Miksi joskus homotuttaa

vaikka ei ei lopulta tee mieli miestä
24978
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Mitä tarkoitat?Homotuttaa?Vittuilua homoille taas,siis!!!

Äänestä

Mitä tarkoittaa homotuttaa?Eikö heterotuta?

Äänestä

Päätä jo mitä teet,en jaksa kauan odottaa sinua....

Äänestä
  • En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu

Niin,heteromieheltä,pysyis vaan naisissa eikä hyppis rajan yli pilaamaan muiden elämää

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin,heteromieheltä,pysyis vaan naisissa eikä hyppis rajan yli pilaamaan muiden elämää

Miksi heteromiehen kokeilu pilaa kenekään elämän, jos kyseessä on vaan yhden yön juttu?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu

Pimennossa oon kyllä vähän koko ajan. Ihan sama kenelle puhut mutta en minä vanhoille miehille puhu.

Pimeessä nekin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi heteromiehen kokeilu pilaa kenekään elämän, jos kyseessä on vaan yhden yön juttu?

Etkö ymmärrä,heteromies saattaa levittää tauteja....

Äänestä

Olen homoseksuaalinen mies.Miksiköhän minun ei koskaan tee mieli naista?Ai niin tietenkin,en vain ole löytänyt sopivaa....en kyllä ole etsinytkään.

Äänestä

Todella naurettavaa heteromiesten muka homoilu.Mitä he yrittävät todistaa ja kenelle?Taitaa vain olla läppä koko kirjoitus.

Äänestä

Jos en löydä homomiestä, niin pitääkö minun silloin tyytyä heteroon?Kauhuskennaario.

Äänestä

No en tiiä mutta kyllä muaki välillä tytötyttää mutta en minä tyttöö pussais.

Ohimeneviä tuntemuksia kun mensujen aikaan on niin hedelmällinen

Äänestä
  • Pysykää heterot siellä omilla sivuillanne,mitä te tänne tungette!!!

Äänestä

Koska olet bisse. Se on ihan luonnollista jos bissellä on homoseksuaalisia ajatuksia. Eivät kai homotkaan ihastu joka mieheen ja luulen sen olevan näille ihan yhtä harvinaista kuin heteroillekin. Siltikin ketjun aloittaneellekin voi vielä osua kohdalle mies joka saa sukat pyörimään jaloissa.

Äänestä
  • No voi sitä miesraukkaa!!!

Äänestä

• En usko että olen bisse koska en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Toki olen pohtinut minkälaista anaaliseksi on. Muuten eivät penikset eikä miehet sytytä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että olen bisse koska en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Toki olen pohtinut minkälaista anaaliseksi on. Muuten eivät penikset eikä miehet sytytä.

Jos olet hetero,niin miksi tälle Gay sivulle kirjoittelet?

Äänestä

Olen melkoisen varma että kaikilla ihmisillä on tiettyä kiinnostusta myos omaa sukupuolta kohtaan, ainakin ajatustasolla. Mutta tästä on pitkä matka esimerkiksi seksuaalieen kanssakäymiseen todellisuudessa. Helppoahan se ei ole kenelläkään, ei myöskään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kemioiden täytyy kohdata ja kiinnostuksen on oltava molemminpuolista ennenkuin kiihottuu esimerkiksi toisen kosketuksista.

Äänestä

Saldo 4

Äänestä

Sama juttu... munaa kaipaan joskus muttei niinkään miestä ollenkaan..

Imenyt olen ja kivaa on..

Äänestä

Ketäpä ei koskaan "homotuttaisi" se on heteroiden geeneissä, että hekin voivat olla homoja ja haluta miestä seksiin.

Äänestä

Sehän on homo joka ei vielä tiedä olevan homo ja leikkii heteroa.

Äänestä

Mietin miltä tuntuisi imeä poikaystävän munaa ilman kumia ja maistaa kiimatipat. Tunnustella sen päätä, virtsaputken aukkoa kielellä, tuntea sen lämpö, sykähtely kun se ruiskuttaa suun täydeltä spermaa

Äänestä

Krapulassa on välillä niin kova panetus että tekis mieli kokeilla vähä miesten välistä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

vaikka ei ei lopulta tee mieli miestä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu