Palstajulkku?

Anonyymi

Kuka on?.........................................

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anonyymi useimmiten.

• Anonyymi

Anonyymi todellakin, hyvä vastaus ! Anonyymissä on voimaa, se edustaa palstan enemmistöä. Sitä ei saa edes julkkujen julkku lytättyä yhteen henkilöön.

• Anonyymi

Pertikki on melkoinen persoona.

• Anonyymi

Pertikki on symppis noiden tyrkkyluuskien rinnalla. Ei tunge esiin itseään, on aatteen mies.

• Anonyymi

Persetikki on niin yksinkertainen perseena
      Ei taida palstamukkuja olla muita?

• Anonyymi

Ei ainakaan näistä ruotsalaisvahvistuksista ole mihinkään?

• Haluan olla piikki persun perseessä.

• Anonyymi

Tätä provoa ei kannata jatkaa.

• Anonyymi

Turhimuksia on paljon sekakuorona laulavat taustalla, kun eivät itse pysty avauksia tekemään.

• Anonyymi

Ei ainakaan Tellukka, joka meni puskiin huutelemaan kun ei kestänyt palautetta.

• Anonyymi

Niinhän ne muutkin meni. Vinkumaan ylläpitoon, kun kantti ei kestänyt kritiikkiä
        vaikka he itse ovat harjoittaneet vuosia muitten mollaamista vain mollaamisen takia,
        mikä ei ole keskustelua. Muutama vinksahtanut pitää palstaa henkisen pahoinvoinnin kaatopaikkanaan. Muitten päälle saa oksentaa ilkeyksiä. Henkisesti pahoinvoivan
        ihmisen olo paranee siitä ilmeisesti ?

• Anonyymi

eikä huruksz joka on tosikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne muutkin meni. Vinkumaan ylläpitoon, kun kantti ei kestänyt kritiikkiä
        vaikka he itse ovat harjoittaneet vuosia muitten mollaamista vain mollaamisen takia,
        mikä ei ole keskustelua. Muutama vinksahtanut pitää palstaa henkisen pahoinvoinnin kaatopaikkanaan. Muitten päälle saa oksentaa ilkeyksiä. Henkisesti pahoinvoivan
        ihmisen olo paranee siitä ilmeisesti ?

Samaa mieltä noista esim korppiksen ylläpito uhkauksilla, kun itse suoltaa paljasta paskaa palstalle, niin ei pitäisi olla mitään syytä mussuttamiseen.
        Sitä saa mitä tilaa enkä tunne pätkääkään myötätuntoa Tellukkaa tai Korppikotkaa kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä noista esim korppiksen ylläpito uhkauksilla, kun itse suoltaa paljasta paskaa palstalle, niin ei pitäisi olla mitään syytä mussuttamiseen.
        Sitä saa mitä tilaa enkä tunne pätkääkään myötätuntoa Tellukkaa tai Korppikotkaa kohtaan.

Anonyymille 11:37
        Yhdyn kirjoitukseesi 100%:sti.

Toivottavasti itseään kritiikittömästi ihailevat pystyvät joskus myöntämään
        itselleen että anonyymejä on himp-pa-sen enemmän kuin yksi tai kaksi.
        Meitä on muuri, jota ei ilkeyksillä eikä henkisellä väkivallalla kaadeta.

• Olin minä nyt tosi ilkeä sinulle, kun en kertonut meneväni nukkumaan.
        Saanen anteeksi.

Toinen siinä juossut ikävissään hätäisenä kaivelemassa puskia, että missä Tellukka. Ja minä se vain kaikesta tietämättä vetelin sikeitä pylly pystyssä.

• Anonyymi

Se on iso-rohmu.

• Olin vähän aikaa julkku :D Olen ollut telkkarissakin, voitin onnenpyörässä matkan ja korvikset. Siitä on parikymmentä vuotta joten julkisuus oli kovin lyhytaikaista.
      Oikeasti en halua julkisuutta, pikkukylässä kaikki tulivat sanomaan että olit onnenpyörässä, kaupassakin kävin myöhällä kaulukset pystyssä.
      Mietin että varmaan olisi rasittavaa jos kaikki tuntee.

• Anonyymi

Se on nykyajan nuorten suurin tulevaisuuden ammattihaave, päästä julkkikseksi. Eivät raukat ymmärrä mitä se on kun ei hetken rauhaa tai kokoajan pitäisi rapotoida jotain someen.

Nämä palstajulkikset ovat todella teennäisiä, omahyväisiä ja säälittäviä ihmisparkoja. Ainoa neuvo - kokoaisivat järkensä!

• Anonyymi

Rotat hyppää ensimmäisenä laivasta.

• Anonyymi

Oiskin hypännyt. Täällä ne järsii vielä palstaa.

• Anonyymi

Kaikesta täytyisi varoittaa vanhuksia, kuinka heitä huijataan, kuten esim. valepoliisit, mutta kun yritin kertoa minulle tulleesta selvästä kiristyskirjeestä s-postiini, niin ei edes otteita saa siitä julkaista, vaan ne poistetaan? Miksi?

• Anonyymi

En siis saanut täällä julkaista s-postiini tulleesta kiristyskirjeestä, mutta onneksi IltaSanomat julkaisi tämän kirjeen. Todella härskiä kiristystä, mutta ei se minuun osunut, koska en masturboi tietsikkani ääressä ja minun kaikki postini kirjeetkin saa julkaista, mutta pankkitileilleni ei varmasti pääse.

Kuinkahan moni täällä on saanut moisen kirjeen?

• Ehkä sen julkaisu antoi rasistisen sävähdyksen, kun oli kirjoitettu pikkusen huonolla suomenkielellä.

• Anonyymi

En ole julkku, mutta vaimo-kultani mielestä joskus todellinen mulkku.

• Anonyymi

Todellista herkkua se todellinen mulkku. Kyllä vaimo-kulta arvostaa varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellista herkkua se todellinen mulkku. Kyllä vaimo-kulta arvostaa varmasti.

Uskaltaako se kertoa sulle sitten kun on saanut sitä ?

• Anonyymi

Kukako, no mä tietty, kun joskus ehin tälle palstalle ikäni puolesta. Varokaa vaan heh .

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6222
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2796
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1781
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      39
      1487
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1015
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      928
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      913
    9. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    10. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    Aihe