Millaisia kokemuksia ruusujuuresta ylipäätänsä?
Itse yrittänyt käyttää sitä ajoittain, mutta jostain syystä vaikuttaa kuukautiskiertoon niin että alkaa menkat saman tien eivätkä ne lopu ennen kuin lopetan ruusujuuren syömisen. Muilla vastaavia kokemuksia?
Ruusujuuri kokemuksia
4
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin viikko sitten purkin suomalaista ruusunjuurta ja toistaiseksi ei mitään vaikutusta, jonka olisin huomannut.
Maksoi noin 20 euroo.
No syödään loppuun ja katsotaan sitten. - Anonyymi
Päivitettyä tietoa ja kokemuksia ruusujuuresta?
Lapin tuliaisena sain ruusujuurisiirappia joka oli ainakin hyvän makuista ellei muuta. Ruusujuuren ainakin pitäisi olla terveysvaikutteista eli voisihan sen käyttöä jatkaa, mutta siirappina, tabletteina vai miten?
Olisiko kellään vihjaista mikä ruusujuurituote olisi juuri sinin mielestäsi paras? - Anonyymi
Olen muutamaan otteeseen syönyt ruusunjuusta mutta en ole koskaan huomannut mitään vaikutusta. Mun ruusunjuureni on ollut netistä tilattua, oiskohan vitalakselta.
- Anonyymi
Osaako joku sanoa että alkaako se ruusujuuri rasittamaan maksaa? Itse en siis käytä sitä, mutta maksa-arvot ovat lievästi koholla yhden lääkkeen takia. Odottelen tietenkin että ne normalisoituvat ennen kuin alan käyttämään mitään luontaistuotteita.
Onko ruusujuuren hyödyistä ja haitoista jotain muuta tietoa jollain? Kaipaisin vähän lisää tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798