Vesi vietnamissa

Anonyymi

Heippa, onko turvallista esim.pestä hampaat hana vedellä tai pestä kasvikset sillä? En haluaisi tuhlata "kallista pullovettä" ja kuormittaa ympäristöä mutta en myöskään haluaisi sairastua jos käytän hana vettä ruuanlaittoon ja hampaiden pesuun?

7

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit pestä kasviksesi hana-vedellä muttakuivaa hyvin ennen-kuin laitat kalsarit jalkaasi.

• Anonyymi

Pullovesi niin halpaa siellä että kannatkaako pilata loma muutaman tongin vuoksi. Miksi pitää itse kokata kun Vietnamissa mikään ei maksa mitään.

• Anonyymi

Huoneeseen yleensa kuuluu pari pulloa vetta per pv. Huoneessa on yleensa vedekeitin. Hanavetta vaan keittelet ja taytat pullot silla = ei ongemia ja ei maksa mitaan. Voit myos ottaa mukaan 220V -1400W vedenkeitin kierukan, kuten mulla on. Niita saa ainakin Tallinnan keskustorilta hintaan 3 egea. Ovat "Made in CCP" ja toimii! Silla keitaa katevasti myos soppavedet. PS. Mulle pelkka hampaiden pesu hanavedella ei ole aiheuttanut koskaan mitaan ongelmaa missaan pain maailmaa.

• Anonyymi

PS. Vietnamissa on Maailman paras pikakahvi! Vahvaa mutta ei kitkera. Tulee pienissa puna-musta pusseissa. Sekoittuu heti veteen. Big-C kaupoissa saa ison paketin 64000VND (about 2,20e). Tais olla 100 annosta. Suosittelen! Muuten eivat osaa tehda eika nauttia kahvia oikein - juovat sormustin kupeista kylmana!? Maito/kerma allottavan imelaa tokottia purkista. Panevat valmiiksi kuppiin. Yok...

• Anonyymi

Tuolla kahvilla tarkoitat G7 mustaa pikakahvia? Se on itse asiassa aika saman makuista kuin Lidlin Bellarom "strong mocha blend", eli kyllä Suomestakin saa aika hyvää pikakahvia.
        No matkalaukussa tulee mukana muutama paketti G7:aa joten kohta pääsee tekemään sokkotestiä Lidlin kahviin verraten.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta! Olen juonut Bellaroom "tavallista", ei mieleinen. Maistan "Strong" versiota kokeeksi kun G7n loppuu.

• Anonyymi

Tiedoksi kahvin ystaville; Kirjoitin G7 valmistajalle saako, ja jos saa niin mista, ko kahvia Thaimaassa.

Vastaus tuli heti; TOPS Supermarket myy.
      Seka monet yksityiset "Gourmet" kaupat.

Menin tanaan TOPS kauppaan ja olihan siella samaa, mustaa ja vahvaa, G7 pikkupusseissa. 15kpl boxi maksoi 63THB eli alle 2.00Euroa. Kalliimpaa kuin Vietnamissa mutta silti OK. Nyt ei tarvitse menna Vietnamiin :-)

Ostin myos Malesian pikakahvia testiin kun sai "2 purkkia yhden hinnalla" - yht 149THB - 5egee.
      Ei hyvaa, yhta kitkeraa kuin Nestlen myrkky...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8807
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3469
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2660
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2040
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe