Mitään ei ole tapahtunut, ei.
Emmehän me ole edes kätelleet!
Ei edes ystävän halausta,
Mitään siihen viittaavaakaan
Miksi olisikaan?
Eihän me olla edes nähty kuin...
Viime syksynä
Ohimennen
Iltana lämpimänä. Ei muuta, Ei...
Mennä ajatusta pidemmälle
Viivyit pääni sisällä vuodet
Oraalisesti ei todellakaan
Itseasiassa - näin ystävien kesken-
Olisiko se soveliasta ollutkaan?
Minä tiedän sen: "My heart will...
Go on" .
Ennemmin tai myöhemmin se tapahtuu.
Mitään ei ole tapahtunut?
3
153
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ystävät eivät voi sillai tehdä. Parisuhde on eri asia.
Totta.
Muistutan kuitenkin että tämä on runo. Ja juuri tämän runon tarkoitus on olla ristiriitainen sanomaltaan. Sitä voi lukea moneen suuntaan. Joko ylhäältä alas ja/tai vasemmalta oikealle.StCeSiLiA kirjoitti:
Totta.
Muistutan kuitenkin että tämä on runo. Ja juuri tämän runon tarkoitus on olla ristiriitainen sanomaltaan. Sitä voi lukea moneen suuntaan. Joko ylhäältä alas ja/tai vasemmalta oikealle.Lisäksi runoon oli piilotettu epäsuorasti elokuva näin ystävien kesken, mikä on mun mielestä ihan huippu leffa. Siinä käsitellään runon ongelmaa eri mahdollisuuksin. Voiko eri sukupuolta olevat olla ystäviä vai ei.
Vaikea kysymys joka viritti aiheen runooni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432220Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7595- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512