vaikka ei ei lopulta tee mieli miestä
Miksi joskus homotuttaa
25
875
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?Homotuttaa?Vittuilua homoille taas,siis!!!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa homotuttaa?Eikö heterotuta?
- Anonyymi
Päätä jo mitä teet,en jaksa kauan odottaa sinua....
- Anonyymi
En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu
Niin,heteromieheltä,pysyis vaan naisissa eikä hyppis rajan yli pilaamaan muiden elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,heteromieheltä,pysyis vaan naisissa eikä hyppis rajan yli pilaamaan muiden elämää
Miksi heteromiehen kokeilu pilaa kenekään elämän, jos kyseessä on vaan yhden yön juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimennossa oon kyllä vähän koko ajan. Ihan sama kenelle puhut mutta en minä vanhoille miehille puhu.
Pimeessä nekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heteromiehen kokeilu pilaa kenekään elämän, jos kyseessä on vaan yhden yön juttu?
Etkö ymmärrä,heteromies saattaa levittää tauteja....
- Anonyymi
Olen homoseksuaalinen mies.Miksiköhän minun ei koskaan tee mieli naista?Ai niin tietenkin,en vain ole löytänyt sopivaa....en kyllä ole etsinytkään.
- Anonyymi
Todella naurettavaa heteromiesten muka homoilu.Mitä he yrittävät todistaa ja kenelle?Taitaa vain olla läppä koko kirjoitus.
- Anonyymi
Jos en löydä homomiestä, niin pitääkö minun silloin tyytyä heteroon?Kauhuskennaario.
- Anonyymi
No en tiiä mutta kyllä muaki välillä tytötyttää mutta en minä tyttöö pussais.
Ohimeneviä tuntemuksia kun mensujen aikaan on niin hedelmällinen- Anonyymi
Pysykää heterot siellä omilla sivuillanne,mitä te tänne tungette!!!
- Anonyymi
Koska olet bisse. Se on ihan luonnollista jos bissellä on homoseksuaalisia ajatuksia. Eivät kai homotkaan ihastu joka mieheen ja luulen sen olevan näille ihan yhtä harvinaista kuin heteroillekin. Siltikin ketjun aloittaneellekin voi vielä osua kohdalle mies joka saa sukat pyörimään jaloissa.
- Anonyymi
No voi sitä miesraukkaa!!!
- Anonyymi
En usko että olen bisse koska en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Toki olen pohtinut minkälaista anaaliseksi on. Muuten eivät penikset eikä miehet sytytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olen bisse koska en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Toki olen pohtinut minkälaista anaaliseksi on. Muuten eivät penikset eikä miehet sytytä.
Jos olet hetero,niin miksi tälle Gay sivulle kirjoittelet?
- Anonyymi
Olen melkoisen varma että kaikilla ihmisillä on tiettyä kiinnostusta myos omaa sukupuolta kohtaan, ainakin ajatustasolla. Mutta tästä on pitkä matka esimerkiksi seksuaalieen kanssakäymiseen todellisuudessa. Helppoahan se ei ole kenelläkään, ei myöskään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kemioiden täytyy kohdata ja kiinnostuksen on oltava molemminpuolista ennenkuin kiihottuu esimerkiksi toisen kosketuksista.
Saldo 4
- Anonyymi
Sama juttu... munaa kaipaan joskus muttei niinkään miestä ollenkaan..
Imenyt olen ja kivaa on.. - Anonyymi
Ketäpä ei koskaan "homotuttaisi" se on heteroiden geeneissä, että hekin voivat olla homoja ja haluta miestä seksiin.
- Anonyymi
Sehän on homo joka ei vielä tiedä olevan homo ja leikkii heteroa.
- Anonyymi
Mietin miltä tuntuisi imeä poikaystävän munaa ilman kumia ja maistaa kiimatipat. Tunnustella sen päätä, virtsaputken aukkoa kielellä, tuntea sen lämpö, sykähtely kun se ruiskuttaa suun täydeltä spermaa
- Anonyymi
Krapulassa on välillä niin kova panetus että tekis mieli kokeilla vähä miesten välistä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768