Vieraissa mieheni toiveesta

Anonyymi

Mieheni oli pitkään fantasioinut että harrastaisin kiihkeää seksiä toisen miehen kanssa. Alkuun ajatus oli minusta outo ja jopa vastenmielinen, mutta lopulta monen vuoden jälkeen ajattelin yllättää hänet totaalisesti. Olimme keskustelleet useita kertoja hänen toiveistaan ja tiesin mikä häntä asiassa kiehtoi. Hän oli antanut minulle luvan toimia tietyissä rajoissa jos mieleni muuttuisi. Yhtenä lauantaina olin kavereiden kanssa juhlimassa ja tapasin baarissa miehen jota tapailin muutamia kertoja nuoruudessani ja josta oli kasvanut varsin komea ja miehekäs mies. Siinä juteltiin baaritiskillä, muisteltiin menneitä ja hänen yllätyksekseen pyysin häneltä puhelinnumeron. Juttelun lomassa nimittäin päätin että hyppään mieheni ehdottamaan seikkailuun mukaan.

Meni muutama viikko ja laitoin "exälleni" suoran viestin, haluaisiko hän tavata hotellissa tulevana perjantaina. Meni minuutti ja sain vastauksen, haluan ehdottomasti. Sen luettuani tunsin miten sykkeeni nousi ja aloin jännittämään. Mitä minä oikein teen, ajattelin. Miehelleni en puhunut asiasta mitään. Minulla kun oli lupa toimia itsenäisesti asiassa. Aloin valmistautua tilanteeseen, kävin kampaajalla ja ostamassa itselleni uusia vaatteita. Se oli aika mielenkiintoista ja jännittävää.

Perjantai koitti. Olin varannut huoneen hotellista ja istuin sängyn reunalla laittautuneena. Tekstasin miehelleni, ole Hotelli Scandicin luona 19.30. Minulla on sinulle yllätys. Samassa kuulin kun oveen koputettiin.

Harrastimme "exäni" kanssa upeaa seksiä monta tuntia. Se oli taivaallista. Sain kaksi orgasmia, silti haluni oli edelleen katossa. Annoin vielä suukon ja exäni sulki oven perässään. Samassa katsoin kelloa ja se oli jo 19.17.

Laitoin miehelleni viestin. Huone 204, ovi on auki.

Istuin sängyn reunalla ilman vaatteita kun mieheni astui ovesta sisään. Hän yllättyi totaalisesti. Mitä sinä...? Sanoin, tule tänne. Tilanne oli todella kiihottava. Riisuin mieheni vaatteet ja suutelin häntä. Tunsin miten exäni sperma edelleen valui reisiäni pitkin. Asetin mieheni kontalleen eteeni ja sanoin, haluan että nuolet minut puhtaaksi. Mieheni katsoi häpyhuuliani ja ymmärsi mitä olin tehnyt. Hänen kalunsa kasvoi hetkessä täyteen mittaansa ja hän alkoi nuolla minua todella intohimoisesti. Emme puhuneet tapahtuneesta vaikka tiesin mieheni haluavan kuulla kaiken. Keskityimme täysillä tyydyttämään toisiimme ja seksi oli kiihkeintä moneen vuoteen. Ajattelin vain, rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta. Rakastan edelleen. Kokemus lähensi meitä ja jatkoimme tapahtuneesta keskustelua kotona jälkeenpäin useita kertoja. Ainoa asia mitä en koskaan kertonut oli se, että mies oli minun "exä".

Kokemus oli niin antoisa, että fantasioin jo uudesta yllätyksestä.

-Ujo vaimo

10

3090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh

    • Anonyymi

      Kuulostipa hyvältä. Olisipa miehelläni samanlaisia fantasioita :)

      • Anonyymi

        On sillä ...


    • Anonyymi

      minun mukkuhypähti kiihkosta pystyyn

    • Anonyymi

      Minä olen kans antanut puolisolle luvan nussituttaa itseään. Kunhan ei paikallisen kanssa. Ohi kulku matkalainen, on tässä tietysti ns.oma lehmä ojassa. Muutaman kerran olen päässyt anopin kanssa nussimaan, kiihkeä, seksikäs leski rouva.

      • Anonyymi

        Buuaahaa eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣


    • Anonyymi

      Suostuiskohan omakin vaimo tuohon. Nauttisin.

    • Anonyymi

      Vitsi et mä haluisin olla jonkun ujon vaimon / parin vakituinen rakastaja, toi ajatus siitä että aviomies nuolee mun jälkeen spermaisen pillun puhtaaksi on kiihottava. Haluisin katsella sitä vierestä, kun aviomies ahnaasti lipoo spermojani. Voisi vielä imeä kullini samalla vaimon käskystä puhtaaksi, tulisi varmasti puhtia uudelle kierrokselle.

      • Anonyymi

        Kylläpäs kuulostaa kiihottavalta. Panisitko vielä miestä perseeseen, jos vaimo levittäisi miehen pakaroita ja käskisi korjata myös miehen anukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs kuulostaa kiihottavalta. Panisitko vielä miestä perseeseen, jos vaimo levittäisi miehen pakaroita ja käskisi korjata myös miehen anukseen.

        Huomenta! Panisin kyllä, tällainen asetelma olisi juuri mieleeni. Vaimo voisi naitattaa välillä miestään minulla, istuen vaikka miehensä selän päälle ja suudellen minua samalla kun nain miehen persettä ja lopulta laukean sisään. Mies joutuisi ajoittain myös imemään ja nuolemaan molemmille orgasmit, tai hierojan rooliin. Myös katsojan ja avustajan rooli olisi varattuna tälle miehelle, jos vaimo olisi sitä mieltä että mies on ansainnut sillä kerralla sellaista.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe