Kuka on?.........................................
Palstajulkku?
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi useimmiten.
- Anonyymi
Anonyymi todellakin, hyvä vastaus ! Anonyymissä on voimaa, se edustaa palstan enemmistöä. Sitä ei saa edes julkkujen julkku lytättyä yhteen henkilöön.
- Anonyymi
Pertikki on melkoinen persoona.
- Anonyymi
Pertikki on symppis noiden tyrkkyluuskien rinnalla. Ei tunge esiin itseään, on aatteen mies.
- Anonyymi
Persetikki on niin yksinkertainen perseena
Ei taida palstamukkuja olla muita?- Anonyymi
Ei ainakaan näistä ruotsalaisvahvistuksista ole mihinkään?
- Anonyymi
Tätä provoa ei kannata jatkaa.
- Anonyymi
Turhimuksia on paljon sekakuorona laulavat taustalla, kun eivät itse pysty avauksia tekemään.
- Anonyymi
Ei ainakaan Tellukka, joka meni puskiin huutelemaan kun ei kestänyt palautetta.
- Anonyymi
Niinhän ne muutkin meni. Vinkumaan ylläpitoon, kun kantti ei kestänyt kritiikkiä
vaikka he itse ovat harjoittaneet vuosia muitten mollaamista vain mollaamisen takia,
mikä ei ole keskustelua. Muutama vinksahtanut pitää palstaa henkisen pahoinvoinnin kaatopaikkanaan. Muitten päälle saa oksentaa ilkeyksiä. Henkisesti pahoinvoivan
ihmisen olo paranee siitä ilmeisesti ? - Anonyymi
eikä huruksz joka on tosikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne muutkin meni. Vinkumaan ylläpitoon, kun kantti ei kestänyt kritiikkiä
vaikka he itse ovat harjoittaneet vuosia muitten mollaamista vain mollaamisen takia,
mikä ei ole keskustelua. Muutama vinksahtanut pitää palstaa henkisen pahoinvoinnin kaatopaikkanaan. Muitten päälle saa oksentaa ilkeyksiä. Henkisesti pahoinvoivan
ihmisen olo paranee siitä ilmeisesti ?Samaa mieltä noista esim korppiksen ylläpito uhkauksilla, kun itse suoltaa paljasta paskaa palstalle, niin ei pitäisi olla mitään syytä mussuttamiseen.
Sitä saa mitä tilaa enkä tunne pätkääkään myötätuntoa Tellukkaa tai Korppikotkaa kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä noista esim korppiksen ylläpito uhkauksilla, kun itse suoltaa paljasta paskaa palstalle, niin ei pitäisi olla mitään syytä mussuttamiseen.
Sitä saa mitä tilaa enkä tunne pätkääkään myötätuntoa Tellukkaa tai Korppikotkaa kohtaan.Anonyymille 11:37
Yhdyn kirjoitukseesi 100%:sti.
Toivottavasti itseään kritiikittömästi ihailevat pystyvät joskus myöntämään
itselleen että anonyymejä on himp-pa-sen enemmän kuin yksi tai kaksi.
Meitä on muuri, jota ei ilkeyksillä eikä henkisellä väkivallalla kaadeta. Olin minä nyt tosi ilkeä sinulle, kun en kertonut meneväni nukkumaan.
Saanen anteeksi.
Toinen siinä juossut ikävissään hätäisenä kaivelemassa puskia, että missä Tellukka. Ja minä se vain kaikesta tietämättä vetelin sikeitä pylly pystyssä.- Anonyymi
Se on iso-rohmu.
Olin vähän aikaa julkku :D Olen ollut telkkarissakin, voitin onnenpyörässä matkan ja korvikset. Siitä on parikymmentä vuotta joten julkisuus oli kovin lyhytaikaista.
Oikeasti en halua julkisuutta, pikkukylässä kaikki tulivat sanomaan että olit onnenpyörässä, kaupassakin kävin myöhällä kaulukset pystyssä.
Mietin että varmaan olisi rasittavaa jos kaikki tuntee.- Anonyymi
Se on nykyajan nuorten suurin tulevaisuuden ammattihaave, päästä julkkikseksi. Eivät raukat ymmärrä mitä se on kun ei hetken rauhaa tai kokoajan pitäisi rapotoida jotain someen.
Nämä palstajulkikset ovat todella teennäisiä, omahyväisiä ja säälittäviä ihmisparkoja. Ainoa neuvo - kokoaisivat järkensä!
- Anonyymi
Rotat hyppää ensimmäisenä laivasta.
- Anonyymi
Oiskin hypännyt. Täällä ne järsii vielä palstaa.
- Anonyymi
Kaikesta täytyisi varoittaa vanhuksia, kuinka heitä huijataan, kuten esim. valepoliisit, mutta kun yritin kertoa minulle tulleesta selvästä kiristyskirjeestä s-postiini, niin ei edes otteita saa siitä julkaista, vaan ne poistetaan? Miksi?
- Anonyymi
En siis saanut täällä julkaista s-postiini tulleesta kiristyskirjeestä, mutta onneksi IltaSanomat julkaisi tämän kirjeen. Todella härskiä kiristystä, mutta ei se minuun osunut, koska en masturboi tietsikkani ääressä ja minun kaikki postini kirjeetkin saa julkaista, mutta pankkitileilleni ei varmasti pääse.
Kuinkahan moni täällä on saanut moisen kirjeen? Ehkä sen julkaisu antoi rasistisen sävähdyksen, kun oli kirjoitettu pikkusen huonolla suomenkielellä.
- Anonyymi
En ole julkku, mutta vaimo-kultani mielestä joskus todellinen mulkku.
- Anonyymi
Todellista herkkua se todellinen mulkku. Kyllä vaimo-kulta arvostaa varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellista herkkua se todellinen mulkku. Kyllä vaimo-kulta arvostaa varmasti.
Uskaltaako se kertoa sulle sitten kun on saanut sitä ?
- Anonyymi
Kukako, no mä tietty, kun joskus ehin tälle palstalle ikäni puolesta. Varokaa vaan heh .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656222Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932796Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921781Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am391487Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491015
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23928- 21913
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903