Tervehdys,
Kesät on pitkälti kulunut merellä, mutta seuraava kesä ei. Ajatuksena on lähteä autolla jonnekin päin Suomea, viikoksi tai kahdeksi. Kohteita voi olla useampiakin.
Heittäkääpä ehdotuksilla tai suosituksilla kivoista kohteista. Pari kriteeriä on: vaikka autolla liikutaan, niin mitään lasikuitukoppia ei perässä vedellä, eikä telttailukaan juuri innosta. Liian vanha:) Hoteilleissa tulee lorvittua työn puolesta, eli majoituksena näissä kohteissa tai lähistöllä pitäisi olla mökkejä, maatilamajoitusta tms...
Menikö hankalaksi, vai löytyykö jotain ideoita?
exv
Autolomakohteita kotimaassa?
4
551
Vastaukset
esille ja siitä suunnitella minnepäin ja kuinka pitkälle haluaa mennä ja paljonko kilometrejä haluaa ajaa.
Matkatoimistoista ja netistäkin varmaan löytyy
oppaita majapaikoista,kohteitahan on ympäri suomea
kiinnostavuus jokaisen omakohtanen mistä tykkää.
Olisko näistä mitään apua alkuun?
Muistelin olisko joku Lomarengas tai sinne päin josta mökkejä olis tarjolla ympäri maata.- Huldis
Suosittelisin esim. käymään Punkaharjulla ja Savonlinnassa. Siellä riittää hienoja maisemia ja nähtävää. Mökkejäkin alueella on varmasti joka lähtöön. Katso vaikka www.savonlinnatravel.com.
- exv
tutkaillaan varmasti
exv
- Kokkeillu
Ei kannata suunnistaa leirintäalueille, koska niiden mökit ovat yleensä vaatimattomia. Pelkkiä mökkejä vuokraavat firmat tarjoavat yleensä hyvinvarustettuja asujaimistoja, eikä naapurit ole räkimisetäisyydellä. Monesti mökkiin kuuluu myös soutuvene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725