Petolliset Ladyboyt

Anonyymi

Tutustuminen netin välityksellä Ladyboyheihin on helppoa. Osa jankkaa alussa olevansa Ladyboy, ei nainen. Tämän jälkeen alkaa tutustuminen. Osa esittelee tulokkaan vanhemmilleen. Äidit yleensä puhuvat hieman, mutta isät eivät juuri välitä tutustua uuteen miesystävään.
Perheet ovat usein melko köyhiä ja asuvat vaatimattomasti. Ladyboylla on älypuhelimet siitä huolimatta. Usein ladyboyt pyytävät matkustamaan heidän kotimaahansa. Jos lupaus
on annettu, he näyttävät romanttiset tunteensa.
Romantiikkaa voi jatkua hetken. Sen jälkeen he alkavat pyytää rahaa, koska usein Ladyboy on omasta mielestään varaton. Syitä voi olla useita. Äkillinen sairastuminen, siskon joutuminen sairaalaan, hammas-särky ja opiskelu.
Jotkut Ladyboyt haluavat muuttua kokonaan naisiksi. Toiset taas pysyä entisellään. Sama tilanne on avioliiton suhteen. Myös oma adoptio lapsi kiinnostaa osaa heistä, mutta kaikki eivät halua adopito lasta.

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisi olla tämän päivän hesarissa juttu kuinka thaikkunaisetkin ovat muuttaneet toimintaansa. Enää ei saalisteta baareissa länsimaista miestä maksamaan kaikki kulut. Aiemmin naisetkin lypsivät miehet kuiviin kuten samoin kuin aloituksessa on kerrottu. Nyttemmin yhteyttä otetaan netin kautta.
      Ehkäpä ladyboyt vielä jatkavat tätä entistä toimintaa.

• Anonyymi

Minäkin tutustuin filippiiniläiseen oikein söpöön ladyboy:hin netin välityksellä. Lähettelimme ensin paljon viestejä sekä valokuvia, ennenkuin rohkaistuin soittamaan hänelle. Hän oli kyllä innoissaan tapaaman minua, vaikka oli paljon minua nuorempi. Hän oli niin romanttinen ja lupasi olla minulle hyvä nainen. Suunnittelin jo miten Filippiineille pääsee parhaiten lentämällä. Ennenkuin olin päässyt tilaamaan lentolippuja, sain häneltä rahanpyyntöviestin naishormonien ostoa varten. Ei se rahasumma minua niin hirvittänyt, mutta jotenkin minua jäi vaivaamaan se tapa jolla hän sen pyynnön minulle esitti. Hänelle tuntui olevan kovin selvää ja tuttua kuinka ne rahat voi hänelle lähettää, aivankuin hän olisi tehnyt sitä useasti. Se pisti minun hälytyskellot soimaan ja lopetin kokonaan yhteydenpidin tähän ihanaan ladyboy:hin. Jälkeenpäin minua on vähän kaduttanut, olisiko kuitenkin pitänyt katsoa asiaa pidemmälle.

• Anonyymi

Nyrkkisääntöhän on että rahaa ei kannata lähettää ennen kuin on livenä tavannut.
        Netti täynnä huijareita,jotka pyörittää useampaakin romantiikannälkäistä rahoittajaa.
        Parempi mennä paikan päälle ja tavata siellä.Filippiineillä paljon mukavia ladyboyta.
        Itsekkin useasti siellä käyneenä voin suositella,tosin terve varovaisuus aina paikallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      250
      45426
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      35
      11284
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      218
      10924
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9741
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8558
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      232
      6554
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3230
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2269
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      40
      1817
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1550
    Aihe