Kuinka yleistä on että vanhukselta varastetaan omaisuutta kotihoidon tai ruokatoimitusten yhteydessä?
Kuinka moni näiden henkilökunnasta on ulkomaalaisia terroristeja? Tai tavallisia ryöstäjiä?
On todella ahdistavaa että vanhus haluaa asua kodissaan siellä keskellä metropolin rikollisuutta ja joutuu palvelujen takia luovuttamaan avaimet tuntemattomille palveluntarjoajille!!
Helsingin ryöstöt, kuinka yleisiä
2
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kun vanhukselta katoaa puhelin eikä sitä löydy mistään kotoa niin miksi kotihoitoa ei saa vastuuseen? Vanhus ei koskaan käy ulkona joten se ei ole voinut "kadota" muualla kuin kotona.
Onko se vain hyväksyttävä että palveluja vastaan katoaa omaisuutta.
Toivotaan, että kukin saa tuomionsa pian.
Helvetti on pullollaan varkaita. Toivotaan etteivät varkaat enää pidä kännyä niin arvokkaana että kannattaa sen takia asua ikuisesti helvetissä. Jotkut vaihtaa elämän hyvin pieneen tavaraan. Tai luopuvat elämästä jopa muutaman euron takia. - Anonyymi
Joka päivä noin 30 tapausta tulee tutkittavaksi täällä poliisissa vaikka se on vähän verrattuna muihin ryöstöihin ja pahoinpitelyihin niitä tulee joka päivä yli 120kappaletta emmekä voi niitä tutkia kun ei ole resursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329