koneelleni uusittiin kovalevy,vanha jäi myös paikoilleen.Miten saan siirrettyä asiat vanhalta uudelle levylle? Kun koitan tulee ilmoitus ``ei voi tehdä ilman järjestelmänvalvojan oikeuksia ``.Mikä se on ja miten sen löytää?
kovalevystä?
17
211
Vastaukset
- Anonyymi
Tee siitä Cloni mm ConeZillalla. Mutta jos se oli liikeessä, ne olisi voinut tehdä sen siinä samalla.
- Anonyymi
Löytyy netistä eikä maksa mitään.
- Anonyymi
Kyseessä on varmaan että w10 asennetiin uudestaan uudelle levylle.
Lataa vaihka Ubuntu 16.04 ja livenäkäynistä ja kopsi mitä haluat ja minne haluat.- Anonyymi
Ei Ubuntulla pidä mennä Windows tiedostoja kirjoittelemaan. Windows korjailee pitkään Ubuntun aiheuttamia virheitä kiintolevyltä, eikä välttämättä edes onnistu siinä. Lukea voi mutta ei pidä mennä kirjoittelemaan mitään. Nämä ubuttajat eivät näytä ymmärtävän Windows ja Linux järjestelmän eroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ubuntulla pidä mennä Windows tiedostoja kirjoittelemaan. Windows korjailee pitkään Ubuntun aiheuttamia virheitä kiintolevyltä, eikä välttämättä edes onnistu siinä. Lukea voi mutta ei pidä mennä kirjoittelemaan mitään. Nämä ubuttajat eivät näytä ymmärtävän Windows ja Linux järjestelmän eroja.
Windowsin asennusmedialla on resurssienhallinta, jolla nuo tehtävät hoidetaan, heitä ubuntimet jorpakkoon. Tuo "vaihka" kaveri osaa juuri ja juuri kirjoittaa, ei sen sepittelyjä pidä todesta ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin asennusmedialla on resurssienhallinta, jolla nuo tehtävät hoidetaan, heitä ubuntimet jorpakkoon. Tuo "vaihka" kaveri osaa juuri ja juuri kirjoittaa, ei sen sepittelyjä pidä todesta ottaa.
Se w10 asennus levy ei jyrää windowsin oikeusjärjestelmää.
siihen tarvitaan vanhempi linux.
- Anonyymi
Varmuuskopioistahan ne saa ulkoiselta levyltä..
- Anonyymi
Jos näitä ei ole niin turha siirrellä. Tiedostot saakin poistua..
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä haluat siirtää.
Mitään muuta kuin kuvat, dokumentit, videot yms. ei kyllä kannata siirrellä.
Sitten vanha levy pyyhitään tyhjäksi, voidaan ottaa käyttöön vaikka varalevyksi, jos on kunnossa. Jos on vähänkään rikki, poistetaan koneesta.- Anonyymi
Vanha levy toimii varastona, mitään ei siirretä uudelle levylle. Uudella levyllä on käyttis ja ohjelmia, kuten pelejä ja muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha levy toimii varastona, mitään ei siirretä uudelle levylle. Uudella levyllä on käyttis ja ohjelmia, kuten pelejä ja muut.
No mene sen levyn ominaisuuksiin ja oikeuksiin ja kokeile antaa kaikille ja alikansioille täydet oikeudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha levy toimii varastona, mitään ei siirretä uudelle levylle. Uudella levyllä on käyttis ja ohjelmia, kuten pelejä ja muut.
Et sinä niitä pelejä sieltä vanhalta levyltä voi käyttää kuitenkaan, ellei kyseessä ole jonkinmoinen dual boot. Varsinkaan jos käyttöjärjestelmä uudella levyllä on eri kuin vanhalla.
Ja niillä vanhoilla ohjelmilla et tee yhtään uudessa käyttöjärjestelmässä.
Kiitos järkevistä vastauksista.
- Anonyymi
Ai sitä ollaan kirvesmiehiä, käytä koivuvaneria, kuitulevyn (kovalevy) sijasta, se on vahvempaa.
- Anonyymi
Laitettiin siis uusi lisäkiintolevy koneeseen.
Asennettiinko sille käyttöjärjestelmä? Jos, niin mikä, ja onko uudempi kuin koneella jo ollut?- Anonyymi
kikka475 kirjoitti:
Laitettiin uusi ja isompi.Myös käyttis asennettiin
Mikä käyttöjärjestelmä sille uudelle levylle asennettiin?
Mikä oli vanhemmalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540