Retuutettu lapsi osaa oikeutensa.
Oikein valtakunnan tason uutinen.
Poliitikon alku
10
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko kärpäsestä härkänen?
- Anonyymi
Satiaisen kutinaan vaikuttaa sitäkin pienempi, eli kutittaa kaksinkerroin.
- Anonyymi
Jatka vain monologia kuninkaallisten tapaan.
- Anonyymi
Vai oikein rikosilmoitus! Pakkohan se on vetää erikoinen lapsi muun seurueen mukaan. Näitä erikoisia on ollut aikojen alusta. Äidille sanoisin, käy peilin edessä kysymässä miten se oikein menikään. Haloo!!
- Anonyymi
sillo ku ei tiiä mistään mitään, niin kannattaa olla hiljaa.
- Anonyymi
Lapsi olisi kai pitänyt jättää makoilemaan keskelle katua. Missä on ryhmän yhteishenki?
- Anonyymi
Miksi muut mukana olleet hoitajat eivät auttaneet pulaan jäänyttä? Mikä on johdon vastuu?
- Anonyymi
No alkuun mietin onko kärpäsestä tehty härkänen, mutta videon nähtyäni on kyllä aikamoista touhua! Lapsi on lapsi eikä mikään matkalaukku.
- Anonyymi
Missä piileksivät ryhmän muut ohjaajat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä piileksivät ryhmän muut ohjaajat?
Ei varmaan uskaltaneet puuttua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601