Vesi vietnamissa

Anonyymi

Heippa, onko turvallista esim.pestä hampaat hana vedellä tai pestä kasvikset sillä? En haluaisi tuhlata "kallista pullovettä" ja kuormittaa ympäristöä mutta en myöskään haluaisi sairastua jos käytän hana vettä ruuanlaittoon ja hampaiden pesuun?

7

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit pestä kasviksesi hana-vedellä muttakuivaa hyvin ennen-kuin laitat kalsarit jalkaasi.

    • Anonyymi

      Pullovesi niin halpaa siellä että kannatkaako pilata loma muutaman tongin vuoksi. Miksi pitää itse kokata kun Vietnamissa mikään ei maksa mitään.

    • Anonyymi

      Huoneeseen yleensa kuuluu pari pulloa vetta per pv. Huoneessa on yleensa vedekeitin. Hanavetta vaan keittelet ja taytat pullot silla = ei ongemia ja ei maksa mitaan. Voit myos ottaa mukaan 220V -1400W vedenkeitin kierukan, kuten mulla on. Niita saa ainakin Tallinnan keskustorilta hintaan 3 egea. Ovat "Made in CCP" ja toimii! Silla keitaa katevasti myos soppavedet. PS. Mulle pelkka hampaiden pesu hanavedella ei ole aiheuttanut koskaan mitaan ongelmaa missaan pain maailmaa.

    • Anonyymi

      PS. Vietnamissa on Maailman paras pikakahvi! Vahvaa mutta ei kitkera. Tulee pienissa puna-musta pusseissa. Sekoittuu heti veteen. Big-C kaupoissa saa ison paketin 64000VND (about 2,20e). Tais olla 100 annosta. Suosittelen! Muuten eivat osaa tehda eika nauttia kahvia oikein - juovat sormustin kupeista kylmana!? Maito/kerma allottavan imelaa tokottia purkista. Panevat valmiiksi kuppiin. Yok...

      • Anonyymi

        Tuolla kahvilla tarkoitat G7 mustaa pikakahvia? Se on itse asiassa aika saman makuista kuin Lidlin Bellarom "strong mocha blend", eli kyllä Suomestakin saa aika hyvää pikakahvia.
        No matkalaukussa tulee mukana muutama paketti G7:aa joten kohta pääsee tekemään sokkotestiä Lidlin kahviin verraten.


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta! Olen juonut Bellaroom "tavallista", ei mieleinen. Maistan "Strong" versiota kokeeksi kun G7n loppuu.

    • Anonyymi

      Tiedoksi kahvin ystaville; Kirjoitin G7 valmistajalle saako, ja jos saa niin mista, ko kahvia Thaimaassa.

      Vastaus tuli heti; TOPS Supermarket myy.
      Seka monet yksityiset "Gourmet" kaupat.

      Menin tanaan TOPS kauppaan ja olihan siella samaa, mustaa ja vahvaa, G7 pikkupusseissa. 15kpl boxi maksoi 63THB eli alle 2.00Euroa. Kalliimpaa kuin Vietnamissa mutta silti OK. Nyt ei tarvitse menna Vietnamiin :-)

      Ostin myos Malesian pikakahvia testiin kun sai "2 purkkia yhden hinnalla" - yht 149THB - 5egee.
      Ei hyvaa, yhta kitkeraa kuin Nestlen myrkky...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe