Peliriippuvuus on huolestuttava asia. Kuitenkin kurjuuteen vajonneiden kansalaisten raha-automaateilla notkumisen lisäksi satunnaisuudella on tärkeä osansa tieteellisessä tutkimuksessa. Tasa-aineisen, tasapuolisen nopan heitolla on tehty aikoinaan matematiikan tutkimustakin. Itse asiassa, todennäköisyyslaskenta ja satunnaisuuden tutkimus sai alkunsa uhkapelivoittojen todennäköisyyksien arvioinnista. Terveyden hoidossa käytettävien menetelmien vaikuttavuuden tutkimisessa käytetään satunnaisotantaa. Vaihtoehtohoitojen vaikuttavuuden tutkimisessa tällaista menetelmää ei kuitenkaan hyväksytä. Olisi syytä avata keskustelu tästä aiheesta, sillä jos vaihtoehtohoitoja tutkitaan ja todetaan toimiviksi, niitä voidaan tuoda korvattavuuden piiriin. Silloin sinne pajatsoonkin saattaa riittää useampi lantti, jotka ovat jääneet homeopatiavesiostoksesta yli.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Paljon puhuva hiljaisuus kertoo tämän aloituksen kiinnostavuudesta VH-väen keskuudessa. Ja ympärillä pyörii latvahaasteisen plagiointispammit lähes kaikissa ketjuissa.
- Anonyymi
Olen palstan paras sananmuuttajaa ja nimeni on
Kurjan noppa eli norjan kauppa ja
Toinen nimeni on Pippuri-Tiina eli Tippuri-Piina. - Anonyymi
Ja tässä infanrixistä:
Apnea on potentiaalinen riski annettaessa perusrokotussarja hyvin ennenaikaisesti syntyneille
vauvoille (vauvat, jotka ovat syntyneet ≤ 28. raskausviikolla). Näillä vauvoilla tulee harkita
hengitystoiminnan seurantaa 48−72 tunnin ajan, varsinkin, jos vauvalla on esiintynyt
hengitystoiminnan kypsymättömyyttä.
http://spc.nam.fi/humspc/i/34418.xml?Template=/html/spctemplate.html - Anonyymi
Ja tässä infanrixistä:
Apnea on potentiaalinen riski annettaessa perusrokotussarja hyvin ennenaikaisesti syntyneille
vauvoille (vauvat, jotka ovat syntyneet ≤ 28. raskausviikolla). Näillä vauvoilla tulee harkita
hengitystoiminnan seurantaa 48−72 tunnin ajan, varsinkin, jos vauvalla on esiintynyt
Ja tässä infanrixistä:
Ja tässä infanrixistä:
http://spc.nam.fi/humspc/i/34418.xml?Template=/html/spctemplate.htmlMoneen kertaan lähettämäsi rokotevastaiset kirjoituksesi eivät kuulu Vaihtoehtoiset hoidot -palstalle.
- Anonyymi
Olen Pippuri-Tiina ja olen yhtä hyvä tekemään sananmuunnoksia kuin siskoni Kirsi.Vackelin.
Kurjan noppa on Norjan kuppa!
Eikös olekin hieno ja kaunis sananmuunnos? - Anonyymi
ei pidä istua pitkään video pelin ääressä ettei tule veri suoni tatia
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861719
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39882En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 19521