kovalevystä?

koneelleni uusittiin kovalevy,vanha jäi myös paikoilleen.Miten saan siirrettyä asiat vanhalta uudelle levylle? Kun koitan tulee ilmoitus ``ei voi tehdä ilman järjestelmänvalvojan oikeuksia ``.Mikä se on ja miten sen löytää?

17

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee siitä Cloni mm ConeZillalla. Mutta jos se oli liikeessä, ne olisi voinut tehdä sen siinä samalla.

      • Anonyymi

        Löytyy netistä eikä maksa mitään.


    • Anonyymi

      Kyseessä on varmaan että w10 asennetiin uudestaan uudelle levylle.

      Lataa vaihka Ubuntu 16.04 ja livenäkäynistä ja kopsi mitä haluat ja minne haluat.

      • Anonyymi

        Ei Ubuntulla pidä mennä Windows tiedostoja kirjoittelemaan. Windows korjailee pitkään Ubuntun aiheuttamia virheitä kiintolevyltä, eikä välttämättä edes onnistu siinä. Lukea voi mutta ei pidä mennä kirjoittelemaan mitään. Nämä ubuttajat eivät näytä ymmärtävän Windows ja Linux järjestelmän eroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Ubuntulla pidä mennä Windows tiedostoja kirjoittelemaan. Windows korjailee pitkään Ubuntun aiheuttamia virheitä kiintolevyltä, eikä välttämättä edes onnistu siinä. Lukea voi mutta ei pidä mennä kirjoittelemaan mitään. Nämä ubuttajat eivät näytä ymmärtävän Windows ja Linux järjestelmän eroja.

        Windowsin asennusmedialla on resurssienhallinta, jolla nuo tehtävät hoidetaan, heitä ubuntimet jorpakkoon. Tuo "vaihka" kaveri osaa juuri ja juuri kirjoittaa, ei sen sepittelyjä pidä todesta ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsin asennusmedialla on resurssienhallinta, jolla nuo tehtävät hoidetaan, heitä ubuntimet jorpakkoon. Tuo "vaihka" kaveri osaa juuri ja juuri kirjoittaa, ei sen sepittelyjä pidä todesta ottaa.

        Se w10 asennus levy ei jyrää windowsin oikeusjärjestelmää.
        siihen tarvitaan vanhempi linux.


    • Anonyymi

      Varmuuskopioistahan ne saa ulkoiselta levyltä..

      • Anonyymi

        Jos näitä ei ole niin turha siirrellä. Tiedostot saakin poistua..


    • Anonyymi

      Riippuu siitä mitä haluat siirtää.

      Mitään muuta kuin kuvat, dokumentit, videot yms. ei kyllä kannata siirrellä.

      Sitten vanha levy pyyhitään tyhjäksi, voidaan ottaa käyttöön vaikka varalevyksi, jos on kunnossa. Jos on vähänkään rikki, poistetaan koneesta.

      • Anonyymi

        Vanha levy toimii varastona, mitään ei siirretä uudelle levylle. Uudella levyllä on käyttis ja ohjelmia, kuten pelejä ja muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha levy toimii varastona, mitään ei siirretä uudelle levylle. Uudella levyllä on käyttis ja ohjelmia, kuten pelejä ja muut.

        No mene sen levyn ominaisuuksiin ja oikeuksiin ja kokeile antaa kaikille ja alikansioille täydet oikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha levy toimii varastona, mitään ei siirretä uudelle levylle. Uudella levyllä on käyttis ja ohjelmia, kuten pelejä ja muut.

        Et sinä niitä pelejä sieltä vanhalta levyltä voi käyttää kuitenkaan, ellei kyseessä ole jonkinmoinen dual boot. Varsinkaan jos käyttöjärjestelmä uudella levyllä on eri kuin vanhalla.

        Ja niillä vanhoilla ohjelmilla et tee yhtään uudessa käyttöjärjestelmässä.


    • Kiitos järkevistä vastauksista.

      • Anonyymi

        Ai sitä ollaan kirvesmiehiä, käytä koivuvaneria, kuitulevyn (kovalevy) sijasta, se on vahvempaa.


    • Anonyymi

      Laitettiin siis uusi lisäkiintolevy koneeseen.

      Asennettiinko sille käyttöjärjestelmä? Jos, niin mikä, ja onko uudempi kuin koneella jo ollut?

      • Laitettiin uusi ja isompi.Myös käyttis asennettiin


      • Anonyymi
        kikka475 kirjoitti:

        Laitettiin uusi ja isompi.Myös käyttis asennettiin

        Mikä käyttöjärjestelmä sille uudelle levylle asennettiin?
        Mikä oli vanhemmalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe