Miksi joskus homotuttaa

Anonyymi

vaikka ei ei lopulta tee mieli miestä

25

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat?Homotuttaa?Vittuilua homoille taas,siis!!!

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa homotuttaa?Eikö heterotuta?

    • Anonyymi

      Päätä jo mitä teet,en jaksa kauan odottaa sinua....

      • Anonyymi

        En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu

        Niin,heteromieheltä,pysyis vaan naisissa eikä hyppis rajan yli pilaamaan muiden elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,heteromieheltä,pysyis vaan naisissa eikä hyppis rajan yli pilaamaan muiden elämää

        Miksi heteromiehen kokeilu pilaa kenekään elämän, jos kyseessä on vaan yhden yön juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole homo ehkä hiukan bi utelias mutta lopulta kun asiaa miettii niin onhan se vähän pimeetä tuo homoilu

        Pimennossa oon kyllä vähän koko ajan. Ihan sama kenelle puhut mutta en minä vanhoille miehille puhu.

        Pimeessä nekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heteromiehen kokeilu pilaa kenekään elämän, jos kyseessä on vaan yhden yön juttu?

        Etkö ymmärrä,heteromies saattaa levittää tauteja....


    • Anonyymi

      Olen homoseksuaalinen mies.Miksiköhän minun ei koskaan tee mieli naista?Ai niin tietenkin,en vain ole löytänyt sopivaa....en kyllä ole etsinytkään.

    • Anonyymi

      Todella naurettavaa heteromiesten muka homoilu.Mitä he yrittävät todistaa ja kenelle?Taitaa vain olla läppä koko kirjoitus.

    • Anonyymi

      Jos en löydä homomiestä, niin pitääkö minun silloin tyytyä heteroon?Kauhuskennaario.

    • Anonyymi

      No en tiiä mutta kyllä muaki välillä tytötyttää mutta en minä tyttöö pussais.

      Ohimeneviä tuntemuksia kun mensujen aikaan on niin hedelmällinen

      • Anonyymi

        Pysykää heterot siellä omilla sivuillanne,mitä te tänne tungette!!!


    • Anonyymi

      Koska olet bisse. Se on ihan luonnollista jos bissellä on homoseksuaalisia ajatuksia. Eivät kai homotkaan ihastu joka mieheen ja luulen sen olevan näille ihan yhtä harvinaista kuin heteroillekin. Siltikin ketjun aloittaneellekin voi vielä osua kohdalle mies joka saa sukat pyörimään jaloissa.

      • Anonyymi

        No voi sitä miesraukkaa!!!


      • Anonyymi

        En usko että olen bisse koska en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Toki olen pohtinut minkälaista anaaliseksi on. Muuten eivät penikset eikä miehet sytytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että olen bisse koska en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Toki olen pohtinut minkälaista anaaliseksi on. Muuten eivät penikset eikä miehet sytytä.

        Jos olet hetero,niin miksi tälle Gay sivulle kirjoittelet?


    • Anonyymi

      Olen melkoisen varma että kaikilla ihmisillä on tiettyä kiinnostusta myos omaa sukupuolta kohtaan, ainakin ajatustasolla. Mutta tästä on pitkä matka esimerkiksi seksuaalieen kanssakäymiseen todellisuudessa. Helppoahan se ei ole kenelläkään, ei myöskään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kemioiden täytyy kohdata ja kiinnostuksen on oltava molemminpuolista ennenkuin kiihottuu esimerkiksi toisen kosketuksista.

    • Saldo 4

    • Anonyymi

      Sama juttu... munaa kaipaan joskus muttei niinkään miestä ollenkaan..

      Imenyt olen ja kivaa on..

    • Anonyymi

      Ketäpä ei koskaan "homotuttaisi" se on heteroiden geeneissä, että hekin voivat olla homoja ja haluta miestä seksiin.

    • Anonyymi

      Sehän on homo joka ei vielä tiedä olevan homo ja leikkii heteroa.

    • Anonyymi

      Mietin miltä tuntuisi imeä poikaystävän munaa ilman kumia ja maistaa kiimatipat. Tunnustella sen päätä, virtsaputken aukkoa kielellä, tuntea sen lämpö, sykähtely kun se ruiskuttaa suun täydeltä spermaa

    • Anonyymi

      Krapulassa on välillä niin kova panetus että tekis mieli kokeilla vähä miesten välistä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe