykologinen feikki nappula? Tommonen tekniik vaatiis ilmajousituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuukohan yhtään mitään taitaa olla semmonen psykologinen feikki nappula? Tommonen tekniik vaatiis ilmajousituksen?
Eiköhän siinä säädetä ihan muita asioista kuin jousitusta?
- Anonyymi
Kylla kylla piretähän vaan napiit visusti kiinni, jottei Jorma villiinny!
- Anonyymi
Hih ei Toyotassa ole mitään seikkailunappeja..hih...
- Anonyymi
Hih ei foordissa ole mitään
Seikkailunappeja .. hih... toipottis kyllä hihhh
T.köfffff
- Anonyymi
Nyt Fordissa on nappi, kun tien pinta muuttuu....hihiiiii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2703371Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1001591- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991057- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63961
- 42807
- 47782
- 114738