Heippa, onko turvallista esim.pestä hampaat hana vedellä tai pestä kasvikset sillä? En haluaisi tuhlata "kallista pullovettä" ja kuormittaa ympäristöä mutta en myöskään haluaisi sairastua jos käytän hana vettä ruuanlaittoon ja hampaiden pesuun?
Vesi vietnamissa
7
1463
Vastaukset
- Anonyymi
Voit pestä kasviksesi hana-vedellä muttakuivaa hyvin ennen-kuin laitat kalsarit jalkaasi.
- Anonyymi
Pullovesi niin halpaa siellä että kannatkaako pilata loma muutaman tongin vuoksi. Miksi pitää itse kokata kun Vietnamissa mikään ei maksa mitään.
- Anonyymi
Huoneeseen yleensa kuuluu pari pulloa vetta per pv. Huoneessa on yleensa vedekeitin. Hanavetta vaan keittelet ja taytat pullot silla = ei ongemia ja ei maksa mitaan. Voit myos ottaa mukaan 220V -1400W vedenkeitin kierukan, kuten mulla on. Niita saa ainakin Tallinnan keskustorilta hintaan 3 egea. Ovat "Made in CCP" ja toimii! Silla keitaa katevasti myos soppavedet. PS. Mulle pelkka hampaiden pesu hanavedella ei ole aiheuttanut koskaan mitaan ongelmaa missaan pain maailmaa.
- Anonyymi
PS. Vietnamissa on Maailman paras pikakahvi! Vahvaa mutta ei kitkera. Tulee pienissa puna-musta pusseissa. Sekoittuu heti veteen. Big-C kaupoissa saa ison paketin 64000VND (about 2,20e). Tais olla 100 annosta. Suosittelen! Muuten eivat osaa tehda eika nauttia kahvia oikein - juovat sormustin kupeista kylmana!? Maito/kerma allottavan imelaa tokottia purkista. Panevat valmiiksi kuppiin. Yok...
- Anonyymi
Tuolla kahvilla tarkoitat G7 mustaa pikakahvia? Se on itse asiassa aika saman makuista kuin Lidlin Bellarom "strong mocha blend", eli kyllä Suomestakin saa aika hyvää pikakahvia.
No matkalaukussa tulee mukana muutama paketti G7:aa joten kohta pääsee tekemään sokkotestiä Lidlin kahviin verraten.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Olen juonut Bellaroom "tavallista", ei mieleinen. Maistan "Strong" versiota kokeeksi kun G7n loppuu.
- Anonyymi
Tiedoksi kahvin ystaville; Kirjoitin G7 valmistajalle saako, ja jos saa niin mista, ko kahvia Thaimaassa.
Vastaus tuli heti; TOPS Supermarket myy.
Seka monet yksityiset "Gourmet" kaupat.
Menin tanaan TOPS kauppaan ja olihan siella samaa, mustaa ja vahvaa, G7 pikkupusseissa. 15kpl boxi maksoi 63THB eli alle 2.00Euroa. Kalliimpaa kuin Vietnamissa mutta silti OK. Nyt ei tarvitse menna Vietnamiin :-)
Ostin myos Malesian pikakahvia testiin kun sai "2 purkkia yhden hinnalla" - yht 149THB - 5egee.
Ei hyvaa, yhta kitkeraa kuin Nestlen myrkky...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585545- 954491
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s751203Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62881
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799