On mahdollinen nyt, kun palstahäirikkö on hiljentynyt. Mistä aloitettaisiin, tai jatkettaisiin?
Hyvä alku vaihtoehtoisista hoitomenetelmistä keskusteluun
11
116
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein hyvä, että bannasit palstahäirikön!
Kerro nyt kuitenkin meille, että kuka tämä palstahäirikkö oli ja mitä nimimerkkejä hän käytti?
Olisi hyvin mielenkiintoista tietää, että osaisi varoa tätä palstahäirikköä!
utelias palstanseuraaja- Anonyymi
Viime vuoden huhtikuun jälkeen häirikkö on ollut anonyymi. Ajoittain häirikkö on tekeytynyt muiksi keskustelijoiksi, siinä onnistumatta.
- Anonyymi
Voisimme aloittaa nyt enkeliterapioista, sillä näin minun suojelusenkeli ehdotti vastaamaan tähän kysymykseen.
Olen aina noudattanut suojelusenkelini ohjeita ja siksi olen aina pysynyt terveenä!
Aloittakaamme siis halvoista ilmaisista enkeliterapioista!
Enkeliterapioilla terveyttä ilman lääketehtaiden sivuvaikutuksia aiheuttavia pillereitä!
Amen ja Amen!
Enkeliterapiat sairauksien voittoon!!!!!
Enkeliterapisti - Anonyymi
Hyvä, että olet hiljentänyt palstahäirikön!
Nyt sinun pitää vielä tehdä lupaamasi hieno ja hyvä keskustelualoite!
Pane toimeksi! - Anonyymi
Et sitten onnistunut.
Täällä se häirikkö riehuu edelleen.
Täytyy sanoo, että kyllä ylläpidon toiminta on täysin alaarvoista.
kyllästynyt lukija - Anonyymi
Sananjalkaväki tallotaan sammaliin.
Ei teistä oo mihinkään. - Anonyymi
Sananjalkaväki tallotaan sammaliin.
Ei teistä oo mihinkään. - Anonyymi
En ole hiljentynyt, vaan täysissä voimassa!
---
Toinen. Kirsi.Vackelin eli Varsi.Kickelin - Anonyymi
Ja tässä infanrixistä:
Apnea on potentiaalinen riski annettaessa perusrokotussarja hyvin ennenaikaisesti syntyneille
vauvoille (vauvat, jotka ovat syntyneet ≤ 28. raskausviikolla). Näillä vauvoilla tulee harkita
hengitystoiminnan seurantaa 48−72 tunnin ajan, varsinkin, jos vauvalla on esiintynyt
hengitystoiminnan kypsymättömyyttä.
http://spc.nam.fi/humspc/i/34418.xml?Template=/html/spctemplate.html - Anonyymi
Ja tässä infanrixistä:
Apnea on potentiaalinen riski annettaessa perusrokotussarja hyvin ennenaikaisesti syntyneille
vauvoille (vauvat, jotka ovat syntyneet ≤ 28. raskausviikolla). Näillä vauvoilla tulee harkita
hengitystoiminnan seurantaa 48−72 tunnin ajan, varsinkin, jos vauvalla on esiintynyt
hengitystoiminnan kypsymättömyyttä.
http://spc.nam.fi/humspc/i/34418.xml?Template=/html/spctemplate.html - Anonyymi
Olen Kirsi.Vackelin ja harrastan sananmuunnoksia.
Olen erittäin älykäs ja hyvä sananmuuttaja.
Käytän sananmuunnoksia aina nimerkkeinäni.
Tässä taas pari esimerkkiä:
Kirsi Vackelin eli Varsi Kickelin
Ja
Tuuraan nyt sananjalkaväkeä
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071