Ei mennyt sitten putkeen eiliset MSC:n Fetissi bileet.
Miten kävi niiden jotka vietiin pois sieltä ?
Ovatko ne nykyään ihan puhtaasti POZ miesten bileet ?
MSC:n Fetis bileet
12
821
Vastaukset
- Anonyymi
vielä joskus 5v sit oli kivat bileet. Ei ole enää nykyään.
Syksyllä kävin pari kertaa, mutta en viihtynyt.
Musakin on muuttunut ihme panoluolaksi - Anonyymi
Parhaat eivät enää ole ilman paria.
- Anonyymi
Mäkin olen käynyt menoa seuraamassa joskus 20 v. sitten. olihan se oma maailmansa. En päätynyt siihen maailmaan. Mies on kuitenkin parhaimmillaan ilman vaatteita.
Nykyisin taitaa olla niin paljon kaikenmaailman liivijengiä muutenkin kylillä sauhuamassa, että voi mennä vahingossa vääriin bileisiin?
Ja olen varmasti niin negatiivinen ihminen, ettei minusta koskaan tule POZ ;D
-bear- - Anonyymi
Kun kerroin olevani gay, sanoivat, että jätä pelurit. Ota joku komea atleetti joka
on toisinaan narsisti. - Anonyymi
Mä jätän pelurit. Narsismi ei haittaa, kunhan on atleettinen.
- Anonyymi
On todella sisäpiiri jengiä
Syksyllä muutama kaveri sai siellä bileissä TIPPURIN, eli taudit kyllä siellä liikkuu. - Anonyymi
oon käynyt nyt pari kertaa, vähän miehiä paikalla. Suomen fetissi piiri ei vaan toimi.
- Anonyymi
Oon koittanut pitkään (vuosikausia) etsiä itseäni (reilusti?) vanhempaa Hesalaista nahkamiestä kaveriksi chateista,iskurista ym.,mutta EI!
En usko,etteikö stadissa olisi,mutta miten kontakti??? Aina keino liittyä MSC:hen???
Nahkadiggari54vee- Anonyymi
No eipä täälläkään nahkamiehiä... ei ainkaan yhtään kommenttia : ( Eikä se nahkakaan mikään ehdottomuus ole,vaan määrätietoisuus ; )
- Anonyymi
Taitavat viettää enemmän muistojuhlia, edesmenneiden jäsenten muistolle. Taitaa kuukausittain poistua joukosta joku lopullisesti.
Nuoria ei tule mukaan toimintaan. Ja nämä kuluneen näköiset tyypit alkavat olla ja selkeästi katoava luonnonvara.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874