Tutustuminen netin välityksellä Ladyboyheihin on helppoa. Osa jankkaa alussa olevansa Ladyboy, ei nainen. Tämän jälkeen alkaa tutustuminen. Osa esittelee tulokkaan vanhemmilleen. Äidit yleensä puhuvat hieman, mutta isät eivät juuri välitä tutustua uuteen miesystävään.
Perheet ovat usein melko köyhiä ja asuvat vaatimattomasti. Ladyboylla on älypuhelimet siitä huolimatta. Usein ladyboyt pyytävät matkustamaan heidän kotimaahansa. Jos lupaus
on annettu, he näyttävät romanttiset tunteensa.
Romantiikkaa voi jatkua hetken. Sen jälkeen he alkavat pyytää rahaa, koska usein Ladyboy on omasta mielestään varaton. Syitä voi olla useita. Äkillinen sairastuminen, siskon joutuminen sairaalaan, hammas-särky ja opiskelu.
Jotkut Ladyboyt haluavat muuttua kokonaan naisiksi. Toiset taas pysyä entisellään. Sama tilanne on avioliiton suhteen. Myös oma adoptio lapsi kiinnostaa osaa heistä, mutta kaikki eivät halua adopito lasta.
Petolliset Ladyboyt
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla tämän päivän hesarissa juttu kuinka thaikkunaisetkin ovat muuttaneet toimintaansa. Enää ei saalisteta baareissa länsimaista miestä maksamaan kaikki kulut. Aiemmin naisetkin lypsivät miehet kuiviin kuten samoin kuin aloituksessa on kerrottu. Nyttemmin yhteyttä otetaan netin kautta.
Ehkäpä ladyboyt vielä jatkavat tätä entistä toimintaa. - Anonyymi
Minäkin tutustuin filippiiniläiseen oikein söpöön ladyboy:hin netin välityksellä. Lähettelimme ensin paljon viestejä sekä valokuvia, ennenkuin rohkaistuin soittamaan hänelle. Hän oli kyllä innoissaan tapaaman minua, vaikka oli paljon minua nuorempi. Hän oli niin romanttinen ja lupasi olla minulle hyvä nainen. Suunnittelin jo miten Filippiineille pääsee parhaiten lentämällä. Ennenkuin olin päässyt tilaamaan lentolippuja, sain häneltä rahanpyyntöviestin naishormonien ostoa varten. Ei se rahasumma minua niin hirvittänyt, mutta jotenkin minua jäi vaivaamaan se tapa jolla hän sen pyynnön minulle esitti. Hänelle tuntui olevan kovin selvää ja tuttua kuinka ne rahat voi hänelle lähettää, aivankuin hän olisi tehnyt sitä useasti. Se pisti minun hälytyskellot soimaan ja lopetin kokonaan yhteydenpidin tähän ihanaan ladyboy:hin. Jälkeenpäin minua on vähän kaduttanut, olisiko kuitenkin pitänyt katsoa asiaa pidemmälle.
- Anonyymi
Nyrkkisääntöhän on että rahaa ei kannata lähettää ennen kuin on livenä tavannut.
Netti täynnä huijareita,jotka pyörittää useampaakin romantiikannälkäistä rahoittajaa.
Parempi mennä paikan päälle ja tavata siellä.Filippiineillä paljon mukavia ladyboyta.
Itsekkin useasti siellä käyneenä voin suositella,tosin terve varovaisuus aina paikallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423